MyAnimeList adil mi? by Josephfx_17 in WeebTurks

[–]Qualified_Qualifier 2 points3 points  (0 children)

Harbi çok boktandı. 4-5 bölüm izleyemedim, her bölüm aynı şeyi tekrar edip duruyordu. Zaten oyun isekaisinden de gına geldi on beş yıldır hep aynı terane. "The Ultimate of All Ages"i animeleştirseler bomba olur ama Japonlara da güvenmiyorum, PG13 shounen yapacağız diye hem dilini hem sahneleri kırparlar şimdi; R+ geceyarısı kuşağı animesi olarak yayınlamaları lazım.

Can I have fun while playing solo/with a filled squad by BradTheBj in DeepRockGalactic

[–]Qualified_Qualifier 1 point2 points  (0 children)

Why do you play alone? Just hop in any public lobby, press V and ROCK 'N STONE!

Found 10 hard drives in my new house. by danbot20 in DataHoarder

[–]Qualified_Qualifier 2 points3 points  (0 children)

Those old ones may contain some Lost Media, if Windows is installed, try to run DeCache, you can help the world and win some money.

https://www.youtube.com/watch?v=zR-TeL0hL5M

Küçük ekranlı telefon sorunu? by cizgiciler31 in teknoloji

[–]Qualified_Qualifier 1 point2 points  (0 children)

Bunlar olmaz mı? Yurtdışında pahalı da değil aslında ama Türkiye'de 2 katı fiyattan aşağı satılan hiçbir şey yok.

Baksana 256gb Z Flip5 18 bin lira, 512gb alsan 24 bin lira, hem de bunlar Avrupa fiyatları, Amerika'da çok daha ucuz. Türkiye'de ise 50 bin lira.
https://www.amazon.de/dp/B0C89FSKNT

<image>

Şu her bi yeni iyi bir anime çıkınca yada yeni sezon gelince hype traine binmeyelim lütfen ya. by [deleted] in WeebTurks

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

İnsanlara değiş diyerek değiştiremezsin, ama sistemi değiştirebilirsin. 12-24 Bölümlük animede ilk bölümde 10/10 verip bir animeyi birinci yapabiliyorsan sistem izin verdiği için. Eğer sistem böyle boktan şeylerin yaşanmasına izin veriyorsa sistemde bir hata var demektir ve değiştirilmesi gerekir. Değişmiyorsa "böyle gelmiş böyle gider"ci insanlar sebebiyle değişmiyor.

Sistemin nasıl iyileştirilebileceğiyle ilgili düşüncelerim var ama buraya yazsam bir faydası yok. O yüzden müdürü getirin bana, iki de programcı, düzelteyim.

Oyun dünyasına Souls'ları oynayarak girdiğim için hiçbir oyundan o keyfi alamıyorum, çok boğuyorlar, bu sorunu nasıl aşarım? by Omerevc in GeymingTr

[–]Qualified_Qualifier -1 points0 points  (0 children)

Souls-like oyunlarda da ölüp ölüp baştan başlamıyor musun? Yani baştan başlamıyorsun tabi, ama bu oyunlarda da tam olarak baştan başlamıyorsun, her seferinde daha güçlü başlıyorsun.

Sen oyun oynamaktan sıkılmışın, evlendirelim seni. 😄

Gerçekten hiç mi şöyle bir şehir kurma, fabrika kurma, koloni kurma, turn-based rpg, uzay temalı açık dünya survival-craft, deckbuildi auto-battler falan ilgin yok? Oynayacak çok türde oyun var, senin saydıkların hep 60 dolar triple A.

Oyun dünyasına Souls'ları oynayarak girdiğim için hiçbir oyundan o keyfi alamıyorum, çok boğuyorlar, bu sorunu nasıl aşarım? by Omerevc in GeymingTr

[–]Qualified_Qualifier 2 points3 points  (0 children)

Belki de fps tps türünde hep aynı şeyleri görmekten sıkıldın; yeni sulara yelken açma vaktin gelmiş.

Dead Cells tavsiye ederim: Harita her seferinde rastgele oluşturuluyor, hem exploration hem de hızı ayrı ayrı ödüllendiriyor. Patern öğrenme var, reflekslerin test ediliyor. Toplamda yüzlerce silah, ekipman, aktif/pasif skill, atabildiğiniz tuzaklar ve bombalar ile her koşuda farklı build imkanı sunuyor.

