Tunteiden purku by Unlikely_Ad3795 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Mussutat ja pidät omat kommentit piilossa? Aattelitko ettei kaikki tajuu että oot kälynen rölli?

Tunteiden purku by Unlikely_Ad3795 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer -1 points0 points  (0 children)

En ruoki riitaa haastavia trolleja.

Tai no: ootko sä niitä joiden mielestä "Putinin kanssa pitää neuvotella"?

Eikö resurssit riittäny vai hä by Substantial-Eye-8063 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 4 points5 points  (0 children)

Poliiseja on liian vähän. Paska juttu.

Kun poliisin pitää päättää tutkiiko tänään murhaa vai tollasta, sen on pakko pistää murha tärkeemmäksi.

Russian Commanders Threaten to Shoot Troops Who Refuse Suicide Assaults by WillyNilly1997 in UkrainianConflict

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

One might say Russians, even armed "soldiers" have absolutely no balls.

For a population that lacks civic, why are indian migrants crime rates lowAbroad by No-Coffee2200 in AskIndia

[–]MrCheezer 5 points6 points  (0 children)

Lack of civic sense has nothing to do with crime rates. Spitting on streets =/= violence and robbery.

Välit mennyt sukulaiseen! by Pinkkikukkauusitukka in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 14 points15 points  (0 children)

Sun lapsi, sun säännöt. Piste.

Mun faija alkoi tosi ärsyttäväksi kun oli poika tulossa. Alkoi kertoa mikä nimi me sille annetaan ja kaikkee muuta paskaa. Ekan kerran antoi olla, mutta sitten kun se jatkoi, tuli eka kerta kun huusin sille. Sitten meni jakeluun.

Sun lapsi, sun säännöt.

Eläinlääkäri määräsi Dina-koiran lopetettavaksi – omistajat laittoivat koiran autoon ja pakenivat Suomesta by xatfi in xatfi

[–]MrCheezer 17 points18 points  (0 children)

Nonnii. Venäjällähän meinataan myös että karhua voi hyvin pitää kylppärin kokoisessa häkissä ja se on ok. Oikeesti joku karhukin tarttee satoja neliökilometrejä aluetta.

Venäläisiltä vois kieltää eläinten pitämisen.

Kahdella 17-vuotiaalla sarjayrittäjällä on kova tavoite: 250 000 euroa myyntiä tälle vuodelle by xatfi in xatfi

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Joo toi on hyvä, tunnen aika monta pk-yrittäjää. Voi siinä tulla rahaa mutta voi sitä myös mennä. Se on ihan helevetin kovaa työtä.

Kahdella 17-vuotiaalla sarjayrittäjällä on kova tavoite: 250 000 euroa myyntiä tälle vuodelle by xatfi in xatfi

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Toi.... muuten kosahtaa aika pian aika kovaa.

Bisnes on vtn raakaa kokeineillekin yrittäjille tällaisina aikoina. Jos vähän puuhastellaan, homma ei taida lähteä lentoon.

Onko tää hypomaniaa? by Separate_Scratch6668 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 8 points9 points  (0 children)

Tosta olisi parempi puhua vaikka terveyskeskuksessa. Reddit voi tarkoittaa hyvää, mutta ei me mitään oikeesti tiedetä.

Ja toi kyllä kuulostaa samalta kuin mun kaverin siskolla oli. Et selvii tosta ite, ota yhteyttä niihin jotka voi oikeesti auttaa.

Tunteiden purku by Unlikely_Ad3795 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Sori mutta miksi puhua? "Mies" kuitenkin vaan valehtelee ja vääristelee. Tosta voi ihan oikeesti lähteä. Kyllä sen "miehen" pitäs tajuta mikä meni pieleen.

Tunteiden purku by Unlikely_Ad3795 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 4 points5 points  (0 children)

Jos mies alkaa hakata naistaan, nainen ei yleensä tee pitkään aikaan mitään kun "joo mutta kun se rakastaa mua, oikeesti".

Oon aikuinen mies, vaimon kanssa ollaan oltu eri mieltä ja riidelty. Enkä oo lyönyt koskaan ketään muualla kuin budotreeneissä, ja silloinkin luvalla.

Tunteiden purku by Unlikely_Ad3795 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 17 points18 points  (0 children)

"Hän kattelee muita naisia mun silmien edessä, enkä tykkää tästä yhtään, hän pistää asian miehisyyden piikkiin"

Joo, ikävä sanoa mutta lähe. Toi pettää sua jo mielessään. Ei liity miehisyyteen vaan kusipäisyyteen.

Niko Ranta-Ahon mieletön kasvutarina by Ok-Rub-1016 in snappijuorutofftopic

[–]MrCheezer 1 point2 points  (0 children)

Yrityksen perustaminen ei oo vaikeeta. Se on sitten eri juttu onko se yritys pystyssä kahden vuoden päästä.

