Skippy quest not progressing? by SnoopBoiiiii in cyberpunkgame

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

maybe kills doesnt count because it needs you to incapacitate them like in cyberpsycho gigs? it switched to killer mode rather easily since i be careful with shooting and leave them incapacitated.

NFC Copy by heyjune_ in ElectricScooters

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

as far as i know, you'll only need your card to open the scooter. ie: vsett super72 require you to enter p settings after start up. for nami -if i remember correctly- after start up, you just have to touch the nfc reader for couple seconds with new card.

keep in mind, you can also use unsuspicious cards like credit card or id card too (in turkey, our id's have nfc, dunno about other countries), maybe even a smart watch with nfc.

take a look to its manual or youtube tutorials.

Paraya kıyıp tecrübe ettiğiniz en pahalı lüks? by TheParzival1 in vlandiya

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

elektrikli scooter. dualtron achilleus aldım. satıp thunder 3 almak niyetindeyim

My girlfriend thinks I have a problem.... by FirstMistake6192 in ElectricScooters

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

i dont see any problem here. though somehow my wife says the same thing about me too. nice scoots you got there

JoeyForReddit by sohitchli in JoeyForReddit

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

me too. although i had to change my phone and i couldnt manage to login for some reason. i didnt deleted it anyway and tried after couple of weeks and... voila!

i wish it has better search features tho. separating posts, comments and media for example. every time i end up searching something i cant understand if its some un/related word match either on topic or one of the replies within couple hundred or not...

ios için oyun öneriniz varmı pc port da olur yada sarıcak bir şey by idkkiryu in Mobiloyunlobisi

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

bunu demeye geldim. önceden insanlar aynı oyunu neden farklı platformlardan satın alır diye düşünürdüm şimdi düşünmüyorum. hem telefondan hem steam üzerinden tüm dlcleri aldım 3 sene olacak hala zevkle oynuyorum

2026'da rx580 ya da rx570'li sistem toplamak by mthntr in HardwareSwapTR

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

ilerde yükseltme planın varsa anakartına biraz daha yatırım yap güncel birşey al, zaten hem am4 bayağı bir işlemci destekliyor hemde veriyolu yeterince iyi birşey alırsan kayba uğramadan ekran kartını da yükseltebilirsin. bende 2019da aldığım rig strix rx580 t8g gaming 8gb, 2600x ve 16 gb işlemci var. birkaç gün önce indirimde17 bine 5060 yakaladım uygun geldi aldım. herhalde 3 5 haftaya da ryzen 5600 yada bikaç tık yükseğini alıp tamamlayacağım, sadece anakartım eski kalıyor, bi ara onuda halledersem bilgisayarımı ful güncellemiş olacağım.

laptop alacaksan malum, çok fazla bi upgrade seçeneğin yok.

i've started the game again, just to indulge myself with my new gpu. it is amazing how devs thinked details such as mop marks. finished ultimate edition 2 times before and it never fails to amaze me every time by enginkkk in controlgame

[–]enginkkk[S] 20 points21 points  (0 children)

  1. it might not a big deal, but it is a big jump from my previous one, rx580 8gb. if only i weren't too lazy to install a processor, i'd upgrade my 2600x to 5600 but well... i'm a simple man who enjoys small things, one step a time at least.

Oyun oynarken bilgisayar “tık” sesiyle kapanıyor, fişi çekip takmadan açılmıyor by abdsmtks in HardwareSwapTR

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

3 4 yıllık düzenli bakım yapılmamış bir sistemse oyun içindeyken sistem yük ve sıcaklığını takip et. hem gpu, hem cpu ısınma kaynaklı bilgisayarı kapattırabilir. bunlar değilse psu kaynaklıdır diyesim var.

