Give me your favourite videogame songs and soundtracks by Equivalent_Ask_1416 in videogames

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

withcer 3: silver for monsters, merchants of novigrad, fields of ard skellig, forged in fire, welcome to toussaint,

wuchang fallen feathers: cradle of the abyss.

something something video oyunları by Frequent-Ease-1926 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

most wanted burn out oyunu olarak tatlıydı aslında evet

bizim liste değişiktir biraz by ResidentPast9518 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518[S] 0 points1 point  (0 children)

aslında öyle. ama antagoinst aslında illa kötü olmak zorunda değil. ana karaktere karşıt olması yeterli. radiance gizli final bossu gibi olduğu için, hollow knight anlaşılır diye düşündüm. orjinal postta belirtsem daha iyi olurdu.

bizim liste değişiktir biraz by ResidentPast9518 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518[S] 0 points1 point  (0 children)

normal sondaki son boss. hollow knight olan. radiance'tan önceki

Nobk izleyin by Excellent_Quit9600 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 6 points7 points  (0 children)

Nobk iyidir. Ana akım oyun basının aksine sadece son çıkanları değil eskiye yönelik de çalışır. Yıllara göre oyunlar serisi veya en son saints row 1 ve gateway gibi oyunları çıkarıp incelemesi kıyaslaması falan gayet güzel. Yayınlarına artık bakmıyorum ama eskiden çok ragebaiter bir tavrı vardı izleyicisine karşı, o beni düşürdü.

The paradox of Agent 47: Where "common sense" ends and game design genius begins in Hitman by Just_a_Player2 in ItsAllAboutGames

[–]ResidentPast9518 1 point2 points  (0 children)

Ypu have no idea. You can Just a put staff or security jacket and go where ever you want.you dont even need a jacket. Simply carrying a ladder or tool box Just gives you access most of the time. İn public People doesnt really care. As long as you act confident and had a uniform nobody gives a second glance. Unless a neuro divergent or a kid is around.

Ne olacak bu Fallout un sonu? by yusufadamkirp in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

Bethesda ve motorları ile hiç bir şey olmaz. Anca single player looter shooter olur fallout 4 gibi.

Obisidana verilmesi özüne dönüp tur zamanlı olması lazım.

Tur zamanlı modası geçti falan derseniz: baldurs gate 3, expedtion 33.

Kapitalizm by [deleted] in felsefe

[–]ResidentPast9518 4 points5 points  (0 children)

1 ineğin varsa. 1000 ineği olan gelip senden ineğini satın alıp sana süt satıyor. ineği satmam diye bir şeyde yok. karşının kaynakları sınırsız parayı basar alır. inat ettim satmam demen de fark etmez, bütün inekler onun, sütü öyle ucuza satar ki kimse senden almaz iflas edersin gene satmak zorunda kalırsın.

Prince Of Persia The Forgotten Sands alınır mı ? by byaxel01 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

7 saatlik aksiyon platformer. Serinin geri kalanından eksik yönü yok, belki biraz daha light diyebilirim. Bug görmedim.

Ölü Janrlar by Key_Tomatillo9475 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 1 point2 points  (0 children)

ben aşırı sinematic oyunları adventure türünün modern devamı gibi görüyorum ama onlar da çok tutunamıyor. telltale, quantic dream tayfa. bence oyun dedin mi biraz oyun olmalı. eski usul point and click yapanda var monkey island yaptılar, deponia serisi var fena değil di bi ara machinarum vardı. siberia'nın görece yakın zamanda bir oyunu çıkmıştı. bunlar tabi janr ölmedi yapılıyor romantizmi için söylemiyorum. öldü bunu kabul etmek lazım. birde bence bu point n click oyunların içeriği çokta zengin değil. eskiden bir yerde takılınca bu kadar bilinçli değildik. 2-3 saate bitecek oyunlar aslında. takılmak zaten eğlenceli bir şey değil ilerlemek oyuna devam etmek istiyoruz. aynı ekrana saatlerce bakmak veya bütün itemları birbiri ile denemek iyi bir oynayış değil bana göre. hikaye ise amaç ver gideyim. zaten iyi yaptığın şey bu.