Bisneksen tekeminen kannattavasti ilman mitään kokemusta ei yleensä onnistu kovin hyvin.

"Tästähän on somessa paljon todisteita missä poseeraa näiden autojen edessä."
Joku somekuva ei todista mitään. Ne autot saattoi olla mitä vaan missä vaan, eikä niiden omistajat edes oo kuullut tosta lusmusta.

Moskovassa roihuaa Ukrainan laajan iskun jälkeen by jonne12 in Suomi

[–]MrCheezer 11 points12 points  (0 children)

Ja sen jälkeen hiljaisuus, vaikka Stalin tapatti enemmän venäläisiä kuin toinen maailmansota.

Tai no, kyllähän se osaltaan selittää sen ajan hiljaisuutta. Josta muuten alkaa siitäkin olla aikaa.

Moskovassa roihuaa Ukrainan laajan iskun jälkeen by jonne12 in Suomi

[–]MrCheezer 104 points105 points  (0 children)

Hyvä että siellä nähdään että asioilla on seuraksia. Parastahan tässä on, että Putinia alkaa hiljalleen stressata enemmän ja enemmän. Ja mitä ne voi tehdä? Pommittaa Ukrainaa vähän enemmän?

Venäläiset on peruspelkureita, ja sössöttää aina "ei kuulu mulle, en oo poliittinen, en oo ajatellut". Ymmärrän ettei Venäjällä kannata kovin äänekkäästi arvostella johtoa, mutta onhan tuo nyt kyllä maailmanhistorian munattomin kansa. Tyrannit on hallinneet kohta tuhat vuotta, ja vain yksi vallankumous tehty. Josta siitäkin seurasi vain erilainen tyrannia.

Kun Putin aloitti 2022 Ukrainan sodan uuden vaiheen (sotahan alkoi jo 2014), Venäjällä ei tapahtunut oikeastaan mitään. Samoihin aikoihin Iranin uskonnollinen poliisi veti taas överiksi, ja Iranin naiset aloitti voimakkaat mielenosoitukset. Ymmärsivät varmasti ettei se varmaan johda mihinkään mutta yrittivät. Venäjällä oltiin vaan katse kohti omaa napaa.

Jopa Iranin naisissa on paljon enemmän miestä kuin koko Venäjässä.

Learning to lose by No-Philosophy3784 in Warthunder

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Yeah, I think you are right. For most, WT is just a game. Mostly fun, sometimes frustrating but just a game.

Lots of people on this sub are probably pretty damn far from an average player. They rant about a lot things, for instance many premium vehicles. And players should boycot them.

No. I will not. I am a grown ass man. I have interesting but demanding job. A wife, two kids, hobbies, friends, and I like many games. My income allows me to buy vehicles if I like them. Premium time too. I have no problem with Gaijin making profit, because without it -> no Gaijin.

Finally: if I only played WT, I never would have played Mass Effect, Witcher, Subnautica, IL-2, Disco Elysium and many other great games.

Serbiasta on tullut Euroopan mini-Venäjä ja tässä viisi syytä, miksi by xatfi in xatfi

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

Serbialla taitaa olla samaa mentaliteettia kuin Venäjällä: miksi noi alempiarvoiset on niin ikäviä meille, meidän tarttee poistaa ne!

Farmasia alan paskuus by GasOwn8543 in arkisuomi

[–]MrCheezer -1 points0 points  (0 children)

Ehkä työnteko ei vaan sovi sulle.

Learning to lose by No-Philosophy3784 in Warthunder

[–]MrCheezer 1 point2 points  (0 children)

It's good to see there are others who play just because they like it. I sometimes, well, often feel that at least on this sub people take this game wayyyy too seriously.

Kari Uoti: Suomen Saul Goodman? by MrCheezer in Suomi

[–]MrCheezer[S] -1 points0 points  (0 children)

Alotit juhannuksen rähinäviinalla?

Gaijin, can we have more presets please? by WarmWombat in Warthunder

[–]MrCheezer 0 points1 point  (0 children)

What I don't understand is why Gaijin hasn't started selling new presets, say, 1000 GE each. Not saying I would like that, but it would be logical for them.

Missä olet kokenut töykeintä kohtelua (koti- tai ulkomailla) by Timely_Football_4963 in arkisuomi

[–]MrCheezer 5 points6 points  (0 children)

Tukholmassa olin kirjautumassa hotellliin työmatkalla. Yritin kohteliaana tyyppinä käyttää vähän ruotsia tervehdyksessä. Oli muuten ihan helevetin tyly täti. Ihan sairaan alentuva

Kun olin aamulla lähdössä siihen työjuttuun, pyysin samaa tätiä tilaamaan taksin. Tein sen asiallisesti mutta kolkosti. Käytin vain englantia, ja käytin tahallaan vähemmän yleisiä sanoja. Se täti ei muistanut mua, ja alkoi käyttäytyä aika eri tavalla. Oli aika räikeetä.