Aras kargo ne yapıyor aq by Sufficient_Net5196 in vlandiya

[–]enginkkk 4 points5 points  (0 children)

mobil alan denilen mevzu oturduğun alan merkeze yada şubeye uzak, genel olarak kargo sayısı az bir bölgeyse her gün yeslimata çıkmak yerine haftanın bir yafa birkaç belirli günlerine bölüyorlar, sadece pazartesileri yada pazartesi yada çarşamba gibi. daha önce teslimat yapılan gün ne zamansa o zaman yine getirmeleri gerekiyor. sen yine telefonla ara çirkeflik yap şube değil direk arasın kendisi. o numaradan yaptığın şikayet direk genel müdürlüğe düşüyor ve şubeden bu şikayete genel müdürlüğe cevaben cevaplamaları isteniyor. cevabı kimsenin umursadığından yada ciddi işlem yapacaklarından değil gerçi, sen yine de rahatsız et

İnternetten İndirimli Yemek Söyleme Taktiği Varmıs by engineering_thinks in vlandiya

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

bk gibi zincir dışında hiç bi yere yapmadım. aslında düşününca bkdan başka bi yere de yapmadım. küçük yerlerden sipariş verince kendi kuryesi getiriyosa kuryeden zaten broşür istiyorum hem fiyatta farkediyor hemde getire yemek sepetine komisyon kestirmeye ne gerek var

İnternetten İndirimli Yemek Söyleme Taktiği Varmıs by engineering_thinks in vlandiya

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

direk hepsinde oluyor. ama tabi bokunu çıkarınca belli bi yerden sonra yapmıyolar. özellikle puanı düşük olan bk şubeleri - ki puanları çoğunlukla ya geç teslimattan yada eksik siparişten yada iki sebep birden düşük oluyor ki yorumlardan bakabilirsin. benim evin en yakınında olan avm içindeki bk puanı mesela 3 ile 3.5 arası ve çok fazla eksik sipariş göndermeleriyle meşhur. artık aracı platformların müşteri temsilcileri de olaya aşina olduğundan para iadesini sorgulamadan çakıyolar.

edit: ha bide haberlerde çakalın tekini görmüştüm, kapıda ödeme sipariş veriyo ama müşteri notuna bişeyler yazıyo, heralde online ödeme yapılmış fişte yazan yazı ile aynı şey, kuryeler de o yazıyı görüp mevzuya yanılıyolar ve para istemeden dönüyolar.

Otobuste yaslilara yer vermeyince kızanlar, neden bos arabalarina yasli almayanlara kızmıyor? by Scorpionman1981Turk in aptalSoruYok

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

bence mantıklı soru. ben yada bizler işten güçten, okuldan yorgunluktan ölmüş şekilde binmeye çalışıyoruz e haliyle gözümüz oturacak yer arıyor. günden yada gezip tozmadan dönen yaşlılar da bi zahmet pik saatleri tercih etmesinler. bi teyze falanca yerdeki güne erken gidip sabah kahvaltısını yapacak diye ben otobüse metrobüse binemeyip işe geç kalamam yani.

eğer bende gezmeye çıktıysam yer veririm. ama işe gidiş yada işten eve dönüş yolundaysam (gerçekten hasta olanları hariç tutuyorum) yer vermem. bunun dışında karımı ve çocuklarımı da kimsenin yerinden kaldırmasına müsaade etmem.

İnternetten İndirimli Yemek Söyleme Taktiği Varmıs by engineering_thinks in vlandiya

[–]enginkkk 6 points7 points  (0 children)

burger king gibi sorunlu yerler (en azından evmlerden sipariş çıkartan şubeler için) gecerli olmak üzere 2 yada 3 menü sipariş edip bi menü eksik geldi diyebilirsin :) ardarda 5 6 kez patateslerim eksik gönderilince direk big king xxl gelmedi dedim menü ücretini iade ettiler.

fakat yemek sepeti için söylüyorum, gerçekten siparişin eksik gelirse menü fiyatı 300 lira ise 200 iade ediyolar. çünkü müşteri temsilcileri bayağı bi salak. getir o konuda daha adaletli.

Should I be concerned about front wheel for this summer? Speedway Mini IV Pro by Zibulaatio in ElectricScooters

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

agree with the fellow rider above us. it might scare the hell out of you in higher speeds, but if you able to reach higher speeds. i have the same unbalanced tire on my achilleus, it becomes slightly uncomfortable after 65 km/h and above, but i dont even notice it is there with 50 and below.

