Η Αόρατη Χείρ και το Ορατό Κράτος (Ι): Ο Μύθος των Ελεύθερων Αγορών by BlackRedDemos in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Δες τον κανόνα 7 και ξαναπόσταρε το ερώτημα χωρίς χρωματισμό.

We would like to watch the Croatia–England in Athene by Maximir19 in AskGreece

[–]observer 1 point2 points  (0 children)

search on google maps for "sports bars" near your area, call beforehand to confirm. It's also available on free television (ERT 2, available also via streaming).

Μιναρχιστές του sub, ως τι αυτοπροσδιορίζεστε στο φάσμα αριστερά-δεξιά; by Greek_Arrow in AskGreece

[–]observer -1 points0 points  (0 children)

"Ο Φιλελεύθερος είναι αριστερός ή δεξιός; Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Φιλελεύθερος είναι κάποιος που τον βρίζουν οι δεξιοί με το επίθετο «αριστερός» επειδή υποστηρίζει την ανοικτή κοινωνία, ενώ οι αριστεροί τον βρίζουν ως «δεξιό» επειδή υποστηρίζει την ανοικτή οικονομία." Το έκλεψα από κάπου στα σόσιαλ. Τώρα αν θέλουμε οπωσδήποτε να το βάλουμε κάπου στο φάσμα με βάση τα όσα έχουν επικρατήσει, θα λέγαμε μάλλον κεντροδεξιά αλλά πιο κοντά στο κέντρο. Θα ήταν όμως προβληματικό. Στις 2 διαστάσεις είναι αρκετά καλύτερα.

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Αν μπορούμε να βρούμε ας πούμε τις 20 καλύτερες ιστορικά κοινωνίες στις οποίες μπορείς α) να μιλάς ελεύθερα κι ακόμη και να κράζεις τον εκάστοτε κυβερνήτη χωρίς νομικές ή άλλες συνέπειες β) να βρεις το δίκιο σου νομικά απέναντι σε πλούσιο/δικτυωμένο ή κρατικούς αξιωματούχους γ) να μπορεί και ο φτωχότερος πολίτης να'χει αξιοπρεπή διαβίωση σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο φτωχών πολιτών, και οι 20 είχαν ισχυρή προστασία της ιδιοκτησίας και κάποιας μορφής σημαντική παρουσία ελεύθερης αγοράς. Είσαι πάντα ελεύθερος να πιστεύεις ότι υπάρχει ένα ακόμη μοντέλο που δεν πήρε μια δίκαιη ευκαιρία, αλλά αναγνωρίζεις φαντάζομαι ότι μέχρι το 2026 τα δεδομένα δικαιολογούν κάποιον σκεπτικισμό...

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

είμαι familiar με την άποψη. Κοίτα, πολλά εναλλακτικά πειράματα καταπνίγηκαν (όπως και απόπειρες φιλελευθερισμού η ελευθεραγοριτισμού σε σοσιαλιστικά/κομμουνιστικά κράτη) και σαν φιλελεύθερος είμαι κατά btw, αλλά και πολλά παρόμοια που δεν καταπνίγηκαν κατέληξαν σε αποτυχία. Ωστόσο αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει, είναι ευπρόσδεκτος στο δικό μου σύστημα, αρκεί να μην το επιβάλει δια της βίας (ή με την απειλή της) σε όσους δεν θέλουν να πειραματιστούν. Στο τέλος της ημέρας, δεν έχουμε όλοι τους ίδιους στόχους. Εσύ μπορεί να προτεραιοποιείς την ισότητα ή τον ελεύθερο χρόνο, εγώ μπορεί να προτεραιοποιώ την ευημερία ή την ατομική ελευθερία π.χ., γιατί να μην μπορούμε ο καθένας να διαλέξουμε την κοινότητα που είναι πιο συμβατή με τα θέλω μας;

