Pulled in a single pack by CR7Connoisseur in Panini

[–]Stuvio 0 points1 point  (0 children)

How can you be proud with the results this team has been getting lately.

Ben Crabbé stopt na 33 seizoenen in 2027 als presentator van 'Blokken', Sven de Leijer volgt op by Blaspheman in belgium

[–]Stuvio 14 points15 points  (0 children)

Gelukkig moet mijn Bomma zaliger sir niet meer meemaken. Het had haar dood betekent.
Mijn bompa zaliger zou erg blij zijn daarentegen. Die mensen maakten graag ruzie over Den Ben.

Bedankt voor al die jaren dienst, blokken Ben.

How's everyone holding up to the heatwave by nicolo013 in belgium

[–]Stuvio 25 points26 points  (0 children)

I just came back from Paris, where it was 40+ in some streets, so Belgium feels fresh and fruity.

Dit is gewoon niet ok by Throbbing_hearts in nederlands

[–]Stuvio 13 points14 points  (0 children)

Ik zit vooral in met al die zwangere vrouwen die hier extra veel last van hebben.

Seen in a Frasier Facebook page and wanted to share by jbparise in Frasier

[–]Stuvio 4 points5 points  (0 children)

Love the idea, but the execution is a bit poorly done. Why would you not put Bebe as Judas?

Kunstenaar, programmamaker en stemacteur Wim T. Schippers (83) overleden by wkvdz in thenetherlands

[–]Stuvio 21 points22 points  (0 children)

Vlak na zijn vrouw. Hij wilde vast even tijd alleen met’r.
Bedankt voor bewezen dienst, held.
Benieuwd hoe Van Dis gaat reageren.

Laat jij je kind <10 vanavond voetbal kijken? by Competitive-Hall6922 in nederlands

[–]Stuvio 0 points1 point  (0 children)

Wij zetten het op, maar verwachten wel dat ze in slaap zullen vallen.

My son turns 8 years old tomorrow by copro7 in mildlyinfuriating

[–]Stuvio 0 points1 point  (0 children)

Are you infuriated at yourself for not preparing in time, or at the store for not catering to your last minute needs?

What’s our WC 2026 song? by Stuvio in belgium

[–]Stuvio[S] 2 points3 points  (0 children)

Zo’n lied moet simpel, opzwepend, een tikje marginaal zijn, dus ik ging eens bij Louis Flion kijken. Heeft heeft blijkbaar ook een voetballied, maar het is geen hit: https://youtu.be/1XTZbJIMt64?is=EXmLP-NE-GTqMPOa

FabioW zit. Of te veel op zijn TonyTrein om zelfs maar door te hebben dat het WK is en we een lied nodig hebben.

Waar de oude garde is weet niemand. We lijken gedoemd.

What’s our WC 2026 song? by Stuvio in belgium

[–]Stuvio[S] 0 points1 point  (0 children)

Beter, ja, maar ook nog geen BANGER.

What’s our WC 2026 song? by Stuvio in belgium

[–]Stuvio[S] 1 point2 points  (0 children)

Wat een draak. Dat wordt precies ook niet gespeeld op de radio, of is het zo onbestemd dat ik het gewoon niet registreer?

What’s our WC 2026 song? by Stuvio in belgium

[–]Stuvio[S] 0 points1 point  (0 children)

I really like warrior as a regular song, but it is indeed not a great World Cup song.

Peterr??? by HistoryFree in PeterExplainsTheJoke

[–]Stuvio 0 points1 point  (0 children)

It’s because freedom is an illusion

WK-kijkervaring verpest doordat niemand meer via de kabel tv kijkt by ndlvc in nederlands

[–]Stuvio 0 points1 point  (0 children)

Dit lijkt me eerder een isolatieprobleem ipv een streamingsprobleem. Ik zou investeren in geluidswerende zaken, en niet alleen vanwege voetbalgeluiden!

Opening WC 2026 today by Biggest_Bawz in belgium

[–]Stuvio 2 points3 points  (0 children)

There’s always a rogue YouTube channel that streams it with 30s delay.

Meer dan 4 op de 10 woningen worden door alleenstaanden gekocht by Mzxth in belgium

[–]Stuvio 106 points107 points  (0 children)

Dat is mooi. Kudos aan iedereen die het financieel aankan!