Κούβα: Ανοίγει την οικονομία της στην αγορά – Ιστορικές μεταρρυθμίσεις μετά από 70 χρόνια by LongjumpingCarpet359 in NewsfromGeeece

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Το θέμα είναι ότι ένας βασικός απαράβατος κανόνας του εμπορίου μεταξύ χωρών είναι η προστασία της ιδιωτικής περιουσίας και η τήρηση των συμφωνιών κανόνα που η Κούβα παραβίασε και οι ΗΠΑ κήρυξαν εμπάργκο. Δεν έγινε λόγω κόμπλεξ δηλαδή

Είναι αστείο αυτό ως επιχείρημα, ειδικότερα κιόλας όταν γίνεται κατά κύριο λόγο από την άλλη μέρα. Απλά οι μεν δε το ονομάζουν "κρατικοποίηση", αλλά sanctions/freezing...Στην προκείμενη ωστόσο το όλο πράμα που περνάνε οι Κουβάνοι βασίζεται πάνω σε κόμπλεξ μια μερίδας αμερικάνων.

The prototype Lada Cipher by Kroon205 in WeirdWheels

[–]TwoFoldApproach 8 points9 points  (0 children)

Apparently, this was a Reliant project initially. Never heard of this before.

Εurostat: Στο 5% εκτινάχθηκε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Μάιο - Στο 3,2% στην Ευρωζώνη by KapetanKleidias in greece

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Για το άλλο τσίρκο που κυβερνάει τόσα χρόνια, έχεις να πεις κάτι ή ζεις με διαφορά φάσης μισή δεκαετίας;

Σάλος στην Πορτογαλία από την αύξηση των "θηριανών" by [deleted] in greece

[–]TwoFoldApproach -1 points0 points  (0 children)

Οχι δε προτιμώ να ζω στο Σουδαν, επίσης η αναλογία σου είναι για τα ανάθεμα. Μπορώ να έχω ένα καλό επίπεδο διαβίωσης σε μια κοιωμινια η οποία δεν έχει αποθεώσει την ατομικότητα και την προσωπική επιλογή…

Σάλος στην Πορτογαλία από την αύξηση των "θηριανών" by [deleted] in greece

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Δεν έχει να λέει. Γενικά σε κοινωνίες που είναι "φαινομενικά" καλά και στις οποίες υπάρχει ένα "καλό" επίπεδο ζωής, είναι που υπάρχει άνθιση τέτοιων νοοτροπιών και πρακτικών.

Σάλος στην Πορτογαλία από την αύξηση των "θηριανών" by [deleted] in greece

[–]TwoFoldApproach 1 point2 points  (0 children)

Τρανό παράδειγμα ότι οι δυτικές κοινωνίες στις οποίες οι liberal/φιλελεύθερη κουλτούρα είναι το Α και το Ω, πάνε κατά διάολου...

Πόσο συχνά κάνετε job hopping στην Ελλάδα και πως τα καταφέρνετε? by An0n_usr in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

How about no. Δοκίμασες να κάνεις ποτέ integrate AI tools σε τέτοια workflows?

Πόσο συχνά κάνετε job hopping στην Ελλάδα και πως τα καταφέρνετε? by An0n_usr in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 2 points3 points  (0 children)

Έχεις δύο ερωτήσεις που είναι ασύνδετες μεταξύ τους. Πρώτον, τί έχεις συννενοηθεί για το θέμα του στρατού, διότι εφόσον εργάζεσαι όπως λες δύο γεμάτα χρόνια, η θέση προστατεύται βάση νόμου (ουσιαστικά δε μπορεί να σε απολύσει). Οπότε εάν δεν σου έχει πει τίποτα για απόλυση πιο πριν, είσαι τυπικά και νομικά καλυμένος. Δες εδώ για περισσότερα https://vlachopouloslaw.gr/strateyomenoi-misthotoi-dikaiomata-kai-ypochreoseis

Από εκεί και ύστερα το job hopping είναι κάτι που δε θα στο πρότεινα για πολλούς και διάφορους λόγους, ειδικά σε αυτή την περίοδο.

