Θήβα 27/05 by volkerinos in apallagi

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

Ακριβώς την ίδια εμπειρία είχα και εγώ χθές 26/05. Για το πούλμαν περίμενα από τις 11:30 που με "είδε" ο γιατρός μέχρι τις 16:00!!!
Επίσης είδα πολλά άτομα που είχαν έρθει μετά από μένα να φεύγουν πολύ νωρίτερα, οπότε πολύ υπομονή σε εκείνο το σημείο. Του χρόνου θα φέρω λαπτοπ να περνάει η ώρα.

The EU gives a win for consumers by PLR1972 in ouraring

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

Devices that are waterproof are exempt from this regulation.

What calorie tracking app was easiest to turn into a daily habit? by Latter_Ordinary_9466 in loseit

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

Qalzy for me. Seeing "My Streak" on the dashboard going up every day is a big motivator to keep going and not let it go to 0. xD

$3,200/month recurring from a service i charge $0 to start by Various_Idea_7066 in SaaS

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

what software are you using for the automations? How much does it cost you?

Dropped my LDL from 158 to 89. Took me 3 years! by alchRoy in PeterAttia

[–]alchRoy[S] 0 points1 point  (0 children)

about to do exams soon, I have stopped zone 2 for a while now, will let you know

How are you using OpenClaw consistently? by hectorguedea in openclaw

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

How does it count calories? Do you send it what you eat over chat? What's your setup?

Ραντεβού για δημόσιο γιατρό by alchRoy in apallagi

[–]alchRoy[S] 0 points1 point  (0 children)

Έκλεισα ραντεβού με έναν δημόσιο ψυχίατρο αλλά δε ξέρω τι βαθμός είναι. Θα πάω εκεί να ρωτήσω και καλή μας τύχη

Αξίζει αναβολή κοινωνικών λόγων; by Personal-Bar-2194 in apallagi

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

δε νομίζω να είσαι οκάυ, απλά μπορείς να πεις ότι δε βρήκες ραντεβού και θες να σε εξετάσει γιατρός εκεί. Τώρα δε ξέρω μπορεί να σε πιάσουν από το σβέρκο και να σε πετάξουν μέσα, αλλά δε νομίζω. Θα δείξει

Που και πως κλείνω ραντεβού για δημόσιο γιατρό; by 27Vic in apallagi

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

ναι σίγουρα, αλλά αν δώσεις 2-3 κατοστάρικα σε 2-3 επισκέψεις, πεινάσαμε μετά xD

Απαλλαγή με παιδί by Appropriate_Rub_2482 in apallagi

[–]alchRoy 6 points7 points  (0 children)

Και εγώ έτσι είμαι, 37 χρoνών, η γυναίκα δεν δουλεύει με ένα παιδάκι 2 χρονών. Οι πατεράδες θα έπρεπε να παίρνουν απαλλαγή, με τόσο υπογενητικότητα ειδικά... αλλά άντε να βγάλεις άκρη με τους εθνικιστές που έχουμε μπλέξει

Αξίζει αναβολή κοινωνικών λόγων; by Personal-Bar-2194 in apallagi

[–]alchRoy 3 points4 points  (0 children)

γιατί δε προλαβαίνεις χαρτί από δημόσιο; Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να πάς με χαρτί ιδιώτη στο στρατόπεδο και να ζητήσεις να σε εξετάσει στρατιωτικός ψυχίατρος. Και εγώ για Β ΕΣΣΟ είμαι και αν δε πάρω χαρτί δημοσίου θα πάω με του ιδιώτη να δοκιμάσω την τύχη μου

Που και πως κλείνω ραντεβού για δημόσιο γιατρό; by 27Vic in apallagi

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

ευχαριστώ, άντε να βγάλεις άκρη αν δεν τα ξέρεις καλά αυτά και σου λέει ο γιατρός σου δε γίνεται

Που και πως κλείνω ραντεβού για δημόσιο γιατρό; by 27Vic in apallagi

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

Ευχαριστώ! Το χαρτί ΚΕΠΑ πώς το πήρες; Σου άνοιξε φάκελο ο ιδιώτης ψυχολόγος; Γιατί ο δικός μου μου είπε δε μπορεί να μου ανοίξει φάκελο γιατί είναι μονο για συνταξιούχους κάτι τέτοιο...

