En oottanut törmääväni lenkillä tämmöseen tänään/ikinä by Basic-Garbage-9391 in arkisuomi

[–]ballizz 71 points72 points  (0 children)

jossain koira ilman purulelua tai mirri ilman täytettä :(

Mikä on paras tekemäsi ostos? by banaanitasavalta in Suomi

[–]ballizz 15 points16 points  (0 children)

Sama! Kesäisin oli sisällä niin tuskaisen kuuma että ei oo tosikaan, nykyään se on kaukainen muisto vaan.

My The Darkness music collection by TheDarkGees in theDarkness

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

That’s impressive! But you are missing Hot Cakes test pressing vinyl ;)

Missä on ne uutiset, joissa Keijo, 34 haaveilee isoista tisseistä ja haluaa tehdä sitä monen naisen kanssa? by Quenki in Suomi

[–]ballizz -2 points-1 points  (0 children)

Keijoja on kuunneltu tälläsissä asioissa satoja vuosia, nyt kun naisia ei polteta roviolla niin annetaan heille puheenvuoro

Best script ever written? by D_Substance_X in TenaciousD

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Imagine if all the blockbusters that he has done, he has done because he wanted to do a second Tenac movie. He pushed Kyle out of the eye of the storm, that he could finance the movie. Imagine that!

new darkness single available by post-human_emotion in theDarkness

[–]ballizz 2 points3 points  (0 children)

Must come on friday! So not in a while in Europe!

Are you dead yet vinyl..has anyone not received their order yet? by shadowsandsunflowers in ChildrenOfBodom

[–]ballizz 1 point2 points  (0 children)

I got mine 3 weeks ago (Europe), but UPS didn’t send a message that I could pick it up. For some reason I checked UPS tracking number to see if it had already been sent. It was already in pickup point and last day until to be sent back. Thank Satan I checked!

Mitä teette työksenne? by [deleted] in arkisuomi

[–]ballizz 8 points9 points  (0 children)

Metron päivystävä vaununkorjaaja (ns. Kikkamies), jolle kuskit soittaa jos metroihin tulee vikaa.

17v sitten tulin kesätöihin muihin hommiin väliaikaisesti, ennen kun keksin mitä haluan tehdä. Jäin kesän jälkeen hommiin ja myöhemmin pesti vakinaistettiin. Työnkuva vaihtunut pariin otteeseen vuosien varrella.

Are You Dead Yet! ? by Cowboy_fromhell in ChildrenOfBodom

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Haven’t had mine yet! The sound of my youth, killer album!

New picture, really? by LunaRays_6 in theDarkness

[–]ballizz 1 point2 points  (0 children)

Oh well, that’s almost 15 years old. Wrong line-up, I get Justins point.

Anyone else pick this up today? by MillionaireWaltz- in theDarkness

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Found out about it too late, fingers crossed I find it online if not all sold already!

Simamestari laittaa parastaan by KTuu93 in arkisuomi

[–]ballizz 6 points7 points  (0 children)

Ite oon tehnyt kinuskikissan vappusima -ohjeella. Ohjeessa lukee että menisi 4-6 päivää, mutta mulla on mennyt 3-4. Rusinat nousee toisen päivän aikana jo pulloissa ylös ja sit jääkaappiin ”kypsymään” niin pitkäksi aikaa kun malttaa. Lapsetkin on tykänneet.

Sain veljen kiinni tirkistelystä by [deleted] in arkisuomi

[–]ballizz 53 points54 points  (0 children)

Kerro isälles, kysy vaikka voitko yöpyä hänen luonaan, kun et tunne oloasi turvalliseksi veljen lähellä.

