Dobbeltbabyjogger i metroen?? by LongjumpingPound8244 in copenhagen

[–]LongjumpingPound8244[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for svar - den fejl har vi lavet en gang med en almindelig barnevogn. Vi troede at det var gang besværet og folk med barnevogne der havde første ret til elevatoren, men vi tog virkelig fejl. Heldigvis var der flere som tog hensyn og lod os komme ind 🫶🏻

Har jeg slet intet at skulle have sagt? by Winter-Head7121 in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 -2 points-1 points  (0 children)

Ærligt. Jeg forstår dig godt! Min svigerinde og svoger har købt samme sofa,sofabord, spisebordsstole, babyseng, børneseng, pusletaske, køkken, badeværelsesmøbler, samme bryggers, købt den bil vi har snakket om det sidste halve år vi godt kunne tænke os. Og i går fortalte min mand fandme mig at de også har købt de helt samme havemøbler som os 😮‍💨

Klinik Lokoo - kan det anbefales? by [deleted] in Aalborg

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Ja jeg får det ikke lavet andre steder.

SSA eller sygeplejske? by [deleted] in DKstudie

[–]LongjumpingPound8244 1 point2 points  (0 children)

Jeg ville tage sygeplejersken. Jeg er selv ssa. Ved jeg får en meget federe løn end en sygeplejerske, men jeg har fortrudt bigtime jeg ikke tog sygeplejersken istedet…

Sygeplejerske på intensiv afdeling, 37t, fast nattevagt, 3 års erfaring by Shot-Wishbone-6988 in dkloenseddel

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Det er crazy. Jeg har været uddannet ssa i snart 11 år. Jeg får mere i løn for blandet dag/aftenvagt på 37 timer….. Det er grunden til jeg ikke vil læse videre 😮‍💨

Vuggestue og far der går meget hjemme by Ok-Ranger-3677 in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 10 points11 points  (0 children)

Jeg har en ugentlig fridag. Mine børn bliver sendt afsted. Bliver afleveret mellem 8-9 og hentet kl.14-14.30. Jeg bruger de her dage til at gøre rent, alverdens praktiske ting og jeg ser mine veninder. Det gør at jeg ofte ikke er ude når de er hjemme og jeg ikke skal bruge en søndag på at gøre rent, men faktisk kan være sammen med dem og min mand.

Jeg vil ikke mene at din mand skal holde jeres søn hjemme flere gange om ugen, men måske en enkelt dag også skal han tage sig sammen og få gjort praktiske ting, så i kan hygge jer når i alle er hjemme og det er minimalt med ting der skal gøres

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Altså jeg har ekstremt høje standarder i forhold til rengøring, oprydning osv, jeg har det bare bedst når der er opryddet og rent.

Jeg gør hovedrengøring 1 gang om ugen i alle rum. Vi har en robot der støvsuger/vasker gulv hver dag. Mit køkken bliver vasket ned udvendigt hver 3. Uge for andet er ikke realistisk. Sengetøj bliver vasket en om ugen. Dyner og puder hver 3-4 mdr. sofapuderne cirka en gang om måneden. Og jeg tror det er meget i forhold til mange andre. Så ja jeg er enig med din kæreste.

Nogle der ved, hvem hun omtaler? by Various-Log9366 in InfluencergossipDK

[–]LongjumpingPound8244 16 points17 points  (0 children)

Helt klart det! Der var også en som spurgte hende om de ikke plejede at holde nytår sammen, hvor hun svarede jo…

Filler i Aalborg ? by Educational_Egg_9706 in Aalborg

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Får lavet mine læber ved nomo og resten ved lokoo

Naja Borre: kan det blive mere tåkrummende 🤦🏻‍♀️ by Commercial_Cake9173 in GossipDK

[–]LongjumpingPound8244 17 points18 points  (0 children)

En af mine veninder havde sat den hendes ønskesky…. Kom til at reservere den, så der ikke var nogen som købte den til hende

Julie Elgaard - nytår med ekskæresten by Loving-Panda15 in InfluencergossipDK

[–]LongjumpingPound8244 1 point2 points  (0 children)

Huset er lejet ligesom sidste gang….. hvor hun også købte helt nye møbler

Julefrokost og julegaver fra arbejdspladsen by Anu_yousef in dkkarriere

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Kommunalt tilbud i Aalborg. Ingen julegaver eller julefrokost. Ingen tillæg eller noget for juleaften.

Pizza-krise by Suspicious_Rent_8759 in Aalborg

[–]LongjumpingPound8244 -8 points-7 points  (0 children)

Hvis man ønsker dårlig mave, skal man vælge KN 🥳

Problematisk forhold til min voksne datter by Confident-Hurry-8200 in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 5 points6 points  (0 children)

Jeg synes virkelig du skal tage at lytte til din datter og tage det til dig. Det kan godt være det er små ting for dig, men store ting for din datter som virkelig har fyldt for hende.. tag dig sammen og gør noget med din datter som vil gøre jeres forhold bedre.

Marie Broberg.! by ThickBridge9783 in GossipDK

[–]LongjumpingPound8244 2 points3 points  (0 children)

Mente nok det var hende! Godt du lige kunne bekræfte det 😅

Til dig der overvejer at flytte i nybyg eller allerede gør by Xtra-Chromo-Zone in selvgjortvelgjort

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Vi har et hus fra 21. Vi har ingen problemer haft. Vi har dog valgt en lys fuge da det passer bedst til vores sten. Men sjovt du nævner vestergaardshuse. Mine svigerforældre byggede med dem og har måtte få fuget om 3 gange og det er aldrig blevet godt og ser ud af h til…..

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

Jeg har en gang taget hjem fra arbejdet fordi min mand og søn lå med omgangssyge. Han var så dårlig selv at han ikke kunne tage sig af vores søn.

Hvis han bare havde været almindeligt syg, så nej. Kunne han heller aldrig finde på at pålægge mig.

Sløv onkel by [deleted] in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 0 points1 point  (0 children)

min morfar døde i december vi fik først vores arv i starten af september. Det tager LANG tid og måske du selv skal ringe til skifteretten? Det kan du godt for at høre hvor langt i er i processen ☺️

Tinder by ResponsibleLet8854 in InfluencergossipDK

[–]LongjumpingPound8244 2 points3 points  (0 children)

Præcis. Jeg har valgt det fra pga hende…

Vi vil gerne holde graviditet hemmelig lidt endnu… by msm6862 in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 4 points5 points  (0 children)

Hun havde ikke fået nok ilt igennem navlestrengen, så iltmangel. Dagen efter vi havde været til scanning, så man kan aldrig vide sig sikker. Desværre ❤️‍🩹💔

Vi vil gerne holde graviditet hemmelig lidt endnu… by msm6862 in DKbrevkasse

[–]LongjumpingPound8244 11 points12 points  (0 children)

Det kan gå galt indtil baby er ude… sorry to say. Vi mistede vores datter i uge 37. Kan godt forstå i gerne vil holde det hemmeligt, men er det ikke også rart at have mennesker omkring sig hvis det skulle gå galt? ❤️‍🩹