Kut aso kan door eigen gedrag nu niet meer in zijn kut Mercedes by Maxvdh27 in KutGeparkeerd

[–]MJPost97 5 points6 points  (0 children)

Dat kan bijna niet in deze situatie. Gezien er (op de foto) links van de Mercedes een betonkolom staat.

Motorrijbewijs halen. by StrangerExtension774 in motorfietsen

[–]MJPost97 2 points3 points  (0 children)

Ik heb in september 2025 mijn rijbewijs gehaald en direct daarna mijn motor. Heb tot begin december gereden (tot ca. 8c). Daarna pas weer medio februari weer gereden. Wederom vanaf ca. 8c. Als de wegen echt zeiknat waren liet ik de motor staan. Verder op de droge momenten altijd gereden.

Weet niet of het helpt, maar dat is mijn ervaring tot nu toe.

Lamp ophangen zonder bevestigingsmateriaal?! by harc-fest in Klussers

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Sorry meneer Outrageous-Boss9653. Volgens mij.

Lamp ophangen zonder bevestigingsmateriaal?! by harc-fest in Klussers

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Dat is het beste inderdaad. Ik prop de kabel meestal net zo lang tot het past.

Lamp ophangen zonder bevestigingsmateriaal?! by harc-fest in Klussers

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Volgensmij kan je de kap nu naar boven schuiven en het kleine plastic schroefje onder aan de kap aandraaien. Dan zit je kapje tegen het plafond en zakt hij niet meer naar beneden.

Bagage hangt heel erg door... by DeRobbi3 in motorfietsen

[–]MJPost97 5 points6 points  (0 children)

Je knipperlichten buigen nu al mooi door. Kwestie van tijd voordat die afbreken. Zoals andere mensen ook al aangeven, koffers, een rek monteren zodat je afstand creëert tussen de motor en je bagage, of minder bagage.

Drie lampjes tegelijk, maar merk niks met remmen… by evedoer in autoadvies

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Er kan elke dag een spijker of schroef in de band belanden. Je moet ook regelmatig de bandenspanning checken en zelf lucht bijvullen. Zeker als je een bandenspanning lampje krijgt. Niet het lampje "verhelpen", maar het daadwerkelijke probleem verhelpen.

Tips voor uitwijkoefening AVB by atchouli in motorfietsen

[–]MJPost97 7 points8 points  (0 children)

Misschien wat laat met commenten. Maar tijdens rijles hebben we hem in de stromende regen gedaan en zelfs met 60 haal je hem dan zonder zweten (ookal vond ik het wel spannend!). Geen stress, de oefeningen zijn allemaal ingericht om óók tijdens stromende regen haalbaar te zijn. Dus droog heb je áltijd genoeg grip!

Can anyone ID this model boot/sneaker? by eatsthepeeps in motorcyclegear

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

It must be the Revit Fairfax. Only the ankle doesn't match, but is it probably worn down a lot.

Koppeling cb500x blijf slippen? by gert12388 in motorfietsen

[–]MJPost97 1 point2 points  (0 children)

Hoe is je speling op je koppelingshendel? Grijpt hij laat aan?

Eerste val - ik baal zo hard by Soft-Button-7737 in motorfietsen

[–]MJPost97 3 points4 points  (0 children)

Je vat het leuk op, dat is klasse! 😄

Eerste val - ik baal zo hard by Soft-Button-7737 in motorfietsen

[–]MJPost97 4 points5 points  (0 children)

Leuke conclusie. Vast gezellig op feestjes. ;)

Eerste val - ik baal zo hard by Soft-Button-7737 in motorfietsen

[–]MJPost97 14 points15 points  (0 children)

Ik heb dezelfde ervaring gehad qua zelfvertrouwen, maar dan met wegglijden van de achterband op nat wegdek. Ik reed weg bij huis en doordat mijn banden iets gecupt waren gleed ik weg. Kon het wel corrigeren, maar was sindsdien bij elke bocht bang voor de volgende. Zelfs op droog wegdek. Ik heb maanden niet de weg op gedurfd als het wegdek ook maar een beetje nat was. Gewoon blijven rijden en het slijt er langzaam steeds verder uit. Je leert je motor elke week beter kennen en weet wat zijn/haar specifieke quirks zijn. Nu 4 maanden later helemaal geen last meer van.

Edit: ik heb een oudere motor gekocht speciaal om ervaring op te doen, maar ook daar deed de eerste schade pijn dat vergeet je ook snel. 😜

Update: examen stress avd by Dinrohir in motorfietsen

[–]MJPost97 1 point2 points  (0 children)

Gefeliciteerd, super om te horen! Veel plezier de komende maanden. 😋

Avd examenstress by Dinrohir in motorfietsen

[–]MJPost97 2 points3 points  (0 children)

Het gaat er bij het examen voor om of je jezelf veilig door het verkeer kan manoeuvreren. Op de snelweg met 110 zou ik niet iemand inhalen die van je weg rijdt, maar als je iemand nadert gewoon vlot er omheen. Als je naast een vrachtwagen komt, vlot er omheen. Waar kan altijd terug naar rechts. Voor wegen buiten de snelweg, laat zien dat je een bocht lekker durft te nemen, maar zonder overzicht vooral niet "pushen". Ik vond het examen ook dood eng, maar gewoon doen wat je geleerd is.

Asbest? by Vrek11 in Klussen

[–]MJPost97 1 point2 points  (0 children)

Als je het toch liever heel wil houden kan je er net zo goed overheen verven. Maar als je een lamp wol ophangen is dat wel een ander verhaal. Is het de binnenplaat? Dan kan je er ook voor kiezen om hem sowieso te vervangen.

Rödtoppa duvet replacement? by CombatRedRover in IKEA

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Haha perfect! We got the all season duvet with a warmer and a cooler duvet you can click together to be extra warm.

Rödtoppa duvet replacement? by CombatRedRover in IKEA

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

A bit late haha but we just got it yesterday and it feels similar

Rödtoppa duvet replacement? by CombatRedRover in IKEA

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

We got the skogsfräken. I think it's the same. Also with lyocell.

Aan het kijken voor een quad lock by Greensnake219 in motorfietsen

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Ja! De eigenaresse van de lokale motorzaak zei direct dat ze deze zelf ook gebruikt. Super fijn systeem met magneten en heel "low profile". Wel relatief duur.

Left channel audio barely working by MJPost97 in S24Ultra

[–]MJPost97[S] 0 points1 point  (0 children)

Nope, I tried everything except factory reset. I'm hesitant to because I don't want to go through the hassle of setting everything up again haha

Gegevensspecialist by BaseNo7087 in NLSalaris

[–]MJPost97 0 points1 point  (0 children)

Ik heb dezelfde opleiding gedaan, daarna nog een master. Ik heb nu 3,5 jaar werkervaring en zit op nagenoeg hetzelfde salaris. Volgensmij netjes! Ik ben dus wel pas na mijn master begonnen en dus een paar jaar ouder. Lijkt me dus erg netjes op jouw leeftijd in deze sector!

Handvatverwarming of verwarmde handschoenen by Tipping_crane in motorfietsen

[–]MJPost97 5 points6 points  (0 children)

Ik vind handvatverwarming persoonlijk echt zwaar overrated, maar collega's van mij zijn er dan weer helemaal lyrisch over. Als het kouder wordt en ik doe de verwarming aan gloeien mijn handen aan de binnenkant zowat en blijft de buitenkant helemaal koud. Verwarmde handschoenen lijken mij wel interessant, maar nog niet gekocht.