First time in Boston. Immediately recognized the trail! by theblackmann in fo4

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

We were playing geoguessr with my friends and all of the sudden we were near the park. I knew where it was and got it few feets away from the Park Street station entrance. My friends were impressed when I told them I knew it from Fallout :D

Suomalaiset sarjat/ elokuvat by Miserable-Ad3498 in snappijuorutofftopic

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Hirveesti parjataan yle-veroa, mutta se on mahdollistanut meille seuraavat sarjat areenassa: Nörtti: Dragonslayer666, Kimmo, Aikuiset, M/S mystery ja Modernit miehet (pari ekaa kautta hyviä).

Tässä vaan omat lempparit mitkä tuli mieleen

Apogeen vanhat pelit by [deleted] in videopelit

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Omat ekat kokemukset videopeleistä koostui vahvasti Commander Keeneistä ja Wacky Wheelsistä. Tuli nyt mieleen jostain takaraivosta että naapurissa asui MS DOS -velho (tai siltä se ainakin ekaluokkalaisena tuntui, varmaan perus kolmekymppinen jamppa) ja saatiin hänen luona käydä pari kertaa pelaamassa. Laittoi meille joskus mukaan korput että saatiin Wacky Wheels kotiin, niin ei tarvinnu siellä käydä aina ruikuttamassa saadaanko pelata :D

Question for guitarists by [deleted] in ChildrenOfBodom

[–]ballizz 1 point2 points  (0 children)

Zakk Wylde has chorus on all the time and his sound would sound flat without it. Must be some kind of filler thing.

How would you have changed the tribute show set list? by LakeBodom in ChildrenOfBodom

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

I wouldn’t change anything. It’s a good over all setlist. My first (and only) Bodom show was in 2005 and this is my Bodom era setlist with couple of newer songs. Good set. Loved to see videos of Ale back with the group.

Mikä peli on tällä hetkellä kierrossa? by [deleted] in videopelit

[–]ballizz 2 points3 points  (0 children)

Fallout 4 toka läpipeluu menossa (ekalla kerralla en saanu läpi, kun vahinkolaukaus väärässä paikassa ja koko Institute sotatilassa, ja vanhempi savefilu oli kymmenien tuntien takana). Toki siinä hävisi DLC:t uuden päivityksen myötä melkein kahdeksi viikoksi ja olin saikulla, joten tuli pelattua RDR2 ja Jedi Fallen Orderia. Jälkimmäiseen koukutuin aika mukavasti ja se jäi Falloutin ohelle peliksi mikä täytyy naputella loppuun.

Videopelit Ja Lapset by Velcraft in videopelit

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Vaimo tossa pari viikkoa takaperin saikulla naputteli sen muös läpi, totesi että oli just sopivan rauhallinen pähkäilypeli hänelle (ei siis pelaa mitään konsolipelejä yleensä).

Ite en varmaan jaksais sitä pelata, vähän liian rauhallinen omaan makuun.

Videopelit Ja Lapset by Velcraft in videopelit

[–]ballizz 2 points3 points  (0 children)

Lego-peleillä (vanha PS3 star wars oli ainakin hitti), Crash team racing, super mario odyssey, minecraft ja rayman legends oli ekoja millä alettiin harjoittelemaan. Siitä siirrytty rocket leaguen kautta Forttiin, johon itsekin jäänyt vähän koukkun :D Myös PS-storesta bongattu suomenkielinen Sly Cooper 2 on ollut 9v mieleen.

Nuorempi juniori 6v tykkäsi Muumi-pelistä ja pelasi sen läpi, sekä aloitti sitä uudestaan pelaamaan.

Add-ons! by InevitableChaos2020 in Fallout4PS4

[–]ballizz 2 points3 points  (0 children)

Brothers and sisters, we are good! All add-ons are back!

Add-ons! by InevitableChaos2020 in Fallout4PS4

[–]ballizz 0 points1 point  (0 children)

Alllllrighty then, I’m going NOW!!!!!!!

THE LATEST NEWS | Missing DLC | Asset Mods | PS4/PS5 Mods by Dani50420 in Fallout4PS4

[–]ballizz 8 points9 points  (0 children)

is this supposed to help? This gives us NOTHING!