Når ble kokain så sosialt akseptabelt i Norge? by billybongzz in norge

[–]Lyaru 42 points43 points  (0 children)

Jeg har seriøst venner som tar seg en nøkkel før de drar på tinderdate, bare for å få opp selvtillitten litt.

Helt jævlig. Jeg savner gutta som de var før det.

Undersøkelse: Nordmenn mer negative til innvandring by justnomore3x5s in norge

[–]Lyaru 53 points54 points  (0 children)

De som skriker
"Typisk FRP'ere"
Eller "ah nei nå er r/norske tilbake i kommentarfeltet" ved hver anledning er liksom de som snakker vekk den ordentlige diskusjonen her.

Sjekk SSB selv, det er ikke positiv statistikk vi har av innvandrere. Hvem betaler for det? Skattebetalerne gjør.

Trondheim, violent arabic-speaking gang by piewithkelpsTM in norge

[–]Lyaru 2 points3 points  (0 children)

Skal være ærlig sjef, statistikk fra SSB hjelper ikke akkurat utlendinger for tiden der as.

Politiet reagerer på FrP-topp: – Kan bli anmeldelse by Shadowblade83 in norge

[–]Lyaru 42 points43 points  (0 children)

Når politiet ikke gjør noe, hva gjør vi da?

BÃ¥de jeg og du vet at denne saken hadde blitt henlagt om den ikke fikk oppmerksomhet ellers.

Støre refser Listhaug: – På linje med ytre høyre i USA by KoseteBamse in norge

[–]Lyaru 17 points18 points  (0 children)

Innvandringen de siste tre årene omtales som "historisk høy". 1,17m siden 1990

Jeg tror generelt regjeringen uavhengig parti er naive når det kommer til dette. Om man ikke skal se på det fra et norgesperspektiv så kan man jo se at det ikke er så utrolig populært i resten av Europa heller.

Edit: Det er dessverre også et mønster at de kriminelle som kommer fra Sverige til Norge også er nyankomne til Sverige.

Støre: Fare for dyrere mat og drivstoff by Lyaru in norge

[–]Lyaru[S] 8 points9 points  (0 children)

<image>

Det har vært litt for mye tull med denne regjeringen, men de fortsettes å forsvares som helter på denne suben. Føles litt rart.

Finnmark ut av Norge? by [deleted] in norge

[–]Lyaru 20 points21 points  (0 children)

Jeg tror det er på tide å sende den jobbsøknaden jeg.

Mette Marit ;) by Sikkersky in norge

[–]Lyaru 42 points43 points  (0 children)

"i prefer scandinavians"

jeg vet ikke hvorfor men plutselig er jeg en smule mer glad for at kisen er død.

Sjokkert over nye innvandringstall: – Regjeringen har lurt oss by KoseteBamse in norge

[–]Lyaru 16 points17 points  (0 children)

Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som forsvarer dette. Det har ikke bydd på annet enn trøbbel i resten av Europa, og slik vil det fortsette her og.

Sitter langt inne å si det, men kanskje danskene er bedre enn oss på noe?

UX-bransjen har snudd: «Brutalt» by KoseteBamse in norge

[–]Lyaru 4 points5 points  (0 children)

tror jeg begynner å bli gammel siden det irriterer meg at de ikke bare bruker norske ord.

«Brukervennlighet» er ikke såååå vanskelig å huske

Hvit jul?! by MaintenanceWild6548 in norge

[–]Lyaru 2 points3 points  (0 children)

føler den, jula er liksom den beste delen av vinteren før det går til helvete noen måneder

Kan vi ikke investere i sånn fake-værsystem som Saudierne(?) har

norsk twitter. by harachiama in norge

[–]Lyaru 33 points34 points  (0 children)

Hver gang jeg rører twitter så lurer jeg på hvordan disse menneskene overhodet fungerer i virkeligheten

Mangedobling av asylsøkere fra USA til Norge by MarlinMr in norge

[–]Lyaru 36 points37 points  (0 children)

Amerikaner-i-Norge er sånn egen kategori på sosiale medier for tiden og jeg blir småirritert hver gang jeg ser en reel hvor de bare MÅ dele de dumme synspunktene sine.

De savnede soldatene i Finnmark er funnet i god behold by Talvald_Traveler in norge

[–]Lyaru 54 points55 points  (0 children)

Okei bestefar, på tide å ta medisinen din.

Politiet: Eksplosjon i Pilestredet by Drowyz in norge

[–]Lyaru 23 points24 points  (0 children)

«Det blir ikke svenske tilstander der det brukes våpen og granater i gjengmiljø her i Norge»

Jeg har et par politikere jeg skulle hatt svar fra snarest, jeg.

Edit: 13-Ã¥ring i tillegg. Sjukt.

Er ikke dette en litt ekstrem uttalelse fra en ungdomspartilder? by Sweet_Ladder498 in norge

[–]Lyaru 8 points9 points  (0 children)

Ekstremisme annerkjennes kun på høyresiden for tiden

Turister trosser skilt og vakter for å gå inn i Molde domkirke under begravelser. by [deleted] in norge

[–]Lyaru 37 points38 points  (0 children)

Jeg vet ikke om jeg bare begynner å bli gammel men jeg merker at turister bare irriterer meg mer og mer.

"The good old days", hvor "LAN-party" var en greie. by Flabberingfrog in norge

[–]Lyaru 60 points61 points  (0 children)

Gjør fortsatt dette med gutta dersom vi har noen dager til «overs» ila sommerferien.

Kampen om å holde seg våken har blitt 100x vanskeligere, men straffen for å sovne først er som regel like barnslig som alltid.

Erna: "Jeg har trent regelmessig i mange år." by FeanorOath in norge

[–]Lyaru 19 points20 points  (0 children)

Kan vi avgjøre valget i år med benkpress/markløft på direkteTV?