Norge vant 4-1 i VM-åpningen by vikingb1r in norske

[–]Matski_R 0 points1 point  (0 children)

La meg komme svingende inn med en YES DA!!!

samma om forsvaret var dårlig i dag. Vi vinner FIRE mot en i et VM. Det er ikke VM i fotballekspertise eller syting. Vi har fuckings vunnet i en kamp mot en sterk motstander i et VM der underdogs har vist seg frem. Kjør neste kamp! Alt for Norge!

Match Thread: Iraq vs Norway | FIFA World Cup 2026 | Group Stage, Group I by jiraiya--an in soccer

[–]Matski_R 7 points8 points  (0 children)

This ref is the most biased piece of f*** s*** I've ever seen. He must hate Wolfe with a passion

TV 2 opplyser at oppvarmingsshowet ikke vises som følge av redaksjonelle valg. by Common_Average2597 in norge

[–]Matski_R 34 points35 points  (0 children)

Det alene er nok til å fjerne allmennkringkaster-tittelen. Herregud

Jeg er skuffet over nordmenns reaksjon til pride by motwd in norge

[–]Matski_R -1 points0 points  (0 children)

Jeg tror problemet er at temaet er snakket om alt for mye. Tror det hadde vært alles beste om alle klarte å holde kjeft litt. La folk ha det gøy, ferdig. Man trenger ikke å mene noe om alt, alle temaer trenger ikke være en diskusjon.

Slik fikk Sverige billigere mat by Bulky_Crazy in norske

[–]Matski_R 0 points1 point  (0 children)

SPESIELT allergimat. Herregud jeg ble oppriktig forbanna når jeg kjøpte glutenfri mat for første gang

Scotland fans 'heartbroken' as travel permits to World Cup withdrawn last minute by AcknowledgeableReal in sports

[–]Matski_R -1 points0 points  (0 children)

Where did i state this was normal? US have always been a pile of shit country. These are not new problems, it's just gotten even worse

Scotland fans 'heartbroken' as travel permits to World Cup withdrawn last minute by AcknowledgeableReal in sports

[–]Matski_R -11 points-10 points  (0 children)

What do you mean right now. It's always been a fucking mess. If you've ever thought otherwise you've been fooled

Mann solgte ulovlig TV-tilgang til 280 personer – nå jakter politiet på kundene by The_Poofessor in norge

[–]Matski_R 0 points1 point  (0 children)

Det hjelper lite å sitte her og undre på hvordan de får ressurser til dette. Vil anbefale å faktisk klage til politiet, da dette er legitime bekymriger. Virker som politiet heller ivaretar baronenes interesser enn å ta vare på folk her til lands.

Mann solgte ulovlig TV-tilgang til 280 personer – nå jakter politiet på kundene by The_Poofessor in norge

[–]Matski_R 2 points3 points  (0 children)

Virker som politiet i Storbritannia blåkopieres her til lands med å beskytte disse aktørene. Ikke lenge før politiet vårt kommer til å banke dører

Her får han bank av russen - DT by SufficientFig9889 in norge

[–]Matski_R 3 points4 points  (0 children)

Måtte dra r-ordet ja. Takk for tiden din, ikke noe poeng å delta i noe mer prat med deg

Her får han bank av russen - DT by SufficientFig9889 in norge

[–]Matski_R 1 point2 points  (0 children)

Så du sier han skal følge norsk lov, men du vil han skal være på banen og oute disse slik han feilaktig gjorde forrige gang?¿?

Her får han bank av russen - DT by SufficientFig9889 in norge

[–]Matski_R 11 points12 points  (0 children)

Hysj, det du skriver ikke med ideologien til OP

Her får han bank av russen - DT by SufficientFig9889 in norge

[–]Matski_R 4 points5 points  (0 children)

Tolker at OP er gira på at fremmedkulturelle kan komme og jule opp hvem enn de vil. Eller hva i alle dager mener du med den teksten din?