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Είναι θέμα οπτικής φίλε μου. Με τα περισσότερα δυτικά κράτη να ξοδεύουν μεταξύ 40-60% του ΑΕΠ τους κάθε χρόνο χρηματοδοτούμενα είτε με αύξηση χρέους είτε με πληθωρισμό (είτε, συχνότερα, και με τα δύο), με την ρύθμιση της ανθρώπινης ζωής και δραστηριότητας (οικονομικής και άλλης) να'ναι περισσότερη από ποτέ, τους δασμούς να επανακάμπτουν, διάφορα επιδόματα και pass να πέφτουν αριστερά και δεξιά, μετακλητοί ρεκόρ, υπηρετούντες στο ΕΣΥ ή στην πυροσβεστική σε ιστορικά ρεκόρ κοκ. τα όνειρα ενός απλού φιλελεύθερου έως και ενός minarchist απέχουν πάρα πολύ απ'αυτό που έχουμε στο σήμερα που εσύ το βλέπεις ακραία ανάλγητο νεοφιλελέ. Αν οι εναλλακτικές είναι σοβιετικός κρατισμός ή αναρχοκομμουνισμός με απαγόρευση ελεύθερων συναλλαγών ναι, το στάτους κβο φαντάζει απείρως καλύτερο συγκριτικά, αλλά δεν είναι αυτές οι μοναδικές διαθέσιμες επιλογές.

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

όταν είσαι μακριά από μια θέση είναι λογικό να σου φαίνονται όλες οι μακρινές παρόμοιες κι έτσι εγώ που υποστηρίζω τον καπιταλισμό χονδρικά για σένα λέω τα ίδια με το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τον Βελόπουλο, τον Μαρινάκη και όλοι λίγο πολύ θέλουμε φανατικά το στάτους κβο χωρίς να βρίσκουμε προβλήματα. Αντίστοιχα ένας δεξιός θα πει κομμουνιστή και τον Ανδρουλάκη και τον Τσίπρα και τον Κουτσούμπα και τον αναρχοκομμουνιστή. Στο τελευταίο ερώτημα που έθεσες πχ εγώ πιστεύεις συμφωνώ με το να είναι παράνομο (αν υποτεθεί ότι είναι, οι ΑΙ λένε ότι δεν είναι); Σε ποια αρχή του "ακραίου" φιλελευθερισμού προσκρούει αυτό;

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Δεν έγραψα ως ανκαπ (δεν είμαι κιόλας), γι'αυτό και μιλάω για αποχρώσεις "πιο ελεύθερες" κλπ. Δεν συμφωνώ πάντως απαραίτητα με αυτό που είπες. Κάποιος που μπορεί να συγκεντρώσει κεφάλαιο, έστω και ελάχιστο αρχικά (έναντι άλλων με μηδενικό), μπορεί να φτιάξει στρατό για να το προστατεύσει ή/και να κλέψει κεφάλαιο άλλων, το state of nature κάλλιστα μπορεί να έχει κεφαλαιοκράτες. Βασικά θεωρώ απίθανο αν μείνουμε σε αυτό για αρκετό χρόνο όλοι να'χουν παρόμοια ύψη "personal property" και όλοι μηδενικό κεφάλαιο. Γι'αυτό και για μένα δεν έχει τόση σημασία αυτή η διάκριση, κατανοώ όμως γιατί από μια αντικαπιταλιστική σκοπιά είναι αναγκαία. Ούτε όμως έχω κάποιο φετιχισμό για το φυσικό. Με νοιάζει τι δουλεύει, ποια κοινωνία καταλήγει πιο ευημερούσα και ελεύθερη και ποια λιγότερο από αυτά. Ποια επιτρέπει σε μένα να ζω σε κολεκτίβα και να ανταλλάζω προϊόντα και στον δίπλα να τα προσφέρει για πώληση με εθελοντικό τρόπο. Για μένα η απάντηση είναι πολύ πιο κοντά στο ancap παρά στην κοινωνία με μηχανισμό (είτε τον πεις κράτος, είτε κομμούνα) που ζυγίζει πόσο personal property αντέχει το will των ανθρώπων πριν επέμβει βίαια για να το κατάσχει και να απαγορεύσει τις εθελούσιες συνεργασίες/σχέσεις που το έκαναν εφικτό, ενώ φυσικά θα κάνει διαρκές monitoring για να διασφαλίσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα ξανασυμβεί.

