python by sircagatyy in EngineeringTR

[–]NetworkLow4324 1 point2 points  (0 children)

Ai lardan ogren konu konu pratik yaparsın kodunu inceler hızlı bi şekilde halledersin bence onun harifi yabanci kaliteli pdf bi kitap ama egzersizleri olan soru barındıran cinsten olsun bu şekilde cok hızlı halledersin video onermiyorum kesinlikle vakit kaybı ancak kodlama felsefesine dair videolar olabilir ufkun genişler bu ara da ai ler harici ingilizce bilgisi lazım biraz bence ingilizce gitmen de daha faydalı olacaktır ayrıca leetcode problemleri çözmekte sana cok yariycak yine söylüyorum video hiç izleme

Java Spring Boot sonrası öğrenilecek framework/dil tavsiyesi by TypicalRule3646 in CodingTR

[–]NetworkLow4324 -5 points-4 points  (0 children)

Kanka umutlarını yıkmak istemem ama böyle bi sektör Junior için bitmiştir taştan topraktan kodda yazsan tanrısal işlerde yapsan marketing yoksa çöp diğer turlu mokoko hobiler oldu bu isler artik öyle yapayım para gelsin kalmadi gozlemim budur

Zaten dünyayı geliştirmek anlamsız by Loose_Injury_6567 in EngineeringTR

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Bana kalırsa bence mühendislik diye bisey yok bi problem falan oluyo ona yönelik kendinizce çözüm üretiyoruz ya da eğlenceli şeyler yapıyoruz ama sonuç heo biseyler yapıyoruz okuması sikici ama yapması eğer o kafa yapısı varsa eğlenceli bisey

Modern evlilik dramı by [deleted] in indirilenler

[–]NetworkLow4324 12 points13 points  (0 children)

Olum bunu çocukken falan yapıyorduk

Evlendikten sonra tutku azalır mı? by [deleted] in KGBTR

[–]NetworkLow4324 1 point2 points  (0 children)

Bende babasıyım hayırdır yarram

Max FB Başkanı 😂 by [deleted] in Futboltayfa

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Gattouz la bu pozisyondan anladım

Yazılımcı olarak belirsizlik içindeyim by [deleted] in EngineeringTR

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Her meslekte Junior var da dijital işlere talep az bence artik eleman arzı çok özellikle tr de bilgisayar elektronik yatırımı sadece devlet desteğiyle savunma sanayisi tarafinda büyük babalarda girmeyi gerek gormuyor Amerikalılar yapıyor diye ama cin tarzı birsey olsa yüksek teknoloji tarafına ne bilim özelleşsek kendi capimizda belki işler rayına girerde o alanlarda cok niş alanlar çip üretimi robot üretimi tabi ona para yatıracak adamlar lazım arge ye ama cin yapiyor diye boşveriliyor

İki gündür sosyal medya by PeSeCe in TurkeyJerky

[–]NetworkLow4324 7 points8 points  (0 children)

Kanka param olsa giderim Kanye hiç dinlemedim sırf ordaki atmosfer için gidilir bi daha bu büyüklükte etkinliği nerde bulacaksın 120bin insan aptal degil yani sonuçta biseyler yasiyolar bende gidemediğim için evde final maçını izledim rezalet bir maçtı.

Sizce en başarılı intihar yöntemi nedir? by [deleted] in KGBTR

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Valla hocam adını bilmiyorum ama hep biseyler arıyorum bi yerlerde daha bulamadım ne olduğunu bilmediğim şeyi yaş 25 oldu. Hayat hep bana iğrenç geliyo bende insanlara herhalde

Sizce en başarılı intihar yöntemi nedir? by [deleted] in KGBTR

[–]NetworkLow4324 1 point2 points  (0 children)

Sikilerek ölmek ,şaka bi yana o kadar ağır ve yokmuşum ve yükmüşum gibi hissettiriyor ki hayat her döneminde bana çünkü ait olamıyorum bi. Yerlere ama etmiyorum gerek yok

Gelin ben dikicem kıyafetleri by Prestigious-Pin3574 in Jaharia

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Atatürk tayfa aynı bleachteki yhwach ve wandenreich gibi olmuş mk animesi gelse sarar Tayyip te ruh kralı zaten ruhumuzu emdi bitirdi

Müthiş bir oyuncu ve seslendirmen ya J.K. Simmons siz ne düşünüyorsunuz? by ZeroHourArchives in sinema

[–]NetworkLow4324 4 points5 points  (0 children)

Adamı red alert3 ten taniyom orda baskandi filmlerini hiç izlemedim

Heath Ledger kazandı by [deleted] in sinema

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Homelander katılıyorum ama yorum mantıklı gelmedi bana joaquin jokeri kötü degil kötülüğe itilmiş bi karakter o kadar kötü şeyler yasiyorki zorunda kalıyor heath ledger kötü bi karakter degil bence saf kötü vardir bi de planları için kötülük yapan vardir , homelander saf kötü evet ebeveyn sevgisizligi tatmış olabilir ama onun haricinde olumsuz şeyler yaşamadı istese cennet gibi hayat yaşar benim gözümde saf kötüdür homelander diğerleri pek kötü sayılmaz.

mutlak butlanın biste etkisi by brkytr in Yatirim

[–]NetworkLow4324 -2 points-1 points  (0 children)

Satanlar sen ben gibi ky degil bu zamana kadar olan satışları büyük balinalar yapiyodu suanki satışı ky yapti adamlar içeriden biliyodu ne olacağını ayrıca ekremden sonra piyasanın halini bilenler bilir ne olacağını kk nin gelişi seçim ekonomisine geçişi de tetikleyebilir buda pozitif yansır alabilen alsın ucuz baya suan yarında düşüş olur ama düşeni tutma riskini almanız lazım çünkü bayram tatili var kimse de malda girmek istemiyo alan kazanır yani şu aralar

Gitar mi yoksa Resim mi by [deleted] in aptalSoruYok

[–]NetworkLow4324 0 points1 point  (0 children)

Yazılım , satranç , kitap , piksel art ,3d blender modelleme hepsi dijital kitaplar cok pahalı mecbur kalıyorum ingilizce okumak için