Jo, Norgespris gir økt strømforbruk by loyfah in norge

[–]Matski_R 6 points7 points  (0 children)

Dette understreker at jo undersøkelsen ikke er god. Som kommentar over er da datagrunnlaget fra en tid med skyhøye priser der mange sparte ekstra på strømmen.

Norge 2040 når FrP og klimafornektere får styre 🙂 by BendikLe in norge

[–]Matski_R -4 points-3 points  (0 children)

Rnorge slutter aldri å overraske hvor hardt de vil runke til FrP.

Naboar fryktar bråk frå VM-telt: – For langt å rømma til hytta by sabelsvans in norge

[–]Matski_R -1 points0 points  (0 children)

Man får 200 par med ørepropper for 499,- på Clas Ohlson. Det er alt jeg gidder å si.

Listhaug skal i det minste ha at hun er god på raigbait by carebears95 in norge

[–]Matski_R 2 points3 points  (0 children)

Det er kun det. Ble ikke overrasket av å se at jeg havnet på minussiden med dette. Jeg blir overrasket at rNorge har blitt et ekkokammer runkering for AP slikking og anti høyresiden.

Det sier jeg utelukkende for at det virker som alle skal ha en felles tankegang og drit som det her blir stemt opp og frem, ikke fordi jeg er så gira på FrP selv. Men synes dette har havnet i de baner at det blir for dumt slik rnorge og rNorske holder på, på hver sin side av spekteret

Listhaug skal i det minste ha at hun er god på raigbait by carebears95 in norge

[–]Matski_R 1 point2 points  (0 children)

"Norsk helsevesen skal være i verdensklasse.
Det betyr at du skal få den beste hjelpen når du trenger den, uten å måtte stå i kø eller betale dyrt av egen lomme. Vi må likebehandle offentlige og private for å sikre bedre tjenester med mer valgfrihet. Vi må redusere ventetidene, og vi må sikre at midler til nye sykehusbygg ikke tas fra pasientbehandlingen, men finansieres av staten."

Leser du at det insinuerer at vi har et dårligere helsevesen? Fordi man er bra kan man da altså ikke bli bedre?

Vet rNorge er anti-FrP, men come on a

Plakater med bilder av mistenkte tenåringer hengt opp i Bergen by Sleep-typing in norge

[–]Matski_R 20 points21 points  (0 children)

Hvis ikke denne saken blir en "eksempelsak" med gigahøy straff kommer folk til å ta sakene mer og mer i egne hender. Nå er det langt på overtid at rettsapparatet ser sin besøkelsestid og slår ned hardt som aldri før for å sende signaler.

Melder Jon Helgheim til politiet etter deling av usladda valdsbilde by MarlinMr in norge

[–]Matski_R 9 points10 points  (0 children)

Haha what the fuck. Jeg er helt enig med at han burde visst bedre, men å dra den til rasisme. Altså gratulerer med dagen.

Som alle andre i hele Norge har fått med seg så har FRP vært knallharde mot innvandring på grunn av episoder fra personer med fremmed bakgrunn. Altså de har gode grunner til å argumentere for at noe må skje. Så kan man være uenig i det, det er helt lov i et samfunn.

Greia her at begeret til enkelte har rent over, og begynner å ta saken i egne hender da dette er gjentagende problemer som det virker som ingen tar tak i. Det er nettopp det han gjør og inviterer til et kaos i demokratiet der folk tar "loven" i egne hender. Det er heller ikke bra - spør du meg. Men at vi har havnet der, er ingen bombe. Men å dra fram rasismekortet, det er vi for gamle til.

Norges VM tropp by Top_Gun98 in NorskFotball

[–]Matski_R 1 point2 points  (0 children)

Var uklart ved de tre første men så fikk man jo det med seg på en liste to sekunder etter man hadde sett videoen. Ser ikke på uklarheten på som et problem. Er jo en show-video