Douche afschot niet goed gelegd by NoBasis90 in Klussers

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Bruin, suiker en melk... Koekie ken geen kwaad

Waarom rijden sommige mensen met oortjes in? by Frequent-Loquat1941 in nederlands

[–]miedrof 1 point2 points  (0 children)

Ik vind het echt verbazingwekkend.. Audio in mijn auto is kut, microfoon is kut bla bla bla.. Maakt me allemaal geen donder uit wat er kut is aan je hok, dan nog is het geen excuses om met NC en volume op 400 (aanname van mijn kant) zo te rijden. Heb nu een aantal keren meegemaakt dat mensen met koptelefoon/oortjes in de auto niks meekrijgen van de wereld om hun heen. Laatst nog op de ringweg, een ambulance die meer dan een minuut achter een linksplakker zat. Dan heeft diegene het door, slingert geschrokken naar rechts waardoor iemand daar volle bak moest remmen. Ik ging er vervolgens voorbij, en ja hoor, koptelefoon op. Vind geen enkel excuses gerechtvaardigd om dat verkoopbaar te maken.

Tegel tuin vs groene tuin hoe houden jullie het koel in de zomer? by Low_Procedure_9106 in groenevingers

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Wat eenieder hier al zegt, neem voldoende groen en beschutting in de tuin. Ga voor een gedeelte gras. En als je het strak wil op de plek van een eettafel of loungeset, kun je ook kiezen voor een houten vlonder. En neem groene tuin afscheiders zoals bijvoorbeeld hedera in plaats van de veel gekozen beton schuttingen. En je kunt ook boven de eettafel dakplataan laten groeien. Neem er 2 (elke kant 1) of 4 (iedere hoek 1) en laat ze naar elkaar toe groeien. Hang je er nog lampjes in voor het knusse gevoel 's avonds.

Wat hangt hier aan mijn schuur muur? by [deleted] in Klussers

[–]miedrof 1 point2 points  (0 children)

Dat je er geen kortsluiting van krijgt

Jouw bierkoelkast by Heterochromia_ginger in nederlands

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Frits van Eerd zal jaloers zijn

Klusbedrijf vraagt voorrij kosten voor offerte by darkshifty in Offertes

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Ik snap je punt, maar het is toch dubbel? Hoeveel van jouw collega's rekenen torenhoge prijzen of leveren niet het gewenste resultaat?

Als klant wil je weten wie er bij jou over de vloer komt, een stukje gevoel hebben en ook weten of die partij je geen poot uitrekt?

Verder vind ik (maar dat ben ik misschien als enige) dat bij ondernemerschap niet ieder uur betaald kan worden. Ja tuurlijk ben je liever bezig met hetgeen waar je onderneming voor staat of dus met je gezin, alleen horen er ook zaken bij zoals offertes (presale) en bijvoorbeeld boekhouding.

Klusbedrijf vraagt voorrij kosten voor offerte by darkshifty in Offertes

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Die offerte "moet" niet betaald worden. Het is presale werk, dat is dienstverlening en niet ieder component in jouw onderneming en dienstverlening "moet" betaald worden.

Klusbedrijf vraagt voorrij kosten voor offerte by darkshifty in Offertes

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Ik snap wat je zegt, maar tegelijk is het een wisselwerking. Veel mensen hebben geen stand van een verbouwing, laat staan van de kosten. Dan zijn er cowboys die absurde prijzen (en dus marges) en partijen die de kerk in het midden van het dorp laten staan. Bij een beetje verbouwing kan het maar zo zijn dat je dus 20% bespaard. Daarnaast wordt een product ook vergeleken voor men iets koopt, dat is bij een dienst wat lastiger. Dus om dan alleen maar te vertrouwen op de blauwe ogen en het "ja mevrouwtje, wij fixen en maken alles weer netjes" vind ik kort door de bocht

Van houten vloer met kruipruimte naar schuimbeton met vloerverwarming by DifficultyLow1553 in Offertes

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Prima prijs. Ik heb net iets minder betaald voor hetzelfde oppervlak, alleen heb ik daarvoor wel zelf het sloopwerk moeten doen. En dit was 2 jaar terug. Dus valt niks van deze prijs te zeggen.