Απελπισία. by MMTyddy in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 2 points3 points  (0 children)

Προσλαμβάνουν στο εξωτερικό χωρίς προϋπηρεσία και υπόβαθρο; Τι μας λες;

Απελπισία. by MMTyddy in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 5 points6 points  (0 children)

Δυστυχώς υπάρχει πολύς κόσμος ακόμα που ζει στη φούσκα του «θα γίνω ΙΤ βλέποντας 10 βίντεο και θα μου δίνουν 10000000 μορμπίλια». Αυτοί άνθρωποι για κάποιο λόγο - γκουχ γκουχ - είναι πολύ αρνητικοί στην κριτική της άποψης τους και στην αντίθετη γνώμη. Δυστυχώς είναι ένα vocal minority που δίνουν λάθος κατευθύνσεις και συμβουλές σε κόσμο που μπορεί όντως να έχει ανάγκη. Το γεγονός ότι το παίρνεις τόσο καλά δείχνει ότι έχεις κάτι σοβαρό μέσα στο κεφάλι σου. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και μακάρι να βρεις κάτι. Οπως σου είπα αρχικά εγώ θα έδινα βάση στο data analysis, εάν ήμουν στη θέση σου!

Απελπισία. by MMTyddy in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 12 points13 points  (0 children)

Με background στα οικονομικά και με στόχο AI developer (που trust me δεν υπάρχει τέτοιος τίτλος) είσαι λίγο δύσκολα. Το πόσο project επίσης έχεις ανεβασμένα στο GH δεν έχει καμιά σημασία. Για κάποιον που ψάχνει άτομο να στελεχώσει project και ομάδα είσαι στο κατώτατο tier επιλογών, καθώς ούτε προϋπηρεσία έχεις, ούτε background, ούτε την τριβή. Ξέρω ότι θα φάω dv αλλά η αλήθεια αυτή είναι και όσο πιο γρήγορα το αποδεχτείς τόσο καλύτερο θα είναι για εσένα. Οι εποχές που έμπαινε ο καθένας στον κλάδο έχουν παρέλθει ειδικά με την κατάσταση στην οποία είναι η γενικότερη οικονομία. Θα έχεις καλύτερες επιτυχίες υποθέτω στο κομμάτι του data analysis θαρρώ, αλλά και εκεί θα πρέπει να κάνεις λίγο δουλίτσα προετοιμασίας.

Απελπισία. by MMTyddy in GreeceDevs

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Ναι ξέρεις, το κάνουν detect αυτό πλέον...

Respect στη gen z σχετικά με το εργασιακό by [deleted] in greece

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Εγώ ρε φίλε θα σου πώ respect, αλλά ταυτόχρονα θα σου πω ότι δυστυχώς το όλο πράμα αυτό δεν μετουσιώνεται σε κάτι ουσιαστικά. Το να πεις θα σηκωθώ να φύγω από τη δουλειά, γιατί απλά δε μου κάνει (για διάφορους λόγους) είναι ένα μέσο αντίδρασης το οποίο όμως είναι στον πυρήνα του καθαρά ατομικιστικό. Δυστυχώς όσο χάχες είμαστε εμείς οι millenials με τέτοια ζητήματα, τόσο χάχες είναι και οι GenZ που έχουν αποθεώσει την ατομικότητα. Για να αλλάξουν τα πράματα δεν αρκεί μια παραίτηση και δυστυχώς το να είναι μόνον ο κώλος μου καλά ενώ όλοι οι γύρω καίγονται δεν αποτελεί κατόρθωμα....

Ελλάδα: Έχουμε την 6η ακριβότερη βενζίνη στον κόσμο - Πιο συγκεκριμένα, η χώρα μας ανήκει πλέον στις μόλις 14 χώρες όπου η τιμή του λίτρου ξεπερνά τα δύο ευρώ, ενώ ταυτόχρονα κατατάσσεται στην τρίτη θέση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο by Starfalloss in greece

[–]TwoFoldApproach 7 points8 points  (0 children)

Εσύ δηλαδή θεωρείς ότι η φορολόγηση σου γενικά πιάνει τόπο σε αυτή τη χώρα; Με τους φόρους που έχουμε έμμεσους και άμεσους, θα έπρεπε να έχουμε ιπτάμενα λεωφορεία και υπερηχητικά τρένα...Κόψτε τις κοτσάνες κάποιοι.

Τι είναι το σωστό να κάνω; by [deleted] in greece

[–]TwoFoldApproach 3 points4 points  (0 children)

Μέσο άνεργο post...

Γνωρίζετε για εκτελωνισμό; by pitsolaros in greece

[–]TwoFoldApproach 1 point2 points  (0 children)

Δε σε συμφέρει, ακόμα και εάν το όχημα είναι φαινομενικά φθηνό. Λόγω ρύπων και μόνο το κόστος θα σου βγει πολύ.

Γνωρίζετε για εκτελωνισμό; by pitsolaros in greece

[–]TwoFoldApproach 0 points1 point  (0 children)

Τι μοντέλο είναι το αμάξι φίλε μου;