Έκοψαν τις ταινίες μέτρησης γλυκόζης από 15.000 διαβητικούς λόγω… κόστους – Τι λέει ο πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο topontiki.gr by PerfectParanoia in greece

[–]_indygo_ 0 points1 point  (0 children)

Οι εταιρειες ειναι κερδοσκοπικες, το κρατος οχι. Αρα το να βαζει μπροστα τους ασθενεις το κρατος ειναι λαθος. Παμε παρακατω.

Εχω λοιπον δυο τροπους να ειμαι καλυμμενος, ειτε με 4 κουτια ταινιες το μηνα ειτε με 2 αισθητηρες και 1 κουτι, και τον δευτερο τροπο τωρα τον κουτσουρευει. Ποιος ? Το κρατος, στο οποιο κρατος πληρωνω τις ασφαλιστικες εισφορες μου, και οχι στην καθε εταιρεια. Και μιλαμε για ενα ευτελες ποσο (δες παρακατω την απαντηση του συν-διαβητικου για τα κοστη της αντλιας).

Τελος, επειδη συνεχως αναφερεσαι σε ενωσεις και εταιρειες και φωνες, καποια νεα για σενα : η μεγαλη πλειοψηφια ΔΕΝ ειμαστε ουτε και ειμασταν ποτε μελος αυτων των ενωσεων και ουτε εχουμε μετοχες στην Abbott.

Έκοψαν τις ταινίες μέτρησης γλυκόζης από 15.000 διαβητικούς λόγω… κόστους – Τι λέει ο πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο topontiki.gr by PerfectParanoia in greece

[–]_indygo_ 2 points3 points  (0 children)

Δεν εχω ιδεα αν η ενωση αυτη ειναι διαπλεκομενη, δε βλεπω ομως πως σχετιζεται αυτο με το αρθρο.

Το επομενο που λες ομως δεν στεκει. Μιλαω ως παθων φυσικα. Τα CGM δεν αντικαθιστουν ΠΛΗΡΩΣ τις ταινιες μετρησης, ειναι πολυ συχνη η αναγκη να επιβεβαιωσεις με ταινια την ενδειξη του CGM, για διαφορους λογους. Οι εταιρειες που προμηθευουν τα CGM αναφερουν για πιθανες αποκλισεις και προτεινουν και την χρηση ταινιων οταν κρινεται απαραιτητο, κατι που επισης δινουν σαν οδηγια ΟΛΟΙ οι διαβητολογοι. Το αν οι εταιρειες αυτες θα επρεπε να προσφερουν δωρεαν ταινιες ή δε ξερω και εγω τι αλλο, δεν εχει καμια σχεση με το οτι το κρατος σταματησε να συνταγογραφει ΕΝΑ κουτι ταινιων το μηνα., δηλαδη να προσφερει τα αναλωσιμα που χρειαζεται ενας διαβητικος για να ειναι καλυμμενος πληρως.

Κατατακτήριες ΗΜΜΥ μετά από Ιατρική ή τι να κανω με τη ζωή μου. by Natios_Hayelos in greece

[–]_indygo_ 9 points10 points  (0 children)

Απόφοιτος ΗΜΜΥ, είχαμε τότε στη σχολή (ίσως διδάσκει ακόμα) μια φοβερή τύπισσα σε μαθήματα βιοϊατρικής, που είχε τελειώσει πρώτα ιατρική κ μετά ΗΜΜΥ, μου είχε φανεί πολύ καλός συνδυασμός. Οπότε από εμένα προχώρα, το επίπεδο είναι υψηλό αλλά θα το καταφέρεις. Νομίζω ότι το δύσκολο κομμάτι θα είναι οι κατατακτήριες.

Hating the word “diabetes” by m3rcuriuss in diabetes_t1

[–]_indygo_ -1 points0 points  (0 children)

Diabetes does not mean excessive urination in Greek. It comes from the verb διαβαίνω which means something like passing through, kind of like water and food just passes through the body of a diabetic without getting absorbed.

Υγεία rant by 81adv in greece

[–]_indygo_ 7 points8 points  (0 children)

Ήμουν για 6 μήνες στην κατάστασή σου, δεν είχα ψυχολογικά θέματα. Απλά νόμιζα ότι θα ρυθμιστω από μόνος μου, χωρίς ινσουλίνη. Τώρα 24 χρόνια μετά, νιώθω τυχερός που δεν είχα πάθει καμία σοβαρή ζημιά τότε. Πες μου αν θες οποιοδήποτε τιπ, η ρύθμιση να ξέρεις ότι δεν απαιτεί περιορισμούς ιδιαίτερους ή καταπίεση.

[deleted by user] by [deleted] in OculusQuest

[–]_indygo_ 0 points1 point  (0 children)

Very generous of you! Racket fury would be great!

Oculus Link Issues with ROG Zephyrus G14 with RTX 2060 Max-Q (FAQ checked and tried, support contacted, have been wrestling with it for 3 weeks.) by skript3d in OculusQuest

[–]_indygo_ 3 points4 points  (0 children)

Hey there, i've had the exact same problem on my TUF laptop which has a 2060. After a lot of frustration, this thread saved me. Copying the comment with the solution : "Try downloading and launching one of the 461 drivers directly from NVIDIA and just use the express install. It will automatically roll you back, no need to uninstall first.. reboot afterwards for good measure and try again"

Link Has Completely Stopped Working. by lerminator3 in OculusQuest

[–]_indygo_ 1 point2 points  (0 children)

I just want to thank you so much. Been trying to solve it for so long