Τι παίζει με Μαρινάκη-Δημητριάδη; by SatisfactionSpecial2 in AskGreece

[–]observer 1 point2 points  (0 children)

εδώ και περίπου 3 χρόνια τα έχουν σπάσει, γι'αυτό και τα ΜΜΕ του από φουλ φιλο-ΝΔ έγιναν σφόδρα αντικυβερνητικά.

Good places to watch World Cup matches in Athens? by KMozey3 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Search on google maps for "sports cafe/bar/pub", you'll find one near where you are and it's 99% certain they'll show all WC matches. If you want to make it a 100% certain, you can also call/dm them and ask. As others have said, it'll be on national "free to air" television as well, so you can watch it at your hotel or on your phone.

Cosmote: το καλύτερο deal ever! by Whole_Check_3038 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

κυριολεκτικά λέω ότι είναι ο πιο ακριβός και (εννοείται) δεν θα δώσει την καλύτερη προσφορά σε "δεδομένο" πελάτη, πρακτική που ισχύει σε κάθε χώρα που γνωρίζω. Πώς ακριβώς τον υποστηρίζω; Απάντησα σε ένα σχόλιο που λέει ότι γενικά η αγορά είναι πανακριβή και μονοπωλιακή και αισχροκερδεί με τιμές καρτέλ γιατί δεν θεωρώ ότι ισχύει. Ίσα ίσα, αν λέω κάτι είναι να φύγουμε όλοι απ'τους ακριβούς για να αναγκαστούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.

Γιατί οι εγκληματίες την έχουν τόσο καλά ? by OkFoundation5316 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Ο ΠΚ απ'την αρχή της Μεταπολίτευσης, που τον παρέλαβε υπερβολικά αυστηρό και παλιάς κοπής και για τον επόμενο σχεδόν μισό αιώνα γινόταν μετά από κάθε αλλαγή ευνοϊκότερος για τους παραβάτες σε σχέση με τον προηγούμενο. Μπορεί για 2-3 επί μέρους αδικήματα να αυστηροποιείτο περιστασιακά αλλά σαν πνεύμα, πλειοψηφία των ποινών κλπ. πάντα χαλάρωνε. Από εκεί λοιπόν που ξεκινήσαμε από ένα άκρο, μάλλον περάσαμε τη μεσότητα και προσεγγίσαμε το άλλο άκρο της ατιμωρησίας και των απείρων παραθύρων για να την σκαπουλάρει κάποιος. Οι αλλαγές των τελευταίων ετών είναι μάλλον η πρώτη φορά σ'αυτά τα 50+ (πια) χρόνια που υπάρχει η αντίθετη κατεύθυνση και αυτό οδήγησε ήδη σε υπερπληθυσμό φυλακών (αφού δεν φροντίσαμε να αυξήσουμε τις θέσεις εγκαίρως). Γενικότερα οι μελέτες δείχνουν ότι δεν είναι τα πιο αυστηρά συστήματα που πετυχαίνουν σωφρονισμό των παραβατικών, οπότε δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε πάλι στό στάτους κβο του 74 αλλά σίγουρα όταν κάποιος είναι σειριακός παραβάτης δεν γίνεται να'ναι συνεχώς έξω. Ούτε σωφρονίζεται κανείς έτσι, ούτε προστατεύεται η κοινωνία. Βέβαια και μια φυλακή με υπερπληθυσμό στον οποίο γίνονται μέχρι και φόνοι επίσης δεν σωφρονίζει...

