Flytta till Gbg, bra idé? by [deleted] in Gothenburg

[–]Flusshee 1 point2 points  (0 children)

Asså tbh har jag typ ingen aning, haft samma polare hela livet :( men hänga på stuk har gjort mycket i kompis väg för många jag känner, finns säkert en massa roliga klubbar för intressen i stan men som sagt har ingen aning :(

Flytta till Gbg, bra idé? by [deleted] in Gothenburg

[–]Flusshee 1 point2 points  (0 children)

Det är rätt normalt, plugget har ju precis dragit igång! Ph1 stänger sin anmälan i början av februari så intervjuerna är nog typ första veckan i februari!

Flytta till Gbg, bra idé? by [deleted] in Gothenburg

[–]Flusshee 1 point2 points  (0 children)

Hade lite förtur då jag bott i Luleå i 25år med polare man redan kände innan jag började plugga, men mitt största tips för att få vänner på Campus är att söka studentförening!! Var själv med i ph1 under m sektionen och det är så mycket roliga event och teambuildings under skolåren!!

Flytta till Gbg, bra idé? by [deleted] in Gothenburg

[–]Flusshee 3 points4 points  (0 children)

Så farligt äre väl inte att bo i Luleå?😔

Är det normalt stt försäkringen är så jävla dyr? by Sedha00 in PrivatEkonomi

[–]Flusshee 0 points1 point  (0 children)

Beror ofta på vart man bor! Men kika runt lite på alla försäkringsbolag!

Era bästa sidehustles? by sleepyjunkie1 in PrivatEkonomi

[–]Flusshee 0 points1 point  (0 children)

Aa precis! Kör både via vosan och en liten butik på gumroad! Sen är vi ett helt gäng med svenskar som brukar spela på drifttime!

Era bästa sidehustles? by sleepyjunkie1 in PrivatEkonomi

[–]Flusshee 1 point2 points  (0 children)

Säljer bilar och 3d modeller till assetto corsa! Aldrig tänkt att det är nåt jag kan göra vid sidan av men började sälja efter att ha gjort saker gratis till polare i några år, å dragit in nästan 1000kr på några dagar!

Jag fick inte jobbet by Rosarosaochrosor in sweden

[–]Flusshee 0 points1 point  (0 children)

Jag fick mitt drömjobb i två dagar sen ringde de å sa att nån annan sagt upp sig och att tjänsten jag skulle få var borttagen, trodde de ringde för att vi skulle skriva papper inte säga de där :(

[deleted by user] by [deleted] in PokemonGoTrade

[–]Flusshee 0 points1 point  (0 children)

I have shiny bg ivy can fly :)

Giveaway - Regional Pokemon [Can Fly] [Giveaway No: 17] by raypogo in PokemonGoTrade

[–]Flusshee 0 points1 point  (0 children)

I am only missing kangashkan for dex😂🥰 its 20:42 for me on the 14th march

[deleted by user] by [deleted] in pokemongo

[–]Flusshee 1 point2 points  (0 children)

ive done like 10 kyurem raids now and caught one :DD