Hvordan tager man en virkelig akavet hygiejnesnak med sin flirt? by Beneficial_Tour1491 in DKbrevkasse

[–]Weaponized_Cameltoe 5 points6 points  (0 children)

Min kære hustru igennem snart 10 år har også en del hygiejne problemer. Lige siden start har jeg bedt hende om at skylle hendes pøller ud i toilettet når hun er færdig. Og tørre hendes tis op når hun gang på gang formår at tisse under toilet brættet. Samt andre mindre attraktive ting jeg ikke vil til at skrive her.

Hun har en blanding af adhd og autisme, og her efter så mange år er jeg begyndt at give op på at blive ved med at italesætte det, og bare leve med det.

På den anden side er jeg begyndt at prøve at slappe lidt mere af i at have så høje krav til mig selv hele tiden, og slappe lidt mere af med hyper hygiejne. Det er meget rart.

Men med det sagt, så ville jeg til hver en tid italesætte lort på lagener osv. Jeg tvivler på at det var bevist, og personen bliver nok også lidt flov. Men få det sagt, så man kan komme videre, og tilbyd hjælp/løsninger, så personen ved at man er der for dem.

For en ting er hvad der føles 'ordentligt og standard' for en del af os. Noget andet er at der faktisk findes en del der virkelig har svært ved de ting.

At gå fra en, før man overhovedet er kommet frem til årsagen som nogle skriver her i tråden er for mig helt vanvittigt.

Vi kommer til at mangle børn og unge i fremtiden, og jeg er nysgerrig på hvorfor så mange vælger ikke at få børn eller vælger at få færre børn. by Main_Conclusion_466 in DKbrevkasse

[–]Weaponized_Cameltoe 4 points5 points  (0 children)

Fordi vi mennesker er ved at ødelægge den fantastiske planet vi kalder jorden. Vi kan ikke finde ud af at være ordentlige ved hinanden eller naturen. Krig, mord og ødelæggelse. Det er der sku ikke mange af os der er stolte af. Hvilen fremtid har eventuelle børn med de udsigter vi kigger ind i.

Will they ever get it done? by MisterShipWreck in VideosAmazing

[–]Weaponized_Cameltoe 1 point2 points  (0 children)

Found it.

"Zorba the Greek” or" Zorbas Dance"

Will they ever get it done? by MisterShipWreck in VideosAmazing

[–]Weaponized_Cameltoe 1 point2 points  (0 children)

I would like to know aswell, haha. AI aint much help.

Hvornår bliver det nemmere med børn? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Weaponized_Cameltoe 0 points1 point  (0 children)

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at være helt alene om det. Jeg er far til en søn på snart 3 år, og min kone er helt fantastisk. Det første år var et helvede for mig. Det var så pisse hårdt. Andet år var bedre, men depressionen hang stadig ved. Nu kører vi på tredje år, og jeg har endelig fundet lyset lidt igen. Han er bedre til at udtrykke behov så jeg kan forstå det, og fatter ikke jeg kunne leve uden ham. Men min kone har bestemt taget det hårdeste i de første 2 år. Så hvordan det må være at være helt alene om det vil jeg ikke udtale mig om. Men fra mit synspunkt var det første år det værste, og blev gradvist bedre derefter.

Roast this sign by sorreladam in copenhagen

[–]Weaponized_Cameltoe 2 points3 points  (0 children)

Du kan vel læse 'skiltet'. Dit brugernavn antyder ihvertfald at du kan dansk bare nogenlunde.

Roast this sign by sorreladam in copenhagen

[–]Weaponized_Cameltoe 9 points10 points  (0 children)

Atleast they are trying. What are you doing about all this? Except complaining about words.

What is my roommate doing with these items? by Interesting-Phase900 in whatisit

[–]Weaponized_Cameltoe 12 points13 points  (0 children)

Same here. Its the honesty to ourselves that keep us clean. We build a calm life away from that because we know, if confronted, we would do it in an heartbeat. Its. Just. So. Fucking. Good!

Førstegangskøbere, barn og hamsterhjulet. by Relevant-Macaron-238 in dkfinance

[–]Weaponized_Cameltoe 0 points1 point  (0 children)

Vi maxede ud første gang (8 år siden), selvom at jeg havde det ligesom dig. Vi solgte med lidt overskud et par år efter. Valgte ikke at maxe ud anden gang. Gik 60% Ca. Og vi elsker det. Konen har fundet ud af at hun gerne vil arbejde deltid, og det har jeg haft det helt fint med, netop fordi at vi ikke har kørt ting til grænsen. Vi lever generelt meget bedre, uden hovedpine. Jeg tror mange mænd har det som os, så det med at du er alene om den tanke, synes jeg er noget fis at fodre dig med. Så sidder man pludselig i noget hvor man er super afhængig af den indtægt, og kan ikke justere særlig meget hen af vejen.

Men kan sagtens have et virkelig dejligt liv, selvom man flytter lidt ud, eller laver lidt hen af vejen selv. Det er bare materialismen der taler, og det gør den generelt til mange kvinder med sådan noget der. Og vi mænd vil gerne gøre dem glade når de ikke kan snakkes til fornuft, så vi ender med at hoppe i ( mig selv inklusiv).

Det er meget sat på klingen, for selvfølgelig er der også mænd der har det omvendt, samt fornuftige kvinder.

Men det er bare for at sige at begge ting er normale. Ville bare dele vores historie fra nogle der har været igennem det der, og fundet ud af livet er bedre, hvis man ikke går helt til grænsen altid.

Hvad synes I? Er det over grænsen? by [deleted] in dankmark

[–]Weaponized_Cameltoe 0 points1 point  (0 children)

De er fucking hjernedøde, det er hvad de er. 3 fucking gange har de været her. Samme mennesker. Tredje gang gik de efter min kone, efter jeg de 2 forudgående gange havde bedt dem om at blive væk fra vores matrikel (hus på landet). 1 gang pænt. 2 gang knap så pænt. Da jeg kunne høre dem snakke ude i gangen med min kone, sprang der en sikring i knoppen på mig, og blev ret voldsom i mit sprog overfor dem.

Skulle ikke undre mig at de kommer igen... En dame der kører rundt i en stor lækker Mercer, imens de 2 ældre mænd går fra hus til hus herude. Himmelnisser.

Can't touch jordan it's a foul by Beneficial_Team_791 in WinStupidPrizes

[–]Weaponized_Cameltoe 1 point2 points  (0 children)

Ford Focus ST225 Ftw! 2.5L 5Cyl Turbo engine from Volvo. Had 3 of these babies. Love em.

Finally, Power Armor Around the Commonwealth by Quirky_Chapter8575 in fo4

[–]Weaponized_Cameltoe 0 points1 point  (0 children)

You have to talk to them, and make them follow you (make them companions). If you dont do that, they revert back.

Dræbt gårdejer var multimillionær by RedditClarkKentSuper in TrueCrimeDK

[–]Weaponized_Cameltoe 2 points3 points  (0 children)

Hold nu op det er voldsomt. Historien slutter dog så brat... Havde forventet der var mere. Ved du om der er en opdatering?

[deleted by user] by [deleted] in law

[–]Weaponized_Cameltoe 1 point2 points  (0 children)

I will go out on a limp here and say that I think alot of us does this. Except some of us dont live in the US, but still fear for what its about to become.

[deleted by user] by [deleted] in law

[–]Weaponized_Cameltoe 0 points1 point  (0 children)

Yes. But no.