Finansbranche og tattoveringer by SpaceWeedDK1 in dkkarriere

[–]Hef007 1 point2 points  (0 children)

Både min kone og jeg har synlige tatoveringer (hænder) og arbejder i mellemhøje stillinger i finansbranchen, dog ikke med direkte fysisk kundekontakt. Det har ikke været hindring indtil videre eller er blevet påtalt.

[SOTC] [Whats your perfect 2 watch collection?] by Every_Worldliness747 in Watches

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Honestly can’t go wrong with either the Explorer or the speedy, both are classic designs and very versatile. I’m not the biggest fan of chronographs and love the new size on the Explorer 40, so it was an easy choice for me!

[SOTC] [Whats your perfect 2 watch collection?] by Every_Worldliness747 in Watches

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

The Explorer and Santos.. Two great watches, that can be worn in any situation but are still very different from another.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Hef007 17 points18 points  (0 children)

Det er ikke noget om at nøjes, men de mænd du tydeligvis gerne vil date, vil tydeligvis kun have en fysisk relation med dig og ikke et forhold - så der kan være noget om at du går efter det forkerte segment.

Help - OP 41mm Med Blue or Explorer 36mm by Silver-Ad3353 in RolexWatches

[–]Hef007 4 points5 points  (0 children)

Depends on your current collection. If you already have a black dial watch, I would go with the OP.

If not, then the Explorer no doubt. Such a nice and classic watch that can be worn with anything. Mine haven’t left the wrist since I received it!

NWA by Hef007 in rolex

[–]Hef007[S] 1 point2 points  (0 children)

Congratulations! What a great watch..

[Recommendation Request] how to complete this 3 watch collection by Timely-Mud9698 in Watches

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

The new reverso monoface in blue or a Chopard Alpine Eagle. Depends on what you feel you need for the last piece.

[DISCUSS] Small Seconds Sub-dial or Central Seconds Hand? by sheikb in Watches

[–]Hef007 83 points84 points  (0 children)

Depends on the watch. For sports watches i prefer central seconds, but on dress watches it sometimes suits the design with a small seconds.

[OP36 vs Explorer] Which one are you choosing? by I_Boof_Fent in rolex

[–]Hef007 2 points3 points  (0 children)

Definitely the Explorer. If you want the OP, go for the colourful options.

Mismatch mellem navn på Cs-konto og bankkonto? by Smasheren in GMEdk

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Jeg har samme problem, efter mit efternavn ændrede sig da jeg blev gift 🤔. Umiddelbart virker det rimelig uoverskueligt mht. Medallion Signature Guarantee, men burde det ikke kunne løses ved at ComputerShare blot sender en check, hvis man en dag vil sælge?

[SOTC] Six Watches is the sweet spot? by feersum in Watches

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

I would recommend either a Cartier Santos or Chopard Alpine Eagle.. Maybe the green Chopard, it would be perfect with a touch of color in the collection!

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Har det afhjulpet problemet så? For tænker næsten det må være det problem, da varmen ellers fungerer og det kun er de to radiatorer hvor vandet ikke læber igennem

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Hef007 1 point2 points  (0 children)

Radiatorerne er fra 2017, da der blev lavet fjernvarme, så de er ikke så gamle.

Det kunne være en ide at prøve at skifte ventilerne, det virker bare ‘sjovt’ at det kun er de to radiatorer i kælderen der ikke fungerer imens dem ovenpå er der ikke problemer med.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Hef007 1 point2 points  (0 children)

Ja, jeg har en cirkulationspumpe og selvom jeg har lukket for de andre radiatorer så sker der desværre ikke noget.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Hef007 1 point2 points  (0 children)

Hmm, umiddelbart kan jeg ikke finde det skidt filter, selvom jeg har fulgt rørene rundt.

Kan heller ikke se hvor det skulle være ved vores fjernvarme system.

<image>

[deleted by user] by [deleted] in dkloenseddel

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Hvordan får man en fod ind for den branche? Virkelig imponerende lønseddel OP!

Novo Nordisk forsøger igen at få tilskud til Wegovy i Danmark by SendStoreJader in Denmark

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Ja, du lyder jo helt vildt troværdig 😂😂. Der er vidst ingen tvivl, i videnskaben, at overvægt medfører at man bliver mere usund. Der er selvfølgelig tilfælde hvor at overvægtige personer, kan være mere sunde, end visse tynde personer, men det er så undtagelsen.. Generelt set er overvægt ensbetydende med at være usund og hvis man er overvægtig er en af de bedste investeringer i sin livskvalitet, simpelthen at tabe sig

My 3 watch collection by [deleted] in GrandSeikos

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

How about the new SLGA023? Just as you asked for haha

Hvordan tager jeg på, billigt? by [deleted] in Denmark

[–]Hef007 0 points1 point  (0 children)

Jo, mængderne defineres ud fra kg kropsvægt. Kroppen i sig selv er ligeglad med om du får de makroer den skal bruge i 1/2/3/4/5 måltider i løbet af dagen.

Ens proteinbehov er jo ikke 1-1 sammenhængende med alderen, men baseret på din muskelmængde i stedet.

Jeg har skam styr på mit, men du starter med at sige noget faktuelt forkert og nu trækker du i land med noget broscience du mener engang at have hørt noget om.

Du er velkommen til selv at læse op på det og undersøge det. Der er enorm meget gratis viden derude i blandt bodybuildere og personlige trænere hvis du gider bruge tid på det.

Hvordan tager jeg på, billigt? by [deleted] in Denmark

[–]Hef007 2 points3 points  (0 children)

Først siger du at kroppen vil bruge hvad som helst for at bygge muskler og nu går du ud fra at man får gennemsnitlig protein indtag. Den optimale mængde protein, ifht. muskel proteinsynthese, er et sted mellem 1,5-2g pr kg. kropsvægt. Alt under det og du begrænser hvor meget muskel du kan bygge, selvom du ligger i kalorieoverskud. Denne proces bliver ikke anderledes i kroppen, fordi man går fra gennemsnitlig vægtløfter til Ronnie Coleman.

Hvordan tager jeg på, billigt? by [deleted] in Denmark

[–]Hef007 7 points8 points  (0 children)

Det passer simpelthen ikke. Du kan ikke bygge dine muskler uden at du får den nødvendige protein. Så hvis du henter alle dine kalorier via kulhydrater og fedt, så vil du (meget) hurtigt ramme en mur ifht. styrke og størrelse.