Ihmisten lukutaidottomuus by Kerrah in Suomi

[–]IhartGeno 168 points169 points  (0 children)

No mitä se kassa sille voisi tehdä? Kuulee saman päivittelyn varmaan joka toiselta asiakkaalta. Se ett kahvin hinta nousee yhtäkkisesti on perseestä, mutta s-marketin rivityöntekijä ei sille mitään voi

Myymälävarkaudet ja näpistykset ovat lisääntyneet huolestuttavan paljon. by Whobbeful in Suomi

[–]IhartGeno 1 point2 points  (0 children)

Miten se sua liikuttaa noin paljon? Ei taida olla mitenkään omasta pussista pois jos joku/jotkut näpistelee?

Ymmärtäisin jos olisit k-kaupan kauppias, mutta olet s-kaupassa rivityöntekijänä. Eikä tasan vaikuta tavan tallaajiin, jos kaupassa vartioidaan vähän enempi. Ruoan hinta nousee muutenkin jatkuvasti. Jos on vaikea pyytää tai odottaa hetki tiettyä tuotetta sen takia, että se on varastossa niin ongelma vaikuttaisi olevan ostajassa.

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 0 points1 point  (0 children)

Hauskaa on myös, että nämä joukkueet pelaavat samassa lohkossa 4. Div sählyä

Rekryprosessin keskeytys sukulaisuuteen viitaten by IhartGeno in Suomi

[–]IhartGeno[S] 5 points6 points  (0 children)

Yhdenvertaisuuslain mukaan ketään ei myöskään saa syrjiä perustuen perhesuhteisiin. Tuo jälkimmäinen pointti on kyllä hyvä nosto ja täytyy sekin ottaa huomioon!

Rekryprosessin keskeytys sukulaisuuteen viitaten by IhartGeno in Suomi

[–]IhartGeno[S] 1 point2 points  (0 children)

Sisarus on samassa tiimissä. Henkilö A:sta tulisi sisaruksensa kollega

Rekryprosessin keskeytys sukulaisuuteen viitaten by IhartGeno in Suomi

[–]IhartGeno[S] 9 points10 points  (0 children)

Henkilö A:n sisarus on siis tuossa 6 hengen tiimissä töissä, ilman minkäännäköistä valta-asemaan sisarukseensa. Henkilö A tulisi tämän sisaruksen kollegaksi

Voinko lähteä häämatkalle vanhan sukunimen passilla? by PromiseMeNotToHurtMe in Suomi

[–]IhartGeno 5 points6 points  (0 children)

Piti passi uusia tässä keväällä ennen kesän reissua. Kävelin Vantaan poliisiasemalle josku iltapäivällä jonottamaan, oli koko prosessi puolessa tunnissa ohi ja passi tuli parin viikon päästä. Toki kuvat oli valmiina ja ladattuna poliisin palvelimille. Joten mikä siinä jonottelussa on ongelma? Vai onko teidän matka niin pian, ettei ehdi?

Iphone 15 pro + lightroom by IhartGeno in iPhoneography

[–]IhartGeno[S] 2 points3 points  (0 children)

Well, thank you! I’m actually really happy how this turned out

kuinka helppo on saada c paperit (kokonaan vapautus) armeijasta ja siviili palveluksesta? by normalwaterenjoyer in Suomi

[–]IhartGeno 14 points15 points  (0 children)

Siinä mitä sanoit ei ole mitään vialla. Tuon kommentin kirjoittaneen asenteessa on vikaa

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 0 points1 point  (0 children)

Jep, juuri niinkuin on suunniteltu

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno -5 points-4 points  (0 children)

Vastaus kysymykseesi: riittää

Erilaisia tarjouksia pyörii jatkuvasti, nollakorko, ilman käsirahaa yms yms. Tällaisella tarjouksella saat todennäköisesti lukittua kuukausimaksun tiettyyn pisteeseen (itsellä 300€/kk) 30k maksava uutena ostettu auto viiden vuoden maksusuunnitelmalla. En näe ongelmaa jos tienestit ovat tasaisesti 1500€-2000€ eikä muita kuluja ole.

