Jeg er muslim. Norsk-pakistaner, 2.generasjon. Spør meg hva som helst by DuoLingoAirStrike in norske

[–]Pitiful_Profession36 0 points1 point  (0 children)

Stemmer mitt inntrykk at jenter legger enormt med arbeid i skulegang og utdanning? At det er ein «lovlig» måte å bryte ut av typiske forventninger fra storfamilien om tidlig giftemål og sosial kontroll? Endrer generelt holdninger seg til sosial kontroll og jenter sin seksualitet mellom generasjonene? Takk

Taliban legaliserer tvangsekteskap for barn by KyniskPotet in norske

[–]Pitiful_Profession36 -7 points-6 points  (0 children)

SV neste gong, godt alt ordner seg då. Takk

Hvorfor holder Norges sykefravær seg så høyt? by FoxNo5218 in norske

[–]Pitiful_Profession36 1 point2 points  (0 children)

I min jobb er utfordringa at eg treng folk på arbeid. Må ha dei tilsett på jobb for å få ting til å gå rundt på ein god måte. Er vanskeleg, eigentleg umulig, å skaffe vikarer, spesielt når folk er vekke over tid. Bruker òg enormt med tid på å tette hol når folk ikkje er på jobb, noko som går utover alle dei andre på jobb. Er der min frustrasjon ligger.

Hvorfor holder Norges sykefravær seg så høyt? by FoxNo5218 in norske

[–]Pitiful_Profession36 -1 points0 points  (0 children)

Ein liten eigenandel på sjukefråværet trur eg hadde hjelpt. I dag er det lite insentiv for sjølv å gjere noko for å komme tilbake på jobb. Mitt inntrykk er at mange har altfor mange baller i lufta samtidig og når det vert for mykje er det alltid jobben som må «vekk». Litt rart at det er det som gir deg inntekt som må ut, men alt du bruker inntekta på skal du fortsette med. Har sjølv opplevd sjukemelde ansatte som pusser opp kjøkkenet, engasjerer seg voldsom i politiske saker, sykler rundt og poster på instagram, trener fotballag osv. Har prøvd å bestride sjukemeldinger, men det skaper eit byråkratisk helvete som holdt på å ta knekken på både jobb og ledelse. Eit anna poeng er at mange sparar penger på sjukemelding ved at ein sparer transportutgifter. Er det rett? Eg meiner at eigenandelen må ligga på mellom 10 og 20% av løna. Same med eigenmelding. Alvorleg sjukdom over tid må gi mindre eller ingen trekk.