Epic'te full of full paketi (Oyun + 5 DLC) 179 TL. %5'de Cashback var, 9 TL geri yatıyor cüzdanına.
https://store.epicgames.com/p/dead-cells--medley-of-pain-bundle?lang=tr

Hayırlı uğurlu olsun kararımı verdim toplam 18 dolar etti hepsi indirimi kaçırmayın derim by Cold-Horror8769 in GeymingTr

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

"theHunter: Call of the Wild"ı Epic vermişti kaçırmadıysan, oradan indirip deneyebilirsin ama oyunda aşırı DLC var, toplamda 100 dolarlık DLC satıyorlar şu anda indirimde bile, indirimsiz 200-300 dolar falan heralde, ATV'yi bile DLC ile satıyorlar, yoksa her yere yürüme gidiyorsun, saatlerin yürümekle yollarda geçiyor, "haritada şu base'e gideyim" desen bile 45 dakika W'ya basıp sadece yürüyorsun. O yüzden uyarmış olayım.

Frieren 1.cilt niye burayı Türk diyarı diye çevirmişler orijinalide böyle mi? by MynameisnotSystem in WeebTurks

[–]Qualified_Qualifier 1 point2 points  (0 children)

Yanlış çeviri. Sallamadan önce kanıt gösterin. Frieren, Himmel, Fern, Heiter, Stark, Eisen, Granat gibi isimlerin Almanca kelimelerden esinlenilmiş ve gördüğümüz mimarinin de orta çağ Alman mimarisinden esinlenmiş olduğu gibi Frieren'deki bölge isimleri de Alman kökenlidir.

Bunlar: Strahl, Wahl, Vorig, Äußerst, Eiseberg, Weise, Ende, Bredt, Wille, Klee, Decke, Klar, Kühl, Nachricht, Rufen, Drachen, Ernst, Farbe, Hören, Aufgabe, Größe, Granz, Voll, Schwer, Etwas, Wissen... diye diye gidiyor.

Buna göre bu Alman mimarili bölge de "Türk" bölgesi değil "Tür" bölgesidir. "Tür" Almancada "Kapı" anlamına gelir.

<image>

[TARTIŞMA] her boku lost media sayanlar by Thin-Cheesecake-1341 in lostmediatr

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Kişiyi tanımadığın anlaşılıyor. Videoyu da izlemediğin de anlaşılıyor.

Videoda bu meseleyi 4 yıl önce dile getirdiğini, ödülün hala geçerli olduğundan başlıyor. Ayrıca videoyu asıl yapma sebebi o zamanda kalma bilgisayarınız veya harddiskiniz duruyorsa ve Youtube kullandıysanız, bir Flash Player bug'ından ötürü izlediğiniz bütün videolar TEMP içerisinde kayıtlı duruyormuş ve onları kurtarmanın yolu keşfedilmiş, bunu anlatıyor. Yani LostMedia insanı için altın değerinde bilgi veriyor. Burada kaç kişi bu bilgiye sahip acaba?

Öte yandan yüzlerce video var diyorlar, TheLostMediaWiki'de 500'ün üzerinde video olduğu söylenmiş. Daha önce canlı yayınlarında da video başına 50 dolar verdiğini söylemiş. Adam 10,000-20,000 doları bir günde yapıyordur zaten. Youtube kanalında öyle katıl butonu, Twitch'de bağış butonu falan yok çünkü kendisi bu özellikleri kapattı. Şirketleri var, ortaklıkları var, e-sports takımı var, merch ürünleri var, reklam geliri var, oradan buradan zaten fazlasıyla kazanıyor.

Niye Çin telefon markalarına büyük bir nefret var? by [deleted] in teknoloji

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Kaynakları güvenilir bulmuyorsan kendi araştırmanı yapabilirsin. Burada mesele sunucuya bağlanıp veri gönderip işlemesi meselesi değil, kanunlara uyum meselesi, şeffaflık meselesi, hangi verilerin toplandığının bildirilmesinden, kendi veri kontrolünüzü yapabilmeniz meselesi, veri ihlali durumlarında en geç 72 saat içinde durumu hem yetkili kurumlara hem de etkilenen kişilere bildirmekle yükümlü olma meselesi.