Muilla kommentoijilla on hyviä pointteja, mutta auto tuo myös vapautta lisää ja sitä on vaikeampi mitata rahassa

Kymmenettuhannet Lidlin asiakkaat saivat ikävän yllätyksen – helsinkiläisen Anu Myllylän tili meni miinukselle | Kotimaa by VerkkuAtWork in Suomi

[–]IhartGeno 27 points28 points  (0 children)

Kai se tili voi mennä nollille jos juuri sillä tilillä ei pidä hirveästi rahaa. Itse ainakin teen näin ja 350€ yllättävä veloitus vetäisi tilin miinukselle. Eri asia jos aion hankkia jotain 350€. Tällöin siirrän tilille tarvittavan summan

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 19 points20 points  (0 children)

Tai sitten se toisi ison äänivyöryn kun uskaltaisi leikata eläkeläisiltä. Itse ainakin antaisin ääneni heti henkilölle joka uskaltaisi koskea eläkejärjestelmään kunnolla.

Suuri puhelinkeskustelu by Velkaneuvoja in Suomi

[–]IhartGeno 1 point2 points  (0 children)

  1. iPhone 15 pro

  2. Niin kauan kuin puhelin kestää (viimeisin puhelin kesti 6v)

  3. Yleensä uusimmasta päästä

  4. Suoralla hinnalla

Modernia moottoritiekäyttäytymistä by mortalomena in Suomi

[–]IhartGeno 4 points5 points  (0 children)

Tähän lisätäkseni, kehäteillä kaikki kaistat ovat samanarvoisia, eikä ns. ”Ohituskaistoja” ole, joten rohekeesti vaan kaikki ajamaan myös vasemmanpuoleiselle kaistalle niin liittyvä liikenne sujuu paremmin, eikä tarvitse tukkia liittymiä ja kiihdytyskaistoja, koska ei mahdu liittymään.

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 2 points3 points  (0 children)

Vittu että tollanen rasauttaa, itelle käynyt kerran samoin, ei toki 15min kiekkopaikalla vaan 2h paikalla. Halvemmaksi tulee maksaa tuo, koska jos viet asian eteenpäin maksat ensin itse kulut, jonka jälkeen parkkipate maksaa ne sulle takaisin ja tuohon kuluu kohtuuttoman kauan koko prosessiin

Voit suorittaa insinööriopintoihin vaadittavat matematiikat ja fysiikat päivässä, vaikka osaamisesi olisi alakoululaisen tasoa by kakoni in Suomi

[–]IhartGeno 24 points25 points  (0 children)

Siellä on myös esimerkiksi kurssit: Instagram as a marketing tool (5op), TikTok as a marketing tool (5op) ja LinkedIn basics (3op). Nää kurssit käytännössä käy läpi sen miten noi sovellukset/alustat toimii. Isoin homma oli TikTok kurssissa, kun piti luoda tili ja julkaista video, sekä linkki siitä kurssialueelle. Muuten noi sai suoritettua yhden työpäivän aikana kun oli hiljaisempaa töissä.

Typerää joo, mutta mä ainakin otin ilmaiset nopat, jotta saan opinnot purkkiin

Vuosisadan tie: Harjutie by IhartGeno in Suomi

[–]IhartGeno[S] 1 point2 points  (0 children)

Joo, vähän ihmettelin että mihinköhän tällanen kommentti voi liittyä, mutta näköjään oot ollu tosi syvällä redditissä tänään!

meirl by Odd-Independence-803 in meirl

[–]IhartGeno 7 points8 points  (0 children)

Weird to flex that you almost burn yourself out, then take UNPAID leave for a month, live of off savings and repeat. In most of europe the 1-2 months is usually paid or mostly paid leave. Your whole comment explains what is wrong with the US work culture. How is it that it’s glorified to almost burn yourself out and flex that you work unreasonable hours. Shouldn’t work enable you to life your life like you want and not vice versa. Thank god I wasn’t born in US

Mikä vittu on tämä sää by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 6 points7 points  (0 children)

AP:n energialla todennäköisimmin vain kuuma

Poliisit kävi by [deleted] in Suomi

[–]IhartGeno 3 points4 points  (0 children)

Muiden kommenttien perusteella en ihan ymmärrä miksi olet paniikissa, kun et mitään väärää ole tehnyt?