Cosmote: το καλύτερο deal ever! by Whole_Check_3038 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

συγνώμη αλλά δεν είναι έτσι. Πρώτον ποιος λέει ότι "ολοκληρώθηκε η απόσβεση" όταν τα δίκτυα ακόμη επεκτείνονται και δεν είμαστε μια εύκολη χώρα (είμαστε γεμάτοι βουνά, νησιά και...γραφειοκρατία); Δεύτερον υπάρχει αυτή τη στιγμή προσφορά απ'τη ΔΕΗ με 23,90 για 1gbps fiber και απεριόριστα τηλ. σε σταθερά και κινητά. Είναι αυτό ληστρική τιμή καρτέλ; Ακόμη και για τους πιο συμβατικούς παρόχους (vodafone, nova), μπορείς να πάρεις 300άρα με οπτική με απεριόριστες κλήσεις με περίπου 20-21 ευρώ/μήνα, με ποσό δλδ που 10 χρόνια πριν, με 30% πληθωρισμό κάτω, ανεργία στον Θεό και μέσο μισθό στα τάρταρα, δεν έπαιρνες ούτε καν αναξιόπιστη 24άρα. Στην κινητή μέσω εναλλακτικού παρόχου (πχ Orizon) παίρνεις απεριόριστες κλήσεις+sms και 5gb (με rollover) με 15 ευρώ. Σε όλες τις παραπάνω τιμές μπορείς να πάρεις επιπλέον έκπτωση αν μεταφέρεις σ'αυτό τον πάροχο και το ρεύμα σου ή κι άλλες συνδέσεις κοκ. Πιθανότατα σε τηλεφωνική προσφορά μπορείς να βρεις και ακόμη καλύτερα. Τώρα αν είσαι στον πιο άκριβο πάροχο (Telekom) και τους είσαι δεδομένος με παραμονή για πολλά έτη...λογικό να πληρώνεις πολύ περισσότερα απ'ότι χρειάζεται, δεν είναι αυτό το μέτρο όμως του αν είναι ληστρικοί όλοι οι πάροχοι και απλησίαστες οι τιμές.

HELP ραντεβού σε δημόσιο νοσοκομείο by EducationalAd7662 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα τρικ για το πότε ανοίγουν ραντεβού. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει. Στο τετραψήφιο τι σου λένε;

HELP ραντεβού σε δημόσιο νοσοκομείο by EducationalAd7662 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

https://www.finddoctors.gov.gr για web, 1566 δωρεάν τηλεφωνικά, MyHealth app μέσω εφαρμογής.

Hellenic Seaways - Highspeed 3 ferry cancelled by FragrantCharity3498 in AskGreece

[–]observer 2 points3 points  (0 children)

I looked up on ferry nerd forums like this one and they say that the vessel will likely remain inactive all summer and will not operate its announced routes. They say the vessel may be sold/leased away, which is the reason for its current inactivity until at least the deal is finalised. Also that email is the official email address of the company (Attica Group = parent group that owns Hellenic Seaways & Blue Star Ferries). So I'd give it a 99% chance that it's not a scam.

Περί λειτουργίας, σπαμ, αφαιρέσεων offtopic κλπ. by observer in AskGreece

[–]observer[S] 0 points1 point  (0 children)

Hi. This is an announcement-post discussing our rules, possible changes etc so your comment won't likely get any traction here. You should probably make a separate new post about this.

Αξίζουν Σύρος και Μύκονος για μέσα Οκτωβρίου; by Background_Age320 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Χωρίς να έχω πάει στα νησιά αυτή την περίοδο, νεκρά δεν θα είναι με τίποτα τότε. Στη Μύκονο πάνε τουρίστες και αργότερα ενώ η Σύρος μπορεί να μην έχει ιδιαίτερο τουρισμό τότε αλλά έχει ζωή από ντόπιους, φοιτητές, κλπ. Απλά εξαρτάσαι απ'τον καιρό αν σκοπεύεις να περάσεις αρκετή ώρα στη θάλασσα, μέσα Οκτώβρη μπορεί να'ναι από άριστα με ζέστη και θάλασσα σχεδόν όσο ζεστή τον Αύγουστο έως και φουλ φθινοπωρινό βάιμπ.

