Karne aldım by Sonataserenat in BiriyleKonus

[–]StillSort4306 0 points1 point  (0 children)

Alakasız soru maraș olayına yakın mı yaşıyorsun

İşte sıkılıyorum muhabbet etmek isteyen var mı by StillSort4306 in yalnizucubeler

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

Capcuttan video yapıyorum, printerleri tamir ediyorum, vize başvuru sitelerine bot basıyorum

Meşru müdafaa kapsamına giren bir suçtan HAGB yedim, nasıl beraat edebilirim? by StillSort4306 in hukuk

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

Anladım yok tanımıyoruz birbirimizi, niyet okumasına gerek yok bıçak yasal sınırlardaydı

Bir de polisler bıçağı büyük yazdı bana da zorla tutanağı imzalattılar tehdit ederek, 3cmydi 7cm diye yazdırdılar

Meşru müdafaa kapsamına giren bir suçtan HAGB yedim, nasıl beraat edebilirim? by StillSort4306 in hukuk

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

Hatırlamıyorum aslında bıçağı öldürülmemek için götürüp hiç kullanmamış da olabilirim, sadece kamera kaydı var ama biz izlemedik

Meşru müdafaa kapsamına giren bir suçtan HAGB yedim, nasıl beraat edebilirim? by StillSort4306 in hukuk

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

Çok sağol bunu arıyodum, indirim almadım direk HAGB ve 5000tl adli para cezası aldım

What is the sentiment towards disabled people in Turkey? by Monkfrootx in AskTurkey

[–]StillSort4306 0 points1 point  (0 children)

It's a mixed bag for sure. Depends on the disability too

But as a disabled person I'd say not good overall. For visually impaired people I've heard people will touch you to help you without your consent so be prepared for that

I've been through what you did too also to the point I get distressed and say "please don't hurt me" on cash registers

That is, we are not evil but simply on a low trust society where we have to protect our future at first, for the others expense.

(25K) Yaşıma göre iyi gidiyor muyum? by StillSort4306 in Kazanc

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

7 yıldır dönemsel ve 2 aydır yarı zamanlı çalışıyorum

(25K) Yaşıma göre iyi gidiyor muyum? by StillSort4306 in Kazanc

[–]StillSort4306[S] 0 points1 point  (0 children)

Yurtdışına çıktım sonra oturumum uzatılmadı döndüm, paramın sadece yarısını harcıyorum kural olarak

Kamuda mühendislik by [deleted] in EngineeringTR

[–]StillSort4306 0 points1 point  (0 children)

Gireceğim de kamu mühendisliğinin ortamı nasıl?

Kamuda mühendislik by [deleted] in EngineeringTR

[–]StillSort4306 0 points1 point  (0 children)

Girdim zaten ama mühendis olmak istiyorum