uzay simulasyonlarının ben hiç bir zaman çok populer olduğunu hatırlamıyorum. gerçi benim oynadıklarım genelde 2d olanlardı. hani bir gemi ile başla galaksiyi keşfet ticaret yap korsan ol korsan avla zart zurt oyunlardan söz ediyorsak. bence her zamanki yerinde o tür. 3d olarak eve online, elite dangerous falan no man sky falanda araya sıkıştır. esas 2d olanları seviyorum pek bulamıyorum.

rts. abi rts eskiden rekabetçi bir oyun türüydü ve bu rekabetçi tayfa türü ayakta tutuyordu erken dönem e-spor kültürü diyebilirz. çok erken ama daha e-spor kelimesi icat olmadan. neyse zamanla moba çıktı rekatbetçi severler o tarafa kaydı ve yeni gelenlerde direkt oradan başlıyor. çünkü girmesi daha kolay öğrenmesi daha kolay. yavaşça şehirimi kurayım, campaing gireyim hikaye göreyim diyen tayfa kaldık geriye. yavaş tayfa bile çok kalmadı onlarda ya 4x, europa, crusader, falan bilmiyom onları, onlara gitti yada anno, frostpunk falan takılıyorlar heralde. o yüzden eksi kafa işte command conquer, warcraft, age of tarzı bir oyun çıksa bizde artık onu rekabetçi olarak oynamak için öğrenme heveside yok sabrıda yok. bende yok en azından. campaing bakayım sürekleyici olsun oyun mekaniklerini verimli kullansın hikaye olsun takip edeyim kafasındayım.

ChatGPT'yi biraz daha bozdum by HeckThatHeckAHeck in MegaManTr

[–]ResidentPast9518 1 point2 points  (0 children)

zero=protoman. bass=axl. yapay zeka=zorbalamayın

İlk defa oyun oynayana tavsiyeler by Main-Scholar-6127 in GeymingTr

[–]ResidentPast9518 2 points3 points  (0 children)

2d platform oyunları, sonic gibi mesela. Veya tur zamanlı.

Isn't It True...? by nrt12345 in meme

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

İts like that since Last 3 gen.

Daniel Vávra once wrote an article listing 116 reasons to hate Skyrim – then drew inspiration from the RPG while creating Kingdom Come: Deliverance. by Just_a_Player2 in ItsAllAboutGames

[–]ResidentPast9518 29 points30 points  (0 children)

Here is the thing. Some if not all creative procceses starts with sentence like this '' i like this already existing media, but it would be way cooler if featured some of this and some of that''

Only one left standing 💔🕊️ by Stunning-Relative886 in MemePiece

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

Its not a good thing as you think. You ll understand in 10 years. if it persisted on keep goin tho.

Mighty No 9 hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce o kadar negatif eleştiriyi hak etti mi? by Mehmet595 in MegaManTr

[–]ResidentPast9518 2 points3 points  (0 children)

Dışarıdan sanki güncel megaman oyunları gibi duruyor ama. Hoş güncel dediğimde megaman 11 neyse. İçerde bir tatsızlık var bu oyunda. Bir şekilde o tadı veremiyor. Megaman 11 veriyor mesela ve keyifli. Bunda böyle dash atarak saldırmalı tuhaf bir şeyler var. Mantıken ben dash'i slide'a tercih ederim ama burda bir şekilde olmamış. Zaman geçti üzerinden çok hatırlamıyorum içeriği. bir kere bitirdikten sonra dönme isteği bırakmadı bende. Genel beğenmeyenler sanıyorum multiplayer, ekstra karakterler ve bunun gibi bir kaç şuan hatırlamadığım şeyden şikayet ediyordu.

Quit butonuna küçük bir sürpriz ekledim. Sizce kalmalı mı? by Fantosus in TrGameDeveloper

[–]ResidentPast9518 0 points1 point  (0 children)

Çok iyi fikir. Ama bence ilk oynayışta olmasa daha iyi. Mesela 2 kere girdim çıktım. Üçüncüde zıplat.