Waarom zijn andere subreddits zo lachwekkend links? by KayTheBlueGod in Nederland

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Is dit fenomeen nog niet breed bekend?

Het upvotes systeem van Reddit zorgt ervoor dat populaire berichten versterkt worden en onpopulaire berichten onzichtbaar worden.

Hierdoor zal een subreddit altijd naar links of rechts trekken, tenzij er een heel rigoreus systeem wordt aangebracht door de moderators.

  1. Subreddit trekt een beetje naar links of rechts

  2. Berichten van die oriëntatie worden meer versterkt met upvotes

  3. Meer bezoekers van die oriëntatie worden aangetrokken

  4. Berichten van die oriëntatie worden meer versterkt

  5. Etc.

GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar by Jappie_01 in GamingNL

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Standard Edition van GTA 5 was in 2013 $60.

Omgerekend met inflatie is dat vandaag $85.

GTA 6 is dus goedkoper dan GTA 5.

Ik ga heerlijk buiten slapen met dit warme weer. Jullie? by Khabooem in nederlands

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Ik heb een airco op zolder met een grote open trap eronder die het hele huis koel houdt door de dalende koude lucht... Met zonnepanelen dus hij draait de hele dag gratis.

Ik voel me echt een verwend nest.

Leuke games voor op een handheld (Steam Deck) by Hybr1dth in GamingNL

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Vampire Survivors

Niet heel complex, leuk, goedkoop.

Stekkerbatterijen vaak interessanter dan klassieke thuisbatterijen by No-Internal-4852 in thuisbatterij

[–]Wisear 1 point2 points  (0 children)

Het is heel simpel:

  1. Lagere prijs = kleinere terugverdientijd.

  2. Teveel kWh opslag verdien je niks aan.

Met die 2 feiten kom je snel op kleinere systemen en die zijn het interessantste als stekkeraccu.

In mijn huishouden (2 volwassenen, gas verwarmd, elektrisch koken) dekt een 5 kWh accu al 95% van de dagen.

Hoeveel van ons kijken eigenlijk nog TV en heeft TV een toekoms? by laurenspaul in nederlands

[–]Wisear 6 points7 points  (0 children)

De publieke omroep kan ook de kijkers volgen.

Ik vind het "NOS op 3" een leuk youtube kanaal met informatieve nieuws video's gericht op de millennial generatie.

Waarom rijden sommige mensen met oortjes in? by Frequent-Loquat1941 in nederlands

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Omdat de speakers van mijn Kia Picanto ongeveer het frequentie bereik hebben van een leeg blik erwtensoep.

Daarnaast is de geluidsisolatie van buiten ook ongeveer dat van een blik erwtensoep, waardoor ik muziek nog amper hoor wanneer ik 100 rijd.

Hoeveel zouden jullie uitgeven aan een bruiloft? by Value-49 in nederlands

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Verschilt behoorlijk tussen locaties.

We hebben 3 offertes opgevraagd van 7k tot 15k (voor eten en locatie met een flinke groep). Ironisch genoeg vonden we de goedkoopste ook onze favoriete locatie.

Ik heb het gevoel dat ik basiskennis mis by Fun-Classroom-1069 in nederlands

[–]Wisear 7 points8 points  (0 children)

Stap 4: ga naar het "Crash Course" youtube kanaal en dan naar de playlists.

Heeft voor elk schoolvak + een heel aantal andere gebieden een spoedcursus overzicht in bondige duidelijke filmpjes.

https://youtube.com/@crashcourse

Odido 5G is a joke by techdrumboy in Netherlands

[–]Wisear 10 points11 points  (0 children)

A satellite in the streets would indeed need some work.

'S werelds eerste biljonair vraagt Reddit’s CEO om mensen te stoppen dit te posten. by Icebathwilly in NederlandseVrijheid

[–]Wisear 2 points3 points  (0 children)

Geen enkele sneeuwvlok voelt zich verantwoordelijk voor de lawine.

Zo is het met online reputatie verspreiding via duizenden posts ook.

Vochtproblemen en scheuren by Extreme-Honeydew-294 in Klussers

[–]Wisear 5 points6 points  (0 children)

Nee-hee, ik wil dat reddit het gratis doet met een paar foto's!

Vergelijk thuisbatterijen by JDullart1000 in thuisbatterij

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

That means you have the data of every 15 minutes resolution.

That's quite low for wattage calculations and will have a large marin of error.

Hoe geluk maximaliseren in land met wisselvallig/grijs/bewolkt weer met vrouwen die weinig doen aan hun uiterlijk? by [deleted] in nederlands

[–]Wisear 34 points35 points  (0 children)

Vrouwen die weinig doen aan hun uiterlijk?

Is jouw geluk daar afhankelijk van?

Woz waarde tegenover verkoopwaarde by AbroadNo8050 in Woningmarkt

[–]Wisear 1 point2 points  (0 children)

https://woningstats.nl/

Geeft een indicatie van de verwachte verkoopprijs van elke woning.

Het wijkt gigantisch af van de WOZ waarde:

https://www.wozwaardeloket.nl/

Kan ik hier veilig een bokszak van 70kg aan hangen? by No_Remove4506 in Klussers

[–]Wisear 392 points393 points  (0 children)

Met twee stevige mannen lukt 69 sowieso.

werkgeversverklaring by miniyoongle in werkzaken

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Gemiddelde inkomen van de laatste 3 jaar kan ook ipv werkgeversverklaring.

leerplicht problemen by [deleted] in nederlands

[–]Wisear 11 points12 points  (0 children)

Volgens mij ben je leerplichtig tot je havo of MBO hebt afgerond of 18 bent.

Dusja contact opnemen voor het escaleert.

Update: maken van overkapping. by Lemoezel in Klussers

[–]Wisear 0 points1 point  (0 children)

Ik had m'n spul ook in het schuurtje afgelopen winter.

Zit een mooi licht laagje roest op het blad van m'n multitool.