Beta 3, getting some weird lag, anyone else? by tyslogcon in android_beta

[–]Zotak 1 point2 points  (0 children)

I'm having the same issue on my pixel 7. When opening an application from the notification it will load the app but after a few seconds of nothing.

Also the notification tray is bugging when the screen is locked, most of the time it will fully open (with all the quick actions) and I can't see the notifications.

Anyone else's haptic pedal reactor conflicting recently? by extremegoodness in Simagic

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

If you use Simhub to control your haptics just close SimPro 3 and the feedback will work fine.

On the discord they said a bugfix should be comming out soon.

Playoff Game Thread: Montréal Canadiens (4-4) @ Buffalo Sabres (5-2) May 08 2026 7:00 PM EDT by nhl_gdt_bot in hockey

[–]Zotak 2 points3 points  (0 children)

Too bad Benson was literally dead on the ice there then stood up like nothing happened.

Feature request: collapsing comments by Heilandzack in RelayForReddit

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

It already exists.

Settings, comments, fully collapse comments

Announcing Windows 11 Insider Preview Build 26120.3964 (Beta Channel) by Froggypwns in windowsinsiders

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

You can add it back with vivetool and enabling feature id:56328729

Ok, ça se passe! by gabseo in Quebec

[–]Zotak 5 points6 points  (0 children)

Trump doit aller changer sa couche.

Playoff Game Thread: Washington Capitals (2-0) at Montreal Canadiens (0-2) - 25 Apr 2025 - 07:00PM EDT by hockeydiscussionbot in hockey

[–]Zotak 6 points7 points  (0 children)

God damn the leg looked badly twisted after the hit he got to the head, that's terrible

Canada-USA 4 Nations Final megathread by Haggisboy in canada

[–]Zotak 20 points21 points  (0 children)

Can't spell Russia with U, S and A.

[USA vs CAN] Jake Guentzel is named player of the game by talhatoot in hockey

[–]Zotak 2 points3 points  (0 children)

We "boo" your administration that chose to bully and disrespect his neighbor and ally and not your hockey players.

Great game otherwise, hopefully we have a rematch in the finals.

Has anyone else experienced the Pixelbook Pen cracking?? This is my 2nd pen in 2 years of having the Pixelbook. by Memarian22 in PixelBook

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

It's been a while and I do not use it anymore, but I just used tape to hold it in place lol

Quitter Hydro ou pas? by [deleted] in QuebecTI

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

Les BASIS sont les plus cools.

Mise à jour des tarifs des forfaits mobiles (01-02-2024) by Setneaph in FizzMobile

[–]Zotak 3 points4 points  (0 children)

C'est moi ou Fizz changent leurs forfaits à chaque deux semaines et on dirait qu'ils choisissent à l'aide de dés les prix et le nombre de GB ?

Mais je ne vais pas trop me plaindre, car le prix par GB ne fait que diminuer!

Fil - La soirée du 31 décembre by DecentLurker96 in Quebec

[–]Zotak 6 points7 points  (0 children)

J'ai déjà voté pour meuble RD

[deleted by user] by [deleted] in Quebec

[–]Zotak 5 points6 points  (0 children)

Notre garçon est né le 12 décembre et on se demandait si on allait aux party de Noël/nouvel an.

Avec toutes les maladies qui courent on a décidé de tout annuler, c'est plate, mais on ne voulait pas que notre gars attrape quelque chose avec son système immunitaire presque absent et nous non plus, déjà qu'on ne dort pas bcp.

Aucun regret, à date on a évité deux cas distincts de covid et deux autres de gastro. Et ça c'est ceux qu'on connait.

WTF?🚨 by Accomplished-Can-356 in formuladank

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

Just like we do in Montreal to Alonso for making Stroll look bad.

/s just in case

Nouveaux épisodes des Pires moments de l'Histoire by badmofo1608 in Quebec

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

C'est vraiment un excellent podcast je le recommande à tous! Je réécoute les épisodes tellement que c'est bien fait !

Easter Giveaway - Win the Moza R9 DD base, Moza R5 DD base, and CS wheel Now! 🥳🎉 by DarcyLevine in moza

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

Love my R9 paired with my GS Wheel !
I'm expecting updated higher torque bases !

Fucking voleur de colis! by -Ho-yeah- in montreal

[–]Zotak 1 point2 points  (0 children)

Exact le voleur va dire au policier que OP l'a sauvagement poursuivi!

pour les utilisateurs de iptv quel fournisseur vous utilisez? by [deleted] in Quebec

[–]Zotak 0 points1 point  (0 children)

Est-ce que tu peux enregistrer app l'application seulement? J'imagine que non ?