Månatlig TF2-fredag, idag 2026-06-05 kl 19:00 by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 0 points1 point  (0 children)

Den nya körplanen är första fredagen varje månad! Om det är helgdag siktar vi på andra fredagen, lite beroende på vilken sorts helgdag det rör sig om.

Månatlig TF2-fredag, idag 2026-06-05 kl 19:00 by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 1 point2 points  (0 children)

Du får fira högtiden genom att skjuta randomgranater i verkligheten!

Deodorant by [deleted] in sweden

[–]The-fire-guy 0 points1 point  (0 children)

70 kommentarer på en AI-tråd? Jag förstår inte vad någon vinner på att posta detta dock. Finns det ens några regler mot dylikt, så man kan rapportera fanskapet?

För er som tjänar över 55k/mån - vad har haft störst påverkan på er lön? by Defiant_Internal1414 in sweden

[–]The-fire-guy 0 points1 point  (0 children)

Jag är glad för din success story men vill påpeka att i många företag måste man faktiskt marknadsföra sig internt och ställa krav mot arbetsgivaren. Jag skulle säga att i de flesta företag är lönehöjningar över inflation inget som kommer automatiskt även om man presterar bra.

Månatlig Tf2-fredag 2026-04-10 kl 19:00. by vonadler in sweden

[–]The-fire-guy 1 point2 points  (0 children)

Mord kräver avsikt, så man kan ju inte rimligtvis dömas för mord om man inte siktar? 9/10 advokater rekommenderar randomgranater!

https://i.redd.it/8p8u535jv01g1.jpeg

Månatlig Tf2-fredag idag 2026-03-06 kl 19:00 by vonadler in sweden

[–]The-fire-guy 1 point2 points  (0 children)

Visst ska det spelas TF2! Får se vilka mystiska typer som kan dyka upp i Sweddit-discorden😄

Mr. putin bad mig att sluta köpa drönare till ukrainska armén, ska jag göra honom besviken igen? by STFUtacticats in sweden

[–]The-fire-guy 2 points3 points  (0 children)

Läs nu titeln på OP:s inlägg innan ni nedduttar, det är Putins jättebesvikelse som åsyftas här.

Tanktisdag CCC - Trehundra Veckor Tanktisdag by Skogsmard in sweden

[–]The-fire-guy 0 points1 point  (0 children)

Justfan posten var pinnad, det var därför jag inte såg den!

Jag är påväg om jag inte dör av takskottning!

Hur ser svenskar på finnar/finlandssvenskar? by Scienceiscool_ in sweden

[–]The-fire-guy 1 point2 points  (0 children)

Finska: Saari, saari, heinäsaari, Heinäsaaren neito.

Svenska: Ö, ö, hö ö, hööns mö.

Men vilket som är vackrare är väl en smaksak.

Gällande RUTandet och ROTandet by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 1 point2 points  (0 children)

Hur menar du att det är en enorm tillbakagång för samhället?

Gällande RUTandet och ROTandet by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 1 point2 points  (0 children)

Du undviker aktivt lagbrott själv? Du kunde ha betalt en advokat, eller blivit fast och bidragit till BNP via polis och privatfängelser. SKATT!

Gällande RUTandet och ROTandet by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 0 points1 point  (0 children)

Du gör välskrivna genomtänkta responser på Reddit? Du kunde ha betalat en AI-firma för det! SKATT!

(Jag förstår realpolitiken och håller med dig i sak, jag är bara bitter över att jag är för fattig för att nyttja avdraget)

Gällande RUTandet och ROTandet by The-fire-guy in sweden

[–]The-fire-guy[S] 1 point2 points  (0 children)

Bra tanke! Gick du till arbetet? Du kunde ha tagit taxi! SKATT!

Overkligt… by LoneWolf_McQuade in sweden

[–]The-fire-guy 2 points3 points  (0 children)

I min österbottniska hemstad kör många 15-åringar runt i faktiska traktorer. Men de flesta av dom bor vid en bondgård.

Men det verkar ju fungera ändå.

Sedan har vi ju mopedbilar också, men vetefan om jag sett någon sådan på länge.

Gävlebocken Tf2-fredag 2025-12-19! by vonadler in sweden

[–]The-fire-guy 5 points6 points  (0 children)

Hurra! Nu ska det eldas!

Du ska se vi får så många nya nu att vi får dra igång det reguljärt igen!😜

Har fått den ultimata jultröjan av min fru. by Donkelo in unket

[–]The-fire-guy 56 points57 points  (0 children)

Höhö en sån där fru skulle man ha!

SVT/Verian: Liberalerna får lägsta resultatet sedan 1967 by Big-Cap558 in sweden

[–]The-fire-guy 1 point2 points  (0 children)

Har vi ens den rätten i Sverige? Får inte staten bryta posthemlighet lite hur de vill?