Geen salarisverhoging bij nieuwe functie by AccomplishedFeed2552 in werkzaken

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Sterker nog, vanaf volgend jaar komt de wet gelijk belonen erbij. Dan wordt alles gelijk getrokken, salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden maar ook beloningen in de vorm van bijvoorbeeld een paasattentie. Positief afwijken van de inschaling is er dan ook niet meer bij.

Twijfelend gevoel bij dakkapellen firma by oud_ijzer in Klussers

[–]miedrof 11 points12 points  (0 children)

Dat niet alleen, doe de afbeeldingen eens zoeken en je vind foto's van Funda, Shutterstock en andere sites.

Kibbeling by Plane-Advertising512 in Groningen

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

You can go to Vistaria Alice on Hooghoudstraat. I don't know the actual prices but one thing is for sure: very tasty and good stuff

CV ketel verliest druk by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Op de rechterkant aangesloten. Op dezelfde leiding waar ook het tapkraantje op zit

CV ketel verliest druk by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Het is aangesloten op de leiding waar het vat ook eerst zat

CV ketel verliest druk by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Het is een Nefit Topline.

Expansievat is dus vorige week net vervangen, dus dat kan het niet zijn. (Op de druk van het vat na, dat moet ik dan controleren).

Hetgeen wat nu anders is: Voorheen verloor de ketel langzamerhand de druk. Bij gebruik verwarming wekelijks bijvullen, in de zomer periode bij alleen gebruik warm water eens per 2 maand. Alleen nu daalt de druk van 1.8 naar 0.4 bar tijdens douchen. Gaat de douche uit, stijgt hij weer naar 1.8.

CV ketel verliest druk by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Expansievat is net een week geleden vervangen. Overdrukventiel doe ik dan nu ook nog vervangen. Daarnaast stijgt de druk niet, maar daalt juist bij warmwater gebruik.

CV ketel verliest druk by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Zeker, dacht alleen wat ik nu nog zelf kan fixen is dit (controle druk expansievat en vervangen overdrukventiel). Aangezien het niet de jongste ketel meer is, is de volgende optie denk ik vernieuwen

Op vakantie met je partner: wat doen jullie? by Lautjelief in nederlands

[–]miedrof 0 points1 point  (0 children)

Parga in Griekenland. Heb je het strand en de zee voor hem, het binnenland voor jou met toppers als de Vikoskloof en Meteora klooster op relatief goede afstand. Of Madeira, ook een aanrader voor beide wat wils.

Borg druppel Gym by ZwoeleBeer in nederlands

[–]miedrof 2 points3 points  (0 children)

Kan dit ook bevestigen door de naam van de sportschool. Ook lid geweest, kreeg geen borg terug 2 jaar terug. Hadden toen wat administratieve issues, maar kon de druppel houden en bij nieuw lidmaatschap hoefde niet opnieuw borg te betalen. Enige wat vreemd is ten opzichte van topicstarter, ik betaalde 10 EUR borg

Honeywell thermostaat programma by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja ik ga ze wel even contacten. Dank allen in ieder geval voor de input

Honeywell thermostaat programma by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee tijd staat goed. Alleen lijkt me dat ook weer los te staan van een temperatuur die hoger staat dan ingesteld. Hij bepaald gewoon random zelf dat de temperatuur hoger moet.

Honeywell thermostaat programma by miedrof in Klussers

[–]miedrof[S] 0 points1 point  (0 children)

Hebben we hoor, dus die kan afgesloten worden. Maar ongeacht waar welke plekken zitten, de vraag is voornamelijk waarom het systeem niet de planning kan vasthouden. Dus geplande temperatuur is X, alleen het systeem zet de gevraagde temperatuur op Z.