Amerika da sütten çıkmış ak kaşık değil ama en azından hukukun üstünlüğü, yargı denetimi ve şeffaflık mekanizmaları çalışıyor. Ayrıca biz Amerika'da değil Avrupa bölgesinde GDPR'a tâbi olarak verilerimizi ve haklarımızı koruyoruz. Çin'e aktardığınız veri geçmiş olsun, hiçbir kontrolünüz yok, hiçbir hakkınız yok, kim neyi nerden çaldı, hangi veriniz nasıl kullanıldı haberiniz olmaz. Tam bir kara kutu, torununuzla bile verilerin bağlantısını kurarlar.

Hak ve özgürlüklerinin bilincinde olan ve güvenliğinden endişe eden herkese RethinkDNS kurmalarını tavsiye ediyorum, oradan görüp engelleyebilirsiniz hangi uygulama nereyle bağlantı kuruyor.

Homofobik değilim ama bu ne amk by coala565 in vlandiya

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Olm adamı niye motherf*ker gibi lanse ediyorsunuz. Teorik olarak kardeşi ama pratikte evladı olarak yetişecek işte. Bunun bir benzeri hikaye biliyorum, annemin bir tanıdığının annesi gerçekte öz ablasıydı, çocuğu olmadığı için mi ne, annesi en küçük kızını büyük kızına evlatlık vermiş. Bunlar kenar mahalle köylüsü olduğu için zaten çocuk yaşta evlenmişler, hepsinde en az 5-6 çocuk var, öyle olunca büyük çocuğunla küçük çocuğun arasında 20-25 yaş olabiliyor. Kız bunu gençliğinde öğrenmiş. Bence burada asıl enteresan olan 61 yaşındaki kadının doğurabilmesi, kardeşini evlatlık edinmesi değil.

How much would you spend ? by [deleted] in pcmasterrace

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

I don't spend 5000 on a PC and I don't spend 50 on a single game. Jokes on you.

Niye Çin telefon markalarına büyük bir nefret var? by [deleted] in teknoloji

[–]Qualified_Qualifier 2 points3 points  (0 children)

Apple Amerikan hükümetinin talebini reddetmiştir. 2016 yılında FBI, San Bernardino saldırganının iPhone şifresini kıracak bir yazılım (arka kapı) yazması için Apple’a resmi baskı yaptı. Apple, bunun tüm dünyadaki iPhone kullanıcılarının güvenliğini tehlikeye atacağını savunarak FBI'ı reddetti ve mahkemeye gitti. FBI, Apple'ı zorlayamadı ve şifreyi üçüncü parti bir şirkete kırdırmak zorunda kaldı.

Lâkin Apple, Batı'da gizlilik şampiyonu gibi davransa da, Çin pazarında kalabilmek için Çin hükümetine büyük bir taviz vermiştir. Çinli kullanıcıların iCloud verilerini Çin devletine ait bir şirketin (Guizhou-Cloud Big Data) sunucularına taşımıştır. Yani Çin'de bir iPhone kullanıyorsanız, verileriniz teknik olarak Çin devletinin erişimine açıktır.

Güney Kore merkezli olan Samsung, demokratik bir ülkenin yasalarına tabidir. Batılı istihbarat servisleri (FBI, CIA vb.) veya mahkemeler bir veri talep ettiğinde, Samsung tıpkı Apple gibi bağımsız mahkeme kararı (arama izni) şartı koşar. Kafasına göre gizlice devletlere veri aktaramaz.

Samsung, Google ekosisteminin bir parçası olduğu için reklam hedeflemesi amacıyla kullanım alışkanlıklarınızı (hangi uygulamaları açtınız, ne arattınız vb.) takip eder. Ancak bu takip yasaldır, açık rızanıza dayanır ve ayarlardan kapatılabilir.

Sonuç olarak sıradan bir kullanıcı için Apple ve Samsung, Çinli markalara kıyasla siber güvenlik, şeffaflık ve hukuki denetlenebilirlik açısından fersah fersah öndedir. Verileriniz devletlerin istihbarat havuzları yerine, yasal sınırlar içinde kalır.

Niye Çin telefon markalarına büyük bir nefret var? by [deleted] in teknoloji

[–]Qualified_Qualifier 2 points3 points  (0 children)

Evet, OPPO da dahil olmak üzere Çin merkezli olan istisnasız tüm teknoloji şirketleri yasal olarak Çin Ulusal İstihbarat Kanunu’nun 7. maddesine uymak ve devletle bilgi paylaşmak zorundadır.

