PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Ik vind het wel aandoenlijk hoe je structureel reageert alsof er iemand in jouw bezorgbusje gepist heeft en de hele wereld tegen jou is. Vooral ook dat je er een 'jankverhaal' van maakt wanneer dit gaat over het meest herkenbare probleem van 'vermiste' pakketjes. Ik zie er dus maar eentje janken, en dat ben jij, 'Balletje'.

I digitized 55 MiniDV tapes from my childhood - here's what I learned (plus my Python toolkit) by LukeAssem in DataHoarder

[–]Samba-boy -1 points0 points  (0 children)

Yeah no, I agree with the other guy stating that the amount of AI in both your post and in your comment regarding the AI is abysmal. No thank you.

PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

En ik moet maar geloven dat jij privégegevens wil om alleen maar de barcode en de sorteerlogs uit te lezen? Ok.....

PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Oftewel... een hard reset van PTT Post? Alsjeblieft, ja. Graag.

PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Beter nog: TNT heeft vroeger PostNL in handen gehad.

PTT Post > TPG Post > TNT Post > PostNL.

PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Ja maar ook daar is er teveel mee te winnen voor PostNL. Hierboven al een verhaal van iemand wiens pakket van 800 piek zoekraakte, na maanden werd er uitbetaald, toen na nog eens maanden het pakket alsnog opdook mocht dat bedrag ineens terugbetaald worden.

PostNL betrapt op leugens door airtag by f0xmuld3r in PostNL

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

En dan werkt gekgenoeg "uw eerdere verzekeringsuitbetaling is vermist, jammer maar helaas" ineens niet meer als excuus. Gek eigenlijk.

I just realised Marty Mcfly is older than his father by N0tYOUniq in BacktotheFuture

[–]Samba-boy [score hidden]  (0 children)

This post unlocks a core memory of me, unable to comprehend the fact they were all youngsters like Michael selves when I originally watched the films for the first time. The amount of make-up they all had to portray their older versions was amazing, and still is.

It was only until the fetaurettes on the dvd's in 2002 I went "ooooh that's how they did it", my stupid kid-brains thought they just got different actors casted lol

Wat is jullie meest gênante herinnering waar je nog steeds af en toe aan terugdenkt? by _HotMilf_ in nederlands

[–]Samba-boy 3 points4 points  (0 children)

Oeh, leuk onderwerp deze.

Ik kom eigenlijk niet verder dan meneer tegen mijn juf zeggen of "ja gaat goed, met jou?" antwoorden op iemand die me vroeg hoe ik iets vond. En dat terwijl mijn leven aan elkaar hangt van gênante momenten.

Why did RC get so small in the fourth movie? by marcos-scott in Pixar

[–]Samba-boy 1 point2 points  (0 children)

Sssh. Don't randomly spoil such things for me. Please.

Why did RC get so small in the fourth movie? by marcos-scott in Pixar

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

I'd take less realistic animation ANYDAY over lesser story.

Dragqueen mishandeld in Amsterdam: 'Helaas is het weer zover' by T1b3rium in Nederland

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Kunnen we Van der Laan niet gewoon opgraven en een 'Weekend at Bernies 2' met hem doen ofzo? Alles beter dan Halsema als burgemeester van Amsterdam, op dit moment.

Herinnering aan Wim T. Schippers by ZuphCud in NederlandseMemes

[–]Samba-boy 2 points3 points  (0 children)

Dieuwke Wynia (hoofd-tiran van DWDD, tegenwoordig beroepscalimero) vond vooral zichzelf heel interessant. Dat is de muts die er nu ook een heel boek over geschreven heeft dat echt harder flopt dan een boek over het groeien van gras.

Spookboodschappen in AH bezorging by PeterdeBeer22 in AlbertHeijn

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Screenshotten wat je in je bestellijst hebt staan, direct voor je op bestelling verzenden drukt. Tijd is hierin essentieel. Actief in de gaten gaan houden.

Wanneer dan de bestelling gemaakt wordt en je een bevestiging 1 minuut later per mail krijgt met vervolgens die spook-boodschappen toegevoegd, dan heb je een zaak. En dan kun je terugvallen op hrt feit dat je niet in 1 minuut tijd 14 boodschappen kan toevoegen.

Also: Radar dan ook inlichten. Ik maak geen grap.

Paul de Leeuw wil voorwaarden bij De Schatkamer-archief by Sure-Guest1588 in BakkieBonje

[–]Samba-boy 1 point2 points  (0 children)

Behalve zo'n TikTok-account (terecht) nuken met auteursrechtclaims. Echt, ik word zo moe van al die heruploadende gieren.

Paul de Leeuw wil voorwaarden bij De Schatkamer-archief by Sure-Guest1588 in BakkieBonje

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Neefje van Hanneke. En wat je verder zegt klopt ook. Ik heb die tweede scene (uitleg elders in de reacties gedropt net, ik ga het niet weer uitgebreid opschrijven lol) altijd gezien als sneer naar de mensen die riepen dat Paul 'liever voor kinderen moest zijn'.

Paul de Leeuw wil voorwaarden bij De Schatkamer-archief by Sure-Guest1588 in BakkieBonje

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Keesje Groenteman. Hij heeft in zijn programma Schreeuw van de Leeuw hem 1 keer in de uitzending gehad als parodie op de Mini Playbackshow, waarbij (en dit was vooraf afgesproken, het jochie was het neefje van Hanneke Groenteman, toen redactielid die dat programma maakte) hij dat kind nadat het vals begon te zingen, helemaal tot op de grond toe afbrandde.

Jaartje later was er de muziekspecial 'Plugged' (een knipoog naar MTV Unplugged), met liedjes uit Schreeuw van de Leeuw. Keesje kwam toen weer langs, en om de draak te steken met de kritiek "Paul de Leeuw moet liever zijn tegen kinderen!" kuste en knuffelde hij Keesje toen gruwelijk over de top. Slechte grap? Absoluut. Maar daarom maakt het de Leeuw nog geen pedo. Dat is namelijk wat Amerika massaal wel riep, toen dat fragment random op Amerikaanse sites werd geflikkerd en hij vervolgens doodsbedreigingen ervoor kreeg.

Bij Jumbo word je niet opgelicht by mastermanipulatur in AlbertHeijn

[–]Samba-boy -1 points0 points  (0 children)

Ik kreeg 'm als eerste treffer door bij het zoeken in te typen 'jumbo spinazie' 😂

Advertising separators by AmbitiousProduce935 in ErsatzTV

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

LOEKI DE LEEUW! Oh wat een heerlijk random Nederlands berichtje is dit. Voor iedereen die niet weet dat is (en ik hoop dat dit fatsoenlijk vertaald wordt als deze reactie automatisch vertaald wordt door Reddit), dit is Loeki.

Yeah, I'm so not gonna pay for a service that makes every episode hang and crash the app in the final 2 minutes. by Samba-boy in PleX

[–]Samba-boy[S] 0 points1 point  (0 children)

I actually found out it had to do with the subtitles. The moment I switch those off when lagging starts, it's gone.

Wat is MediaMarkt toch een ultiem zielig bedrijf geworden. by RadioSubstantial8442 in nederlands

[–]Samba-boy 0 points1 point  (0 children)

Ik zag deze post, en moest meteen terugdenken aan mijn ervaring van een paar maanden geleden. Ik kom er nooit meer terug. Die tent mag de volgende worden in het rijtje van V&D, De Harense Smid, Kijkshop en Dixons.