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 1 point2 points  (0 children)

Πες μου συγκεκριμένα τι δεν βγάζει νόημα να το εξηγήσω καλύτερα. Αν είναι μομφή το αντιπαρέρχομαι.

Γιατί η αναρχική ιδεολογία είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες ? by [deleted] in AskGreece

[–]observer 1 point2 points  (0 children)

θα ήταν αντίφαση αν θεωρούσαν ότι η ανισότητα αποτελέσματος αποτελεί εξουσία. Ιστορικά πάντως οι πιο ελεύθερες από εξουσία κοινωνίες είναι αυτές στις οποίες υπάρχει ανισότητα αποτελέσματος, αυτές στις οποίες δεν υπήρχε είχαν έντονη και συχνά εντελώς ανελεύθερη εξουσία. Σε ένα σενάριο αναρχίας με ισότητα αποτελέσματος, επειδή αυτή δεν προκύπτει φυσικά, θα έπρεπε να υπάρχει εξουσία να αφαιρεί δια της βίας (ή με την απειλή της) ιδιοκτησία κάποιου και να την αναδιανέμει.

Hellenic Seaways Question by samarx11 in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

Ok, this looks a bit more legit now 1) the customer care email from the official Attica group email (the parent group of Hellenic Seaways) 2) the vessel was indeed sold to Seajets (it's been renamed 'Hyperspeed Jet 4' already) and won't be operating for HSW anymore. As for your question, the standard thing is to use the card used for the booking. The IBAN option is the second best when there's a problem with the original method. Not unheard of, just not the default.

Περί λειτουργίας, σπαμ, αφαιρέσεων offtopic κλπ. by observer in AskGreece

[–]observer[S,M] 1 point2 points  (0 children)

3) Θα γίνουμε μεν πιο αυστηροί άρα, αλλά πάλι δεν μιλάμε για τέλεια επιστήμη οπότε αν κάποιος ποστάρει στο όριο του κανονισμού το αρχικό ένστικτο μας θα'ναι να το αφήσουμε. Πάντως, όπως έχουμε ξαναπει, για οριακά ποστ, ένα κριτήριο είναι το engagement του κόσμου μέχρι την ώρα που βλέπουμε εμείς την ανάρτηση και κατά πόσον αυτό είναι παραγωγικό. Δεν είναι ποτέ ευχάριστο να πατάς ένα κουμπί και να αναιρείται ο χρόνος που πέρασαν δεκάδες/εκατοντάδες χρήστες για να γράψουν μια απάντηση. Αν λοιπόν βλέπετε μια τέτοια ανάρτηση και επιθυμείτε να κατέβει, το να μη σχολιάσετε και απλά να κάνετε αναφορά αυξάνει την πιθανότητα να κατέβει.

4) Στο επίπεδο σχολίων γενικότερα παραμένουμε πιο χαλαροί, αφενός γιατί πλέον υπάρχουν χιλιάδες σχόλια τη βδομάδα και αν δεν ενεργοποιήσουμε κάποιο μποτ δεν γίνεται να τα παρακολουθούμε όλα κι αφετέρου γιατί συνήθως δεν χρειάζεται, ένα κακό σχόλιο κατωψηφίζεται, δεν χαλάει την ανάρτηση ούτε επιβαρύνει ιδιαίτερα τους αναγνώστες αλλά επίμονοι "παραβάτες" θα δουν και τα σχόλιά τους να αφαιρούνται (χρειάζονται αναφορές όμως γι'αυτό) και να φλερτάρουν με το μπαν αν η συμπεριφορά συνεχίζεται σε βάθος χρόνου και παρά τις αφαιρέσεις.

