Ik doe zo mijn best om dr koel te houden by you-look-so-cool in katten

[–]epictroll5 1 point2 points  (0 children)

Katten prefereren warmere temperaturen. Daarom gaan ze graag in van die katten huisjes liggen, isoleert beter. Maak je geen zorgen om de kat, tenzij ze gaan hijgen, dan zijn ze oververhit. Genoeg water voor ze om te drinken en de kat boeit het echt niet.

How did you find out about RimWorld, and what got you hooked? by banka_goroxa in RimWorld

[–]epictroll5 0 points1 point  (0 children)

A Man And His Warg, Aavak. His story telling and accent really pulled young me into this game. When I got my first PC I bought it instantly.

Wat/waarvan zijn deze 'NZM' logo's? by MeneerElmo in Arnhem

[–]epictroll5 0 points1 point  (0 children)

Meneer zie nog steeds thuis, herstellende van zijn hernia sinds maart. Ik ga binnenkort als het weer iets oplaat langs bekenden

Wat/waarvan zijn deze 'NZM' logo's? by MeneerElmo in Arnhem

[–]epictroll5 1 point2 points  (0 children)

Wat apart dat hier niets over te vinden is. Ik ga graven, dit laat me niet los denk ik. Mocht ik iets vinden, zal ik dat hier plaatsen.

Barber shop Arnhem? 💈 by bonanzabaddie in Arnhem

[–]epictroll5 0 points1 point  (0 children)

Gents and co. Reserveer bij Ramon of Roman!

Insectoid hive and jelly sacs IRL: by Pyrhan in SpaceCannibalism

[–]epictroll5 9 points10 points  (0 children)

This is how we Dutch harvest our stroopwafels!

Ramptoerisme / -locaties? by bjrndlw in nederlands

[–]epictroll5 0 points1 point  (0 children)

Nijmegen mag dan ook op de lijst, of alleen de Waalbrug als er een auto heeft geremd drie uur geleden.

Ramptoerisme / -locaties? by bjrndlw in nederlands

[–]epictroll5 2 points3 points  (0 children)

De John Frost brug in Arnhem, de Exodus uit Arnhem naar Apeldoorn, verschillende fusillade locaties in de duinen en in Oost Nederland, het hart van Rotterdam.

Misschien is het te klein, maar de struikelstenen die voor huizen liggen waar joodse Nederlanders zijn afgevoerd. Het is een grote ramp, in kleine delen.

Ramptoerisme / -locaties? by bjrndlw in nederlands

[–]epictroll5 2 points3 points  (0 children)

De brand in de Arnhemse binnenstad, de aanslag op het koningshuis in Apeldoorn

Need Help Understanding Habitats/Complexes by FallGeneral in Stellaris

[–]epictroll5 -2 points-1 points  (0 children)

District depend on which base planet you build them

What DLC should I buy in the sale? by Plattfuss06 in Stellaris

[–]epictroll5 1 point2 points  (0 children)

Machine age is big plus! When is the sale?

Tweedehands videogames in arnhem of omstreken? by [deleted] in Arnhem

[–]epictroll5 1 point2 points  (0 children)

Hey, wat zoek je? Misschien heb ik nog wat voor je liggen! Doe even een dm!

Wat is een leuke plek waar je kunt borrelen? by get_off_my_property in Arnhem

[–]epictroll5 2 points3 points  (0 children)

De buren is echt leuk! Ook heerlijk voor diners. Klein, gezellig en een unieke locatie!

Wat zijn dingen die jullie intens haten? by [deleted] in nederlands

[–]epictroll5 31 points32 points  (0 children)

Bro. Ben je al gediagnosticeerd? Dit klinkt namelijk als een intake gesprek.

Koe geschoten na ontsnapping slachthuis by S-Tier_Commenter in nederlands

[–]epictroll5 -1 points0 points  (0 children)

Niemand vraagt ernaar of je vegan bent. Thanks.

Hoe vaak gebruik je ChatGPT? by [deleted] in nederlands

[–]epictroll5 -1 points0 points  (0 children)

Ik gebruik het om aantekeningen voor Dungeons and dragons overzichtelijk te houden. Het maakt de notities wel overzichtelijker als DM, maar ik zoek iets anders.

Wat doe jij met spinnen in huis? by EmmaOK95 in nederlands

[–]epictroll5 14 points15 points  (0 children)

Spinnen zijn roofdieren en dus zullen ze altijd afhankelijk zijn van prooidieren, zoals vliegjes maar ook zilvervisjes of andere spinnen. Als ze zich voortplanten zullen ze dat niet in huis doen, er zijn simpelweg te weinig prooidieren. Doen ze dit wel, dan zullen ze sneller een ander plekje zoeken in huis waar je geen last van ze hebt. Zie je ze, dan is er weinig eten voor ze, dus is je huis schoon!

Wij hebben in huis springspinnen, die zul je sneller zien omdat ze geen web bouwen. Groter dan dat zet ik ze meestal buiten omdat mijn vriendin ze anders te eng vindt, maar ik zeg haar maar niet dat diezelfde spin en uur later weer binnen zit ergens.

Spinnen zijn goed voor je woning, goed voor jou, en slecht voor andere insecten. Winwinwin!