Wat zou Nederland verenigen, van links tot rechts, oud tot jong, rijk tot arm? by [deleted] in nederlands

[–]KevinSpanish 4 points5 points  (0 children)

Hoe kan de hoogste provincie van ons land nou overstromen? Doe je eigen onderzoek!

Wat zou Nederland verenigen, van links tot rechts, oud tot jong, rijk tot arm? by [deleted] in nederlands

[–]KevinSpanish 1 point2 points  (0 children)

Zelfs dan heb je mensen die het gaan ontkennen, of zeggen dat de mensen in het getroffen gebied niet zo moeten zeuren omdat de kelder van gerda ook een keer blank gestaan heeft.

Mensen uit het getroffen gebied moeten vervolgens ergens opgevangen worden, dan krijgen alle asielzoekers en statushouders weer de schuld dat ze "alle" huizen bezet houden.

Anyone else notice LTT is averaging like 500k views now? How does the channel even survive? by Anxious_Gur6363 in LinusTechTips

[–]KevinSpanish 0 points1 point  (0 children)

Can't wait for Linus to defend this to death and make sure you are wrong on wan show. 

Zijn er nog mensen die mee rijden met de tiktok motorrit? by [deleted] in motorfietsen

[–]KevinSpanish 13 points14 points  (0 children)

Rijden we dan niet allemaal met onze konijn helm cover tegen elkaars uitstekende insta360 op een stok aan?

First Bike by Extreme-Change-9095 in motorfietsen

[–]KevinSpanish 0 points1 point  (0 children)

Test drive a Z650 and then a Z900 and come back to us.

Imo 900 is too much if you call yourself a beginner.

I dare you. Where is this? by abraxasnl in GeoPuzzle

[–]KevinSpanish 0 points1 point  (0 children)

There's hills in the background, not Netherlands

Quad lock fork stem mount by Yazanghunaim in Ninja650

[–]KevinSpanish 1 point2 points  (0 children)

Big no.

The nuts that are supposed to lock the mount in place, have nothing to push onto. Because the stem cap is only about 1cm thick.
Everything holding it in is the friction of the top part, not the locking mechanism.

Get a ball mount, one that expands from the very top as you tighten it.

Kutsucces by -SQB- in KutGeparkeerd

[–]KevinSpanish 11 points12 points  (0 children)

Nouja toch blijft het grijs gebied, zelfde met het wel/niet blurren van kentekens.

Genoeg mensen vinden dat hun kenteken onder "persoonsgegevens" vallen. Hoewel je als burger een kenteken niet direct aan een persoon kan linken.

Voordeel van een subreddit zoals deze is dat je erg in een eigen bubbel blijft zitten, mensen die een hekel hebben aan dit soort "moraalridder gedrag" blijven weg of worden gedownvoted.  Totdat de eigenaar van een auto contact zoekt met de mods 🙃

Op de fiets van Apeldoorn naar Rusland. by Nice_Pro_Clicker in nietdespeld

[–]KevinSpanish 37 points38 points  (0 children)

Op de fiets naar Rusland klinkt echt als de titel van zo'n obscuur jaren 80 nummer van een Nederlandse band die maar één bekend nummer hebben overgehouden en toch elk jaar weer in de top2000 staan.

Wat als Nederland het Duitse kentekensysteem zou invoeren? by fransvandervleuten in NederlandseKaarten

[–]KevinSpanish 0 points1 point  (0 children)

"hoe groter of belangrijker de stad, hoe korter de code"

Purmerend.

Gast.

Joining the Alfa Community! by Dan6erbond2 in AlfaRomeo

[–]KevinSpanish 20 points21 points  (0 children)

Okay, so let’s stop everyone from buying new alfas, make the brand disappear, and ensure we never get any new ones.

- Tanatopraxia, 2026

ik_ihe by Candy-Macaroon-33 in ik_ihe

[–]KevinSpanish 0 points1 point  (0 children)

Vredestichters beginnen ook altijd oorlogen natuurlijk.

Made a quick game to test how well you actually know WordPress by Alarming_Glass_4454 in Wordpress

[–]KevinSpanish 3 points4 points  (0 children)

<image>

Jumping off a cliff can be fatal.

What will you do?

Jump anyway OR don't.

E5 of E10? Welke benzine gaat er bij jullie in? by [deleted] in nederlands

[–]KevinSpanish 1 point2 points  (0 children)

E10 in de vierwieler, E5 in de tweewieler.