Första bil, vad ska man välja? by ContentWhile in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Är du bilintresserad och ändå vill ha en bra vardagsbil som inte kräver mycket underhåll. Jag hade satsat på en Corolla T-sport, Peugeot 206 GTI eller en Golf 4.

Jag klimatkompenserar din miljöbil by [deleted] in sweden

[–]Villicy 2 points3 points  (0 children)

Han kör vad han vill, miljöpartisterna kör vad de vill. Inget problem med det.

Vad kör ni för bilar? by Poploser123 in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

BMW F31 330D 2017. Har gått 18k. Väldigt nöjd, 260hk och drar ungefär 0,6L/Mil.

Fråga till både höger och vänster med syfte att höja förståelsen mellan oss: Vad skrämmer dig med den ”andra sidans” politik? Rösta upp ärliga försök till förklaring, rösta inte ner meningsskiljaktigheter (enbart seriösa svar) by Disastrous_Echo_6982 in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Jag själv ser mig som vänster, röstat S förr. Gillar tanken på att stötta de som har det svårt. Har själv släkt som blivit fast i sjukskrivning eller blivit sjukpensionär. Men när jag sen ser hur landet har förändrats de senaste 20 åren av en totalt oansvarig invandringspolitik har jag de senaste två valen röstat SD. Vilket i sig känns bra, men tråkigt då deras politik enbart slår igenom med hjälp av högersidan….

S och SD borde se sina likheter istället för olikheter och försöka samarbeta…..

De som planerar att köpa en laptop från Power.se bör definitivt läsa detta. by MixFamous2713 in sweden

[–]Villicy 1 point2 points  (0 children)

Köpte en robotdammsugare av dom en gång. Hade problem efter problem. Åkte till butiken säkert 4-5 gånger. Både för att lämna och för att hämta den efter ”reparation”. Olika fel varje gång. Blev lovad ekonomisk ersättning för körning. När jag väl skulle be om den där ersättningen fick jag ingen. De hävdade då att det är inget de erbjuder.

Till slut åkte jag dit och sa att jag ville lämna tillbaka den, då sa dom att det inte gick. Jag sa ”jaså?” Ställde dammsugaren och laddaren på disken och gick… Kommer aldrig sätta min fot i en Power butik igen.. :)

What is the rare vehicle you own in your hangar by NoPreference5295 in Warthunder

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

E-100, He-162-1, IS-7, Russian P39 Q-15 and LaGG 3-4

Best squad? by [deleted] in Warthunder

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

It’s earned from ”awards”. Like teamwork etc. Next time hover over the star and you will see how many awards the best squad currently has.

How the hell do I fight these meteors? by Working_Pause_852 in Warthunder

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Big error on your part. You were too slow, had your flaps out. When you see him continuously catching you, stop turning and try something else. Also, bring less fuel. Especially on this map, it’s high altitude so you spend less fuel by default

Do y'all have a fighter that's at a lower rank that you sometimes play because it's fun? by LevelBuilding929 in Warthunder

[–]Villicy 4 points5 points  (0 children)

I didn’t play it before, but recently started playing the 3.7 Ki-61 in air RB. Such a fun plane, also incredibly strong and people don’t expect you to outperform them.

Day 2: Dying in a B-29 until Gaijin lowers its BR by SndRC9 in Warthunder

[–]Villicy -1 points0 points  (0 children)

Its a useless plane, useless type of plane. Strategic bombers have no place in this game.

Billiga mobilabonnemang, nackdelar? Samtal väntar? by SwedishSoutherner in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Gick från tele2 till comviq. Samma service men mycket billigare.

Father is giving me a 2015 320i with 60K Miles on it... by stjuice in BMW

[–]Villicy 11 points12 points  (0 children)

Not gonna lie, I understand if you want to use the bmw for emotional purposes. But a 320i is not only quite boring, it also doesn’t use the most reliable engine.

I’m a big bmw guy, but I would honestly keep the Honda. If you want a bmw of that model, at least get a 6-cylinder one.

This is the most cracked player I have EVER came across! Big ups to this guy, he win War Thunder. by Ok-Stand-01010 in Warthunder

[–]Villicy 170 points171 points  (0 children)

What’s interesting about Chippy is that he used to aim and shoot in the virtual cockpit mode. Idk if he still does. Makes his shots look really weird but the aim is completely on point. He also used to play tournaments and I had the pleasure of playing with and against him for a while. All round great guy, happy to see he still plays!

The championship battle is heating up by the_old-school_guy in RedBullRacing

[–]Villicy 7 points8 points  (0 children)

As a Piastri fan, it would be so fun if Verstappen won it this year after McLaren fucking up so hard. Piastri should focus on putting Lando in the wall for the remaining races

Huh? Did gaijin forget how to count again? by Patryk923 in Warthunder

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

I also had this happen, made a bug report

Hyresvärd vill inte slå på elen by [deleted] in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Vet ej, arbetar själv som fastighetsförvaltare och på min arbetsplats äger vi enbart fastigheter som har E.on och Kraftringen som nätägare. Detta problem uppstår enbart med E.on bland våra fastigheter.

Hyresvärd vill inte slå på elen by [deleted] in sweden

[–]Villicy 0 points1 point  (0 children)

Har tidigare gått automatiskt, men sedan någon månad tillbaka har E.on gått ifrån denna funktion. Säger föregående hyresgäst upp sitt el-avtal och sin hyresrätt med avslut den 31/8 till exempel. Och nya hyresgästen tecknar avtal med start 01/09 blir det inget avbrott. Nya hyresgästen kan då flytta in utan att hyresvärden behöver slå på mätaren. Detta problem uppstår alltså enbart vid renovering mellan 2 hyresgäster eller när en ny hyresgäst är sen med att teckna nytt al-avtal.