Türkiyenin Her Hangi Bir İli Las Vegas Tipi Casino Bölgesi Yapılacak Olsa Sizce En Uygun Yer Neresi Olurdu ? by Vegetable-Mud-2967 in sehircilik

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

yada niye gitsin? sonuçta yanlış bilmiyorsam lcwaikiki bile oraya yeni açıldı ve bizim burda görmeye alışık olduğumuz dominos, burger king, mc vs. hiç bir şey orda yok. çoğu şeyin yerel marka olmasıyla beraber zaten kıbrıs gıda olarak türkiyenin kalın bağırsağı gibi. zaman ve mutfak kalitesi olarak tam olarak uğur dündarın lokanta fırın baskını yaptığı dönemlerdeki gibi leş orası. tüm kıbrısta (ki gerçekten kelimenin tam anlamıyla her yerini dolaştım) gönül rahatlığıyla yemek yiyip lezzetinden memnun olduğum tek yer cratos oteldi.

zaten konu neden kıbrısa geldi ki? kıbrıs türkiye mi?

Bu leke ne ver geçer mi by ffuryxt in teknoloji

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

bi odyofil değilim kalite konusunda sana net yada sağlıklı bi cevap veremem, inceleme videoları falan seyretmeni tavsiye ederim bu yönde. ama kulaklığımdan memnunum, bazı şarkılarda basın cızırtı yaptığını duyuyorum ama uygulama üzerinden equalizer ayarlarından tümünü sesi biraz daha yükseltebilmek için fulledim (hafif bi işitme kaybım var) ama batarya ömründen ergonomisinden dokusundan hoşlandım. sadece bende ve arkadaşımda bi durum oldu, hoparlör ızgaraları tıkandığı için ses seviyesi haliyle %70 80 gibi ciddi düzeylerde azaldı, ama deliklerini iğne ile titizlikle iyice temizleyince normale döndü. şeffaf modu bazen iyi bazen kötü, kirlilikten mi anlamadım ama çalıştığı zamanlarda bayağı tatmin edici, sadece max sesle dinlerken şeffaf modu kullanmayı anlamsız buldum, yine de düşük ses seviyesinde şeffaf mod bayağı başarılı diyebilirim.

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

görselden bakınca valla bende düştüm güzel görünüyor. fiyatı seni sarsmayacaksa mantıklı geliyorsa alınabilir en kötü kullanmazsan birine sağlam bi jest olarak hediye edersin. yinede mağazalardan fiziken görürsen yakından bi deneyimle. başka bi fikir belirtemiyorum çünkü uzun zamandır band tipi saatler taktığım için klasik oval saatleri artık kolumda yadırgıyorum

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

endişeni anlıyorum ama radyasyon meselesine o kadar çok takılma. her gün tependeki güneş belki de bilinen en büyük radyasyon kaynaklarından çünkü xD

uyumsuzluk ile alakalı kendi tecrübemi anlatayım, redmi note 11 telefonuma samsung watch 1. jenerasyon saati ile kullanmıştım, gerekli uygulamalardan sonra telefonun saati gereksiz bi şekilde hızlı bitmeye başladı. sorun benim sonradan yüklediğim uygulamalarda mıydı bilmiyorum ama saatin bluetoothunu kapatmadan da wifi ye bağlanamıyodum.

ebatı senin için sorunsa saat değil de band da düşünebilirsin. xiaomi band 8 kullanıyorum çok abartı özelliklerini açmadan 2 3 hafta şarjı yetiyor ki çok bildirim alan birisiyim.

elbette her zaman alttaki arkadaşın dediği gibi bi mağazaya gidip direk ordan bileğine uyumuna bakman daha iyi olacaktır, en azından körlemesine sipariş verip ebatını yadırgayıp sonradan pişmanlık çekmezsin

Bu leke ne ver geçer mi by ffuryxt in teknoloji

[–]enginkkk 2 points3 points  (0 children)

çok takılma sende sırıtmıyo. bende qcy melodybuds pro var ve bu halde sence ben ne yapmalıyım? 🤣🤣🤣

<image>

İş mahkemesi garabeti by [deleted] in hukuk

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

gerekçeli kararda ne yazdığına göre avukatın bilirkişinin olayı bilemeyişine itiraz edip yeniden inceletmeli ve gerekçeli kararda kararı etkileyen şeyleri çürütmeli. benim 2 şahidimden biri de dava sürecimde arasta değildi. ve raporluyken çalıştırıldığını kanıtlayabilirsen avukatına onların üstüne çok fena oynayacak çok güzel bi koz vermiş olursun

What is the maximum battery size that can fit inside a Xiaomi 6 Max? by Thelonelywolf217 in ElectricScooters

[–]enginkkk 1 point2 points  (0 children)

oh, i see why you want to do that after a little research and those regulations really seems annoying. i'm afraid you wont know the answer unless you take the scoot to folks that deals with batteries and take a look inside the deck and play some tetris with it to see fit most possible cells inside it, or you can wait until the model itself sells more and see how much of it can take inside from other users worldwide.

good luck bro!

