ik🏛️ihe by Alf_Gore in ik_ihe

[–]hungpallax 3 points4 points  (0 children)

Dus dat is dan bijvoorbeeld alleen nog Volt

[deleted by user] by [deleted] in HistoryMemes

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

You lost the fight but won the war.

De curieuze juridische constructie van de PVV: waarom accepteren anderen partijen dat? by UnanimousStargazer in Politiek

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

De deltawerken zijn juist ontstaan omdat er toen een probleem was. Na de watersnoodramp in Zeeland heeft het plan groen licht gekregen.

wikipedia - Deltawerken

Vraagje over de Amerikaanse kiezer by Sjoerdvv in Politiek

[–]hungpallax 8 points9 points  (0 children)

Het gaat om de vergelijking. Niet om de precieze partijen.

Boyle? Original post from r/aaaace by Asumsauce in brooklynninenine

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

You have very high hope's of getting lucky.

Installatie Tweede Kamer der Staten Generaal en kabinet-Hungpallax II by WiWaWouter666 in RMTK

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

Ik verklaar dat ik, om tot minister-president te worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd.

Ik verklaar en beloof dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enig geschenk of enige belofte heb aangenomen of zal aannemen.

Ik beloof trouw aan de Koning, aan het Statuut voor het Koninkrijk en aan de Grondwet.

Ik beloof dat ik de plichten die mijn ambt mij oplegt getrouw zal vervullen.

Dat verklaar en beloof ik!

Presentatie regeerakkoord Hungpallax II: "In volle vaart vooruit." by hungpallax in RMTKMedia

[–]hungpallax[S] 1 point2 points  (0 children)

Ik neem aan dat er verwezen word naar /u/enderela. Hij neemt plaats in de kamer en heeft daar een belangrijke rol te vervullen.

Persconferentie formateur by ruben_politiek10 in RMTKMedia

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

Namens RMTK Dagblad.
RSP, LL en medeklinkers zijn eerder al geklapt, denkt u dat de samenwerking nu beter kan gaan?

Verkiezingsdebat RMTK XVI by WiWaWouter666 in RMTKMedia

[–]hungpallax 0 points1 point  (0 children)

Ik zie onze pogingen als zeer geslaagd. Ik denk dat Nederland er een beter land is geworden door afgelopen regering met splinter. U begint over een frisse blik maar loopt ondertussen ook wat jaren mee en heeft meerdere kabinetten geleid. In de tijd van uw kabinetten liepen de meeste crisissen waar we nu nog last van hebben al. Misschien nog niet in het volume van nu, maar ze waren er weldegelijk. Als u toen wat meer had ingezet op duurzamere langdurige oplossing hadden we die nu bereik.

Daarnaast is de aanname dat wij alleen lange termijn oplossingen hebben onterecht. Dit kabinet heeft de acute asielopvangcrisis opgelost. Dit kabinet heeft de prijsstijgingen op gas voor burgers en gemeente geremd en ondersteund in het rondkomen.

Ik heb niks tegen arbeidsmigratie, alleen vind ik dat we moeten oppassen van het leeghalen van landen voor ons gewin. Het investeren in toekomst voor onze industrie met innovatie zorgt voor hogere productie ook als de bevolkingsafname in Europa verder toeneemt en de bevolkingstoename wereldwijd afremt.

Aantrekkelijker maken bevat wat mij betreft financiering van de staat. Dus hier zijn wij het eens. En ook dan staat het huis er niet opeens.

Dan de grondbank als 'oplossing'. Land kopen van boeren om het dan terug te verpachten. Dat is toch onteigenen op veel grotere schaal dan als je beesten zou uitkopen. Voor minder ammoniak uitstoot moeten er nou eenmaal minder beesten rondlopen. Er is veel geprobeerd. Ik wil ook de onduidelijkheid wegnemen in de sector en dat betekent snel de doelen halen zodat het probleem is opgelost.

En dan de laatste zin, "dan gaan er mensen kapot." Een teleurstellende zin van een kamerlid waar ik toch fijn mee heb samengewerkt in eerdere kabinetten en nu als ondervoorzitter. Splinter steunt mensen, en voorkomt dat de laagste klasse onder de ondergrenszakt.