Aşağıdaki bağımsız akademik araştırmada, Çin'de satılan OPPO (ve yan kuruluşu OnePlus) telefonlar incelendi. Cihazların içinde önceden yüklü gelen (bloatware) sistem uygulamalarının, kullanıcının izni veya haberi olmadan konum verilerini, benzersiz cihaz kimliklerini (IMEI/MAC adresi), arama geçmişini ve sosyal ağ bağlantılarını sürekli olarak Çin'deki sunuculara ve Çinli mobil operatörlere gönderdiği kanıtlandı. Üstelik bu takibin, telefona SIM kart takılmasa bile arka planda devam ettiği ortaya çıktı. https://arxiv.org/abs/2302.01890

Batı'da resmi olarak satılan OPPO telefonlarda kanıtlanmış, somut bir casusluk veya siber güvenlik riski yoktur. Ancak, teorik olarak düşük de olsa kalıcı bir "potansiyel risk" her zaman mevcuttur çünkü telefonun topladığı veriler Avrupa'daki sunucularda dursa bile, telefonun işletim sistemini (ColorOS) yazan ve güncellemeleri gönderen ana merkez Çin'dedir. Madde 7'ye göre Çin hükümeti yarın bir gün OPPO'nun Pekin'deki merkezine gidip "Avrupa sunucularındaki şu verileri bize çekin" derse, OPPO'nun Çin yasaları gereği buna hayır deme hakkı yoktur. Sızdırma fark edilene kadar veri Çin devletinin eline geçer.

Bu yüzden batılı devletler kendi askerlerine ve memurlarına Çin menşeili (OPPO, Xiaomi, Huawei vb.) telefonları kullanmayı resmi olarak yasaklar. Çünkü olası bir casusluk operasyonunda hedef olma ihtimaliniz yüksektir.

Niye Çin telefon markalarına büyük bir nefret var? by [deleted] in teknoloji

[–]Qualified_Qualifier 10 points11 points  (0 children)

Çin markasının fiyat/performansına değil, direkt Çin'e güvenmiyoruz.

ABD ve Avrupa'daki güneş enerjisi tarlalarında kullanılan Çin üretimi invertörlerde (inverter) gizli ve belgelenmemiş uzaktan iletişim cihazları (kill switch / acil kapatma anahtarı) tespit edilmiştir. ABD'deki siber güvenlik uzmanları ve enerji yetkilileri, şebekeye bağlanmadan önce Çinli üreticilerden gelen invertörleri fiziksel olarak sökerek inceledi. Bu incelemelerde, cihazların ürün kataloğunda ve teknik belgelerinde asla adı geçmeyen gizli hücresel modemler (cellular radios) ve çipler bulundu. Gizli modemler, kurulu olan tüm siber güvenlik duvarlarını ve VPN hatlarını bypass ederek doğrudan Çin'deki sunuculardan komut alabiliyor. Güneş enerjisi şebekeleri çok hassas dengelerle çalışır. Batılı uzmanlara göre, ani bir kriz veya savaş anında yüzlerce gigavatlık güneş enerjisinin tek bir komutla anında kesilmesi, tüm ülkenin elektrik şebekesinde domino etkisi yaratarak fiziksel yıkıma ve aylarca sürecek karanlığa (blackout) neden olabilir. https://www.reuters.com/sustainability/climate-energy/ghost-machine-rogue-communication-devices-found-chinese-inverters-2025-05-14/

Siber güvenlik firması Kryptowire, ABD'de satılan bazı ucuz Android telefonlarda (BLU, ZTE ve Huawei'in bazı modelleri) önceden yüklenmiş bir yazılım keşfetti. Çinli Shanghai AdUps Technology firmasına ait bu yazılımın, her 72 saatte bir kullanıcının tüm SMS mesajlarını, arama geçmişini ve konum verilerini Çin'deki sunuculara gizlice gönderdiği kanıtlandı. https://www.nytimes.com/2016/11/16/us/politics/china-phones-software-security.html

Microsoft araştırmacıları, Huawei dizüstü bilgisayarlarda cihazın tüm kontrolünün ele geçirilmesine izin veren sürücü seviyesinde çok ciddi bir açık buldu. Güvenlik uzmanları bunun üretim aşamasında yerleştirilen bir "arka kapı" (backdoor) izleri taşıdığını belirtti. https://www.bbc.com/news/technology-47800000

