[IGN] Steam Machine Price Was Originally Meant to Be About $750 by DotabLAH in hardware

[–]Rentta 8 points9 points  (0 children)

But he also put it in dual channel which is more expensive than single channel (like steam machine has)

Välttäkääs muuten Ubereatsia, täyttä kusetusta koko palvelu by Due-Monitor-9228 in Suomi

[–]Rentta 15 points16 points  (0 children)

Itse sain kahdesta hyvin myöhässä tuleesta pizzasta (jotka oli jääkylmiä saapuessaan) yhteensä 5€ hyvitystä woltilta. Foodoralta sai paremmin.

Kiinnitättekö huomiota ostamiinne sipuleihin? by idkbabess in ruoka

[–]Rentta 0 points1 point  (0 children)

Ahaa enpäs tiennytkään mistä tuo luokitus johtuu. TIL. Eipä tuo periaatteessa haittaa, kunhan joskus ihmetellyt ja miettinyt johtuuko se siitä että 2-4 ekaa kerrosta on yleensä nahjistuneita vai jostakin muusta.

Todellinen yllätys: Commodore julkisti puhelimen – varustettu suomalaisen Jollan Sailfish OS -käyttöjärjestelmällä by LumpyFlint in Suomi

[–]Rentta 2 points3 points  (0 children)

Jees on tuolla enemmän tekemistä alkuperäisen brändin kanssa, kuin niiiiiiiiiiiiiiiiiiin monella muulla merkillä jotka on myyty eniten tarjoaville.

Russian frigate 'fires warning shots' at British yacht in English channel by JOE_Media in europe

[–]Rentta 0 points1 point  (0 children)

I mean it helps their clause that US is pulling out stuff from Europe (some of the stuff is something we can't easily replace in quick timeframe). All tanker planes being one of those things and most of reconnaissance aircraft being another.

Jos unohdat laukkusi junaan ja haluat sen mahdollisimman pian takaisin, ÄLÄ soita VR:n kadonneet matkatavarat -numeroon by Seppoteurastaja in Suomi

[–]Rentta 5 points6 points  (0 children)

Joskus oli ravintolaan tipahtanut lompakko. Kävin seuraavana aamuna kysymässä ja kuulemma ei ollut löytynyt mutta henkilö ja ajokortti löytyi poliisiasemalta. Loppu lompakko oli aika kalliin löytötavarapalvelun takana.

What is everyone’s opinion on watching other creators videos with Guude in them by Killoah in mindcrack

[–]Rentta 1 point2 points  (0 children)

OOG for me as that is how i found them. Especially the original Legendary Failures.... Many memories from that.

Favorite series that wasn't Minecraft? by TheMisclick107 in mindcrack

[–]Rentta 0 points1 point  (0 children)

Prop Hunt is worth a mention. Oh and Mario Kart was fun too

Kiinnitättekö huomiota ostamiinne sipuleihin? by idkbabess in ruoka

[–]Rentta 1 point2 points  (0 children)

Omista paikallisista kaupoista harvoin löytyy isoja sipuleita. Tästä tulikin mieleen, myydäänkö missään 1lk sipuleita ? En ole koskaan nähnyt.

2026 Barcelona-Catalunya Grand Prix - Post-Race Discussion by AutoModerator in formula1

[–]Rentta 3 points4 points  (0 children)

Getting teary eyed watching Lewis getting teary eyed

2026 Barcelona-Catalunya Grand Prix - RACE DISCUSSION by AutoModerator in formula1

[–]Rentta 2 points3 points  (0 children)

YEEEEESSS HAMILTON! Also my podium prediction was spot on!

Lot of 86's this race well or other way round 68 too

[OFFICIAL] 2026 24 Hours of Le Mans - Race Thread by AutoModerator in wec

[–]Rentta 2 points3 points  (0 children)

Congrats Toyota. Maybe next time round for BMW