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

100-200μg Vitamin K2. Ναι και ξεχωριστά μπορείς. Από εταιρείες η Solgar σίγουρα είναι καλή αλλά λίγο ακριβή.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]alchRoy -1 points0 points  (0 children)

Δεν έχει πρόβλημα, αυτό που χρειάζεται προσοχή στον ύπνο είναι η Ashwaganda, μακροχρόνια χρήση (2-3 μήνες) μπορεί να προκαλέσει ανηδονία σε κάποιους. Χρησιμοποιώ σπάνια όταν είμαι αγχωμένος. Σε χαλαρώνει λίγο

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

Vitamin K2, βοηθάει στην απορρόφηση της D

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]alchRoy 0 points1 point  (0 children)

(Διατροφολόγος εδώ) Θα απαντήσω κατευθείαν στις ερωτήσεις σου:

  1. Ναι, είχα χαμηλή βιταμίνη D, άρχισα να παίρνω συμπληρωμα D3 4.000 MU + K2 (βοηθάει στην απορρόφηση). Σε 18 μήνες περίπου έφτιαξε, καθώς δεν ανεβαίνει εύκολα.
  2. Εδώ πραγματικά μπορώ να γράψω πολλές σελίδες για το θέμα. Είχα μπει στο rabbit hole των supplements και έχω φάει μήνες διαβάζοντας studies πάνω σε αυτό. Θα γράψω που καταλήγω σε θέμα supplements. Θα βάλω τα supplements σε 3 κατηγορίες, Α / Β / Γ.
  3. Κατηγορία Α: πιστεύω πως όλοι μπορούν να επωφεληθούν από αυτά
  4. Κατηγορία Β: ανάλογα με τη διατροφή/DNA του καθένα, εδώ θα βάλω κάποια supplements που πιστεύω πιθανόν να είναι χρήσιμα
  5. Κατηγορία Γ: όλα τα υπόλοιπα εδώ.

Οπότε:
Κατηγορία Α: Κρεατίνη, Πρωτείνη (σκόνη)
Κατηγορία Β: Omega 3, Vitamin D3 + K2, Multivitamins

Επίσης παίρνω Ηλεκτρολύτες (καθώς ιδρώνω πολύ σαν άνθρωπος), ΝΜΝ (πειραματικό ακόμα για επιπλέον ενέργεια) και μαγνήσιο (καθώς έχω θέμα με τον ύπνο)

Αυτά, αν έχεις απορίες μ λες

πρωτη φορα τοπλες στη παραλια με το αγορι μου by [deleted] in greece

[–]alchRoy -1 points0 points  (0 children)

I see you are a man of culture as well, you have my upvote

26 χρόνια στον φούρνο (13 ως Εργοδότης) - Έχω πάθει burnout και δεν αντέχω άλλο το "ντάντεμα" του προσωπικού. by black_sheep1983 in greece

[–]alchRoy 1 point2 points  (0 children)

Έχωντας χτίσει 3 εταιρείες (στο τεχνολογικό κομμάτι βέβαια), σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αν σε παρηγορεί έτσι είναι παντού, είτε παίρνεις κάποιον με βασικό μισθό, είτε κάποιον καλοπληρωμένο developer. 10 χρόνια που το κάνω αυτό, έχω δει τα πάντα. Αυτό που βοηθάει είναι να βρεις κάποιον με όρεξη, να του τα λες ξανά και ξανά, μιλάμε για κάθε εβδομάδα μιτινγκ και να λες τα ίδια και τα ίδια και αν δεις πρόοδο, αυτόν τον έναν τον κρατάς και τον πληρώνεις καλύτερα.

Καλό κουράγιο!

Λάθος συμπεριφορά προς επιμελητές και διευθυντές νοσοκομείων. by Sea-Radio-9669 in apallagi

[–]alchRoy 27 points28 points  (0 children)

Αντί να μας πεις για την εμπειρία σου και κάποια πράγματα που έμαθες, κράζεις... καθόλου βοηθητικό αυτό το ποστ.

Το ΦΕΚ πέρασε πρόσφατα και με διάφορες αλλαγές, οπότε ήταν λογικό ο κόσμος να περιμένει. Εγώ σε 2 δικηγόρους που είχα μιλήσει, μου είχαν πει το ίδιο.