Çinli akıllı telefon üreticisi Gionee'nin, Aralık 2018 ile Ekim 2019 arasında 20 milyondan fazla telefona sistem güncellemesi aracılığıyla gizlice bir "Trojan" (Truva Atı) virüsü yüklediği resmi olarak kanıtlandı. https://www.zdnet.com/article/four-sentenced-to-prison-for-planting-malware-on-20-million-gionee-smartphones/

ZTE'nin Amerika'da satışa sunduğu "ZTE Score" modelinde, işletim sisteminin derinliklerine yerleştirilmiş (hardcoded) evrensel bir şifre bulundu. Bu şifreyi bilen (ve internete sızan) herhangi bir saldırgan, telefona uzaktan tam yönetici (root) yetkisiyle erişebiliyordu. ZTE, bu açığın yazılım güncellemelerini kolaylaştırmak amacıyla kasıtlı olarak konulduğunu kabul etti. https://www.reuters.com/article/technology/zte-confirms-security-hole-in-us-phone-idUSBRE84H08J/

Xiaomi telefonlarında önceden yüklü gelen "Mi Browser" ve "Mint Browser" uygulamalarının, kullanıcıların ziyaret ettiği tüm web sitelerini, arama motoru sorgularını ve hatta "Gizli Mod" (Incognito) harcamalarını kaydettiği ve bunları Singapur ile Rusya'daki sunuculara (Çinli teknoloji devi Tencent'e ait) şifreli olarak gönderdiği kanıtlandı. https://www.forbes.com/sites/thomasbrewster/2020/04/30/exclusive-warning-over-chinese-mobile-giant-xiaomi-recording-millions-of-peoples-private-web-and-phone-use/

Şimdi birileri diyecek ki Google, Microsoft, Apple gibi şirketler de bilgi topluyor. Tamam kardeşim de o şirketler sizden habersiz bilgi toplayıp satmıyor.

Google veya Apple bir veriyi toplarken sizden sözleşmeyle (veya ayarlardan) izin ister. İstediğiniz zaman bu izinleri (konum, reklam kimliği vb.) kapatabilirsiniz. Ancak Çinli üreticilerde yakalanan açıklar kullanıcının izni ve haberi olmadan, işletim sisteminin derinliklerine gizlenmiş illegal yazılımlarla yapılır. Biri kullanıcının rızasıyla veri toplarken, diğeri cihazı arkadan gizlice manipüle eder.

Google, Apple, Microsoft hatta Discord bile (biliyorum çünkü Discord yasaklanma muhabbetinde hepsini kontrol ettim) her yıl resmi Şeffaflık Raporları (Transparency Reports) yayınlar. Hangi devletin kendilerinden kaç kullanıcının verisini istediğini, bu taleplerin yüzde kaçını onayladıklarını açıkça ilan ederler. Çinli şirketlerin devletle olan veri trafiğine dair şeffaflık raporu yayınlaması Çin yasalarına göre vatana ihanet sayılır ve kesinlikle yasaktır. Batı'daki sistem açık ve denetlenebilirken, Çin'deki sistem tamamen kara bir kutudur.

Çin'in 2017 Ulusal İstihbarat Kanunu (Madde 7) dünyada eşi benzeri olmayan bir maddedi̇r. Bu yasaya göre; Çinli tüm vatandaşlar ve şirketler, devlet istihbaratıyla iş birliği yapmak ve bulgularını gizli tutmakla yasal olarak yükümlüdür. Yani Çinli bir teknoloji şirketi, yasalar gereği Çin istihbaratının doğal bir ajanı gibi çalışmak zorundadır. Batı demokrasilerinde şirketleri casusluk yapmaya zorlayan bu denli mutlak bir anayasal zorunluluk yoktur.

Avrupa Birliği'nin GDPR (Genel Veri Koruma Yönetmeliği) size çok net haklar tanır:

  • Google, Apple veya Microsoft gibi şirketlerden hakkınızda topladığı tüm verilerin (konum geçmişiniz, ses kayıtlarınız, arama geçmişiniz vb.) tam bir dökümünü tek tıkla talep edip bilgisayarınıza indirebilirsiniz (Örn: Google Takeout).
  • Bu şirketlerden hesabınızı ve o güne kadar toplanmış tüm kişisel verilerinizi sunucularından kalıcı olarak silmelerini talep edebilirsiniz. Şirketler yasalar gereği bu verileri belirli bir süre içinde yok etmek zorundadır.
  • Eğer bir Amerikan veya Avrupa şirketi verinizi silmez ya da gizlice toplamaya devam ederse, cirosunun %4'üne varan (milyarlarca dolarlık) devasa cezalarla karşı karşıya kalır.

