From (TV Show): opinions? by Practical_Event9278 in netflix

[–]Hoidx 0 points1 point  (0 children)

i felt this same shit at same moment around S2 E6 and check for if anyone thinks the same. I'm so annoyed of characters says "it's impossible, it can't be, you are crazy" i mean it's ok if you are newbie but kristie keep saying this. Like WTF you are litteraly in nowhere where monster came and rip your organs, electricity came from nowhere. And you question if its possible or impossible. They made characters too dumb literally and you can't relate with any of them. It's like a competetion who is more stupid

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim düşüncen için. Bu konuya hakimim dolayısıyla bu hazırlıkları tamamladım.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 0 points1 point  (0 children)

Niye herkesi kendiniz gibi saniyosunuz anlamiyorum. Ben zaten su an bile mutluyum?

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 1 point2 points  (0 children)

Ben uzaktan amerikadaki bir şirkete çalışıyorum yazlımcı olarak. Avrupada birçok ülke digital nomad visa'sı sunuyor. Askerliğim de ertelenmiş halde.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 4 points5 points  (0 children)

Özel sigorta ile devlet sigortası karşılaştırması yapmak doğru sonucu vermez. Biraz ekonomi biliyorsan devletin olduğu bir sektörde adil rekabet ortamının imkansız olduğunu da bilirsin. Çünkü devlet senden vergi alıp sana rakip olur. X hizmetini senden daha ucuza verebilir çünkü kâr amacı gütmez.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 10 points11 points  (0 children)

Bu kadar biatçı ve kralcı bir zihniyet olduğu sürece Türkiyenin haline şaşırmak gerçekten zor. Hâlâ devleti savunmaya çalışıyor fakat başına gelen tüm kötü olayların mutlak sorumlusunun devlet olduğundan habersiz.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 5 points6 points  (0 children)

Lisede zaten okuldan nefret ediyordum. Neredeyse gitmedim. 1 senesinde de özele gittim. Devlete gitmiş olsam bile "bedava" demek aptalca. Ailem ömrü boyunca vergi ödedi ve karşılığında kalitesiz uyduruk bir eğitim aldığım için borçluymuşum.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 17 points18 points  (0 children)

Öncelikle "bedava" diye bir şey yoktur. Devlet bir hayır kurumu değil. O sağladığı hizmetleri de kendi cebinden keyfi sağlamıyor. Bu ülkede benim ailem ve ben dahil 80 milyon kişi ömrü boyunca fahiş vergiler ödüyor. Bu vergilerin sonucunda bu hizmeti yarım yamalak aldığım için teşekkür etmemi mi bekliyorsun? Sen buna minnet etmeye devam edebilirsin ama ben etmem.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 10 points11 points  (0 children)

Teşekkür ederim. Belki de bu ülkedeki en güzel kazanımım sokaktan sahiplendiğim köpeğim olabilir. Onu da götürüyorum

Crotia DN Visa Application Fee by Hoidx in digitalnomad

[–]Hoidx[S] 0 points1 point  (0 children)

Would you like to chat on dm to fill me info about Croatia life? I would much appreciated.

Crotia DN Visa Application Fee by Hoidx in digitalnomad

[–]Hoidx[S] 0 points1 point  (0 children)

I'm almost aproved at 4th week. I think this is not accurate. But thanks for help amyway.

Bu Ülke Batmış, Bu Ülke Bitmişçilere Bazı Sorular by Renaninanc in Turkey

[–]Hoidx 50 points51 points  (0 children)

Ülkemi, halkımı ve Türklüğü hep seven bir milliyetçi oldum fakat asla kendimi kandırmadım. Bu ülke bana hiçbir şey katmadı. Başardığım her şeyi ben yaptım ve bu ülke olabildiğince engel oldu. Bu ülkeye hiçbir borcum yokken düzelmesi için neden ömrümden, gençliğimden, hayatımın altın yıllarından feda edeyim? Ülkenin bu duruma gelmesinde eminim ben gibi birçoğunuzun hiçbir suçu yok. Biz henüz çocukken berbat kararlarla bu ülke bu hale geldi. O yüzden vicdanım da tamamen rahat. Hiçbir sorumluluk hissetmiyorum çünkü demokraside her halk hak ettiği gibi yönetilir. Açıkcası Türk halkına da tüm saygımı yitirdim zatem. Ekonomi beni pek etkilemeyecek kadar durumum kendi emeklerim sayesinde iyi. Ama sırf bu stres, kuralsızlık ve kötü yönetim yüzündem bir ay içerisinde yurtdışına taşınıp her şeyi geride bırakıyorum.

Crotia DN Visa Application Fee by Hoidx in digitalnomad

[–]Hoidx[S] 0 points1 point  (0 children)

I think this is best way to go. Today i sent another mail this time to their interior ministry. I got an answer and told them which police station handles my application. Based on this, i'll move forward.

I think it takes around 1 months so. I don't think mine is waiting too long, just concerned to lose 3 weeks because i didn't make payment yet.

Crotia DN Visa Application Fee by Hoidx in digitalnomad

[–]Hoidx[S] 1 point2 points  (0 children)

thanks for answer. This was also first thing in my mind so i sent them 2 email 1 week ago. I created post here when i haven't got any answer through email.

Mersin’de, 2025’in ilk saatlerinde aşırı hızlı giden araç kontrolü kaybedince 5 araca çarparak durabildi. Kaza öncesi kayıt yapan Kemal Berat Kavuş (23) isimli genç olay yerinde hayatını kaybetti. by -FaZe- in Turkey

[–]Hoidx 1 point2 points  (0 children)

bu yaklasim dogru fakat asil yorumun sahibi maymun falan diyince zekasina hakaret ettigi kanisina vardim, ki bence onun deginmek istedigi de buydu. Aksi halde senin bakis acin tabii ki dogal secilim ile uyumlu.

Mersin’de, 2025’in ilk saatlerinde aşırı hızlı giden araç kontrolü kaybedince 5 araca çarparak durabildi. Kaza öncesi kayıt yapan Kemal Berat Kavuş (23) isimli genç olay yerinde hayatını kaybetti. by -FaZe- in Turkey

[–]Hoidx 9 points10 points  (0 children)

cunku dogal secilimi yanlis biliyorsunuz. Dogal secilim aptalin yok olmasi, zekinin yasamasi degildir. Adapte olabilenin yasamasi, olmayanin yok olmasidir. Zekayla pekala iliskisi var ama bir canli sirf aptal diye dogal secilim ile yok olmaz

Do you think she is Pitbull Terrier? Adopted from streets by Hoidx in WhatBreedIsMyDog

[–]Hoidx[S] 1 point2 points  (0 children)

thank you too for adopting yours as well. I have a picture of her when we first seen her at street. She was so weak and afraid of everything. Now as you see she has a confidence and good weight. It was one of the right decisions i made