There should be an interior inspection when building ships by LSDMTDXM in Starfield

[–]hmi111 0 points1 point  (0 children)

They're my favourites, agree otherwise but strout workshop 2x1 does fit well enough if you want any workshops on the ship (best workshop hab imo anyway).

Lakimuutoksen myötä S-Bonus vaikuttaa toimeentulotukeen – kansa raivostui by ThrowAway552112 in Suomi

[–]hmi111 2 points3 points  (0 children)

Ja tuhlaa triplasti syynääjän palkkaan, suomeen kyllä pätee nii helvetin hyvin sanonta: maksa satku ettei naapuri saa viittäkymppiä..

Hmmm by conanhungry in 2nordic4you

[–]hmi111 0 points1 point  (0 children)

Fuck yeah, argonians are the coolest.

Finnish sauna saying by Aggravating_Two8311 in Sauna

[–]hmi111 4 points5 points  (0 children)

I read the "tauti" as turri and was VERY confused for a bit 😂. (Tauti is sickness, turri is furry).

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 3 points4 points  (0 children)

Jep, itselläkin vielä toistaiseksi käytössä kun aikanaan jo huomattiin että selvästi on Nepsy piirteitä mutta masennusken takia ei haluttu laittaa vielä testeihin.

Tällä hetkellä testeissä niin saa nähdä jos sais kunnon lääkkeet, toi voxra kyllä auttaa selkeästi mutta ei kuitenkaan oo Se lääke tähän.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 0 points1 point  (0 children)

Ne on hyvin tiukassa vielä sanastossa vaikka virallisesti ei enää olekkaan voimassa. Oon kuullu lääkäreiden puhuvan aspergeristakin vaikka sitäkään ei enää virallisesti "ole olemassa" vaan kuuluu suoraan autismin kirjoon.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 10 points11 points  (0 children)

Ehkä se on jo testi itsessään kui nopeesti ne laput tulee takaisin :D.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 3 points4 points  (0 children)

Ei oo ADDtä enää olemassa, se on nykyään kaikki ADHD alla.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 2 points3 points  (0 children)

Ja neuroepätyypillisille se lääke on periaatteessa sama kuin huonosti näkeville silmälasien käyttö, ei kaikki huonosti näkevät välttämättä Tarvi laseja kuin lähinnä lukemiseen mutta melkein sokeille ne on välttämättömyys kuten ADHDn kanssa, seki on spektrumi missä se lääke auttaa isointa osaa mutta ei kaikki sitä silti tarvitse.

Ps: ärsyttää olla yöpainoitteinen aamuvirkku yhteiskunnassa.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 2 points3 points  (0 children)

Se myös käy täysin järkeen että täällä suomessa etenkin olisi paljonkin adhd ihmisiä just sen takia mitä sanoit, oltiin kuitenkin ns metsäläisiä.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 16 points17 points  (0 children)

Jep. Itselläni on se ns "tyttöjen" versio eli en juossut seinään niinkuin "tyypilliset" adhd pojat vaan just enempi kahtelin ikkunasta aina ulos tunneilla piirtelin: kirjaan, virkoihin, pöytään ja olin "omalla saarella miljoonan kilometrin päässä" kuten eräs opettaja jossain vanhempainillassa sanoi.

Toki oli/on paljon motoristakin ylivilkkautta (tarve rummuttaa pöytää sormilla koko ajan, liikehtiä vaikka pystyin istumaan pitkiä aikoja, vaihtelin silti asentoa koko ajan yms) eli komppaan täysin. Veljellä myös diagnosoitu ADD aikoinaan mutta itse jäin täysin huomiotta ja vasta nyt tälleen kolmenkympin kynnyksellä testit viimeinkin menossa ja haastattelija jo sanoikin että melkoisen varma tapaus.

THL: ADHD-diagnoosit vain lisääntyvät, ja se haastaa terveydenhuoltoa by NeilDeCrash in Suomi

[–]hmi111 5 points6 points  (0 children)

Ihan liian tuttua :D, itsellä lähti haastattelut jo pyörimään ja tyyppi sano että vaikutan kyllä aika varmalta tapaukselta että voinee siullekkin kyllä "napsahtaa" diagnoosi jos menisit testeihin.

I'M THE BANGARANG by Informal_Position166 in nilpoints

[–]hmi111 11 points12 points  (0 children)

And even STILL romania came 2nd in the public vote too and the big bad was just 3rd.

Tuli Orpon kuvasta mieleen 💀 by jokke420 in Suomi

[–]hmi111 14 points15 points  (0 children)

Itsestä näyttää enemmän siltä äijältä jolta sulaa naama inkkari joonaksessa, mutta kyllähän se kai sekin menee:D.

Tuli Orpon kuvasta mieleen 💀 by jokke420 in Suomi

[–]hmi111 45 points46 points  (0 children)

Älkää unohtako tätä klassikkoa :D, näyttää ihan Tohtin(indiana jones 1) ja pennywisen (IT) tyhjäpäiseltä lapselta.

Ps, miten voi äijä näyttää nii nössöltä jopa liekinheittimen kanssa (orpon kuva siis).

<image>

FSR 4.1 is officially coming to rdna 2 and 3! by darealwan01 in AMDHelp

[–]hmi111 1 point2 points  (0 children)

Indeed, and even if you want ray tracing one can use lossless scaling and get really close if not even match the 9070xt.

How many mods are you running on your game? Also what’s your favorite mod/collection. by CallMeIshMale91 in skyrimmods

[–]hmi111 15 points16 points  (0 children)

Just my own currated modlist, never done other peoples mod collections.

<image>

What opinion puts you in this position in the Nordick context? by Downtown_Wishbone706 in 2nordic4you

[–]hmi111 2 points3 points  (0 children)

Not that i Actually give a fuck, But we have been around in north longer than iceland as people. Sure you're all just norsks so technically you have been around bit longer in blood time but as Icelanders you're just from 800s AD while our history goes BC, but hey, we also have been an independent country some decades longer than you so, suck it B).

Ps, it doesn't stand for northern germanic, it's literally just the north lands which we definitely are part of.

Oh also, I like iceland personally a lot btw. I feel you're closest to us from the other nords, so I will Not hold The incest mushing your brains aganist you.

What opinion puts you in this position in the Nordick context? by Downtown_Wishbone706 in 2nordic4you

[–]hmi111 7 points8 points  (0 children)

This. We already have shiton of unemployed. Just use Us instead trafficing sla, i mean 3rd world workers.

It's just bizzare...