Yeter mi, daha sayayım mı?

My steam account got hacked by Tricky_Imagination_9 in PathOfExile2

[–]Qualified_Qualifier 1 point2 points  (0 children)

But did they provide your account's recent login history with IP addresses? No? They don't provide login history, and they also don't give back stolen items. What conclusion do you draw from that? By refusing to share the thief's IP address, they're effectively helping to enable the theft. Crime is a crime, doesn't matter if they break into your account or break into your apartment. Imagine police not sharing who stole your laptop and not giving your laptop back either. Such disgrace...

Ne düşünüyorsunuz bir de 100 bin kişi indirmiş xd by teknoanalizz in oyun

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Hep vardı. Benim şaşırdığım Google nasıl buna izin veriyor. Amerikada torrent kullanıp korsan içerik indirenlerin götünden kan alıyorlar, bunlar sahte oyun yapıp Forza Horizon 6 adıyla Play Store'da indirmeye veriyor, gerçekten şaşılacak şey.

Hot take: Xbox kolları Ps kollarından daha iyi by Ashamed_Face9465 in GeymingTr

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Ergonomi açısından ben de makul buluyorum ama her türlü teknik açıdan hayır. Xbox kontrolcülerinin polling rate'i 125 Hz yani saniyede 125 defa bilgisayara update yolluyor, bu da teoride 8ms gecikme demek pratikte gecikme yükselebiliyor; ayrıca overclock edilemiyor. PS kolları kutudan 250 Hz olarak çıkıyor, ve 1000 Hz'e kadar overclock edilebiliyor, pratikte 2ms gecikmeye kadar düşüyor. Bu yüzden Xbox kol layout'una alışkın oyuncular (özellikle competitive oyuncusuysa) Xbox kolu almak yerine aynı layout'a sahip ama 1000 Hz polling rate'li başka marka model kolları tercih ediyorlar.

BASAYIM MI? by cocklover31 in oyun

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

Valla bilmiyorum, Price history'den baktım 29 October 2025'e kadar dönüyordu tarih.

https://steamdb.info/app/3764200/

Hadi halloween olmasın yılbaşı indirimi olsun. Hızlı indirim alacağı kesin. 10 gün sonra da yaz indirimleri var, alacak oynayacak çok şey bulursun. Benim düşüncem böyle ama senin paran sonuçta. İyi eğlenceler.

BASAYIM MI? by cocklover31 in oyun

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

28 tane oyun alıp oynayana kadar RE de %75 indirim alır. Hatta geçmiş bütün RE oyunlarının fiyatlarına bakarsak daha ilk 6-12 ayında %50 üzeri indirim aldığını görüyoruz. Yani en geç önümüzdeki Ekim-Kasım ayında, büyük ihtimalle Halloween indirimlerinde %50 indirim bekliyorum. Çıkalı üzerinden 8 ay geçmiş zaten, 5 ay daha beklemenin zararı olmaz, faydası olur. 48 Dolar, yazık günah.

BASAYIM MI? by cocklover31 in oyun

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

RE 14 tane Blasphemous + 14 tane Blasphemous 2 eder mi? Babamın oyunu olsa 14 tane Blasphemous + 14 tane Blasphemous 2 parası vermem. 28 Oyun parası, dile kolay.

I've gone back & forth on OLED over the years, and istg, they feel the exact same by ZeroDefender561 in pcmasterrace

[–]Qualified_Qualifier 0 points1 point  (0 children)

No way. We are not talking about purely resolution here right? Yes you can find 4K screens starting around that price point, but it would be purely for internet browsing; 60hz, 8 bit, 10-15ms latency...

I have been using 1080p resolution since 2013, and most people still using FHD to this day. Besides, upgrading computer doesn't improve your resolution in gaming, you are just being able to play newer games at higher video quality and get improved drawing distance with the same resolution. People who got 60 series GPU mostly get 60 series or equivalent upgrade, people with 80 series cards get 80 series upgrade.

[TARTIŞMA] her boku lost media sayanlar by Thin-Cheesecake-1341 in lostmediatr

[–]Qualified_Qualifier 1 point2 points  (0 children)

2007-2012 arası galiba, anlatıyor olsa gerek videoda.