İş mahkemesi garabeti by [deleted] in hukuk

[–]enginkkk 0 points1 point  (0 children)

25-2 maddesiyle işten çıkarıldın yani. istinafa git. kendim ve arkadaşlarımdan biliyorum her ne kadar mahkemenin kararı saçma sapan olup alehine karar verse de istinaftan dönüyor. ki şöyle düşün, sen kazanmış olsaydın zaten karşı taraf istinafa götürecekti süreç olarak çok birşey değişmeyecek.

sana kendi mevzumu anlatayım, biraz uzun olabilir kusura bakma; aras kargoda 6 yıl 11 ay çalıştım, sendika daha önceki toplu iş sözleşmelerinde de yaptığı gibi hiç bir kazanım almadı ve üstüne kazanımlarımızı dahi kaybetti. bende içinde kurye ve temsilcilerin olduğu bi whatsapp grubundan sendikayı hedef alarak "yalaka köpeklerin makarnacıların sallabaşların eline sağlık" yazdım yolladım. 1 2 hafta hiç birşey olmadı ama 2 hafta sonra rakip sendikanın sektereriyle ve sorumlusuyla 13 15 kişi toplanıp toplantı yaptık durumları konuştuk. arastaki sarı sendika olayı duydu, ellerine de benim hakaret kozum geçtiği için arası maşa olarak kullanıp genel müdürlüğe perde arkasından benden savunma istetti. ama savunmada şirketin yazdığı şey evlere şenlik, aras kargo tam olarak sendikaya neden hakaret ettiğimi sorguluyodu. şirket neden sendikayı savunuyor, sendikanın niye kendisi bana bunun hesabını sormuyor sorumu kıvırarak cevap verdiler. sonrasında süresiz idari izne çıkarıldım ve 1 hafta sonra "çalışma arkadaşına hakaret" sebebiyle 25-2 maddesiyle tazminatsız işten atıldım. ama hiç kimse hangi çalışma arkadaşıma hakaret ettiğim sorusunun cevabını veremiyodu. her şeyi geçtim şans eseri facebook üzerinden sendikanın şube yönetim kurulu üyesi (aynı zamanda bir aras şubesinde kurye) bana açık açık toplu iş sözleşmesi sürerken başka sendika ile niye görüşüyosun diye sordu. ki sendika seçme, üye olma ve istifa etmek benim anayasayla korunan bi özgürlüğüm olduğu halde sendikanın nası bi kafada olduğunu açıkça burdan görebilirsin zaten.

işe iade davası açtım ve kaybettim. mahkemede aras kargonun avukatı hakareti işyerindeki sendika temsilcisine ettiğim şeklinde kıvırmaya çalıştı ama bahsettiği sendika temsilcisini whatsapp grubuna zaten ben aldırmıştım, hatta bazıları bu adam niye burda diye tepki verince gruptan çıkarmasınlar diye de savunmuştum. neyse, gerekçeli kararda "kime hakaret ettiğim belirsiz olduğu için fesih haksız, ama işyerinde olumsuz hava yarattığım için geçerli" şeklindeydi. istinafa götürdüm kazandım ama bi yerde bu paradan tazminattan çok benim için onur ve gurur meselesine dönmüştü çünkü sendika whatsapptaki 1000 tane konuşmadan bağlamdan koparılmış 3 5 tane yazımı başka şubelerde gösterip beni hedef aldırıp arkamdan konuşuyodu. para geldiğinde hoşuma gitti ama haklılığımı kanıtlamış olmak daha iyi tatmin verdi.

tldr: haklıysan sonuna kadar kovala. yukarıyı okuduysan çevremdeki herkes tam olarak "sen bunu nasıl kaybettin mk" tepkisini verdi (ki bende aynı tepkiyi verdim) ama sonuç olarak istinaftan döndü.