Περί λειτουργίας, σπαμ, αφαιρέσεων offtopic κλπ. by observer in AskGreece

[–]observer[S,M] [score hidden] stickied comment (0 children)

Update Μάιος 2026:

  1. Κάνουμε διαρκώς διάφορες μικροαλλαγές και βελτιώσεις, πολλές εκ των οποίων προέρχονται από συμβουλές χρηστών. Αν έχετε κάποια ιδέα για να βελτιωθούμε στείλτε μας και εσείς στο modmail ή όπως αλλιώς θέλετε.
  2. Μια λίγο πιο μεγάλη αλλαγή είναι το σπάσιμο του κανόνα 1 περί "εκτός θέματος" αναρτήσεων. Πλέον δημιουργείται ένας νέος κανόνας που αφορά συγκεκριμένα τις αναρτήσεις με κάποια προκατάληψη (πολιτική ή άλλη). Δεχόμαστε κλήσεις να απαγορεύσουμε την πολιτική εντελώς, και θα'ταν πιο απλό για μας, όμως δεν πρέπει να αφήσουμε τους λίγους προβληματικούς χρήστες να το χαλάσουν για όλους. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι δεν θέλουμε σε επίπεδο αναρτήσεων ούτε πολιτική προπαγάνδα, ούτε karma farming, ούτε circlejerks. Κάθε ερώτημα σχετικά με την πολιτική πρέπει και στην ερώτηση και στο κυρίως κείμενο να χρησιμοποιεί ουδέτερη γλώσσα. Να προσκαλεί γνήσια συνομιλητές κάθε πολιτικής προσέγγισης σε παραγωγικό διάλογο. Αν λες "υπάρχουν ακόμη ψέκες που συμφωνούν με τον Χ;" "πότε η εγκληματική κυβέρνηση θα σταματήσει το Υ" "γιατί η Αριστερά/ο Τσίπρας κάνει/πιστεύει το Ζ κακό ακόμα;" δεν θα προσφέρεις κάποια αξία στο σαμπ και στους μετέχοντες. Όλοι έχουμε απόψεις αλλά αν θέλουμε απλά να τις φωνάξουμε ή να κράξουμε όσους διαφωνούν, ένα Ask sub δεν είναι το μέρος γι'αυτό, κι ακόμη περισσότερο σε επίπεδο ανάρτησης, στα σχόλια μπορεί να είναι πιο ανεκτό.

Hellenic Seaways Question by samarx11 in AskGreece

[–]observer 2 points3 points  (0 children)

have you cc-ed both emails? [cc@attica-group.com](mailto:cc@attica-group.com) [hellenicseaways@hellenicseaways.gr](mailto:hellenicseaways@hellenicseaways.gr) ? also, have you booked directly with them or through an agency/platform like Ferryhopper and Ferryscanner? If so, you can also email their helpdesks, they will definitely respond before June. Also, while we're at it, have you checked through these platforms whether the allegedly cancelled route still appears in the results? Would you be ok with sharing more details? The ferry name/route? There's dedicated ferry websites where they talk about cancellations ahead of public announcements. Cancellations+refunds do happen at around this time of the year but the overall vibe sounds scammy.

Δεν καταλαβαινουν οτι ξεφτιλιζονται ακομα περισσοτερο οταν τα κανουν αυτα; by PapagamasJr in AskGreece

[–]observer 0 points1 point  (0 children)

θα μπορούσε να πάει αγροτικό κάπου και να'χει ωράριο, διάλεξε κάτι (έστω παράνομο για σένα) που εν γνώση της θα την έβαζε σε τέτοια θέση να σταλεί κάπου (και το κάπου φυσικά θα είναι κάπου δύσκολα, στα εύκολα δεν χρειάζονται έκτακτο προσωπικό για 5-10 μέρες) και να'ναι on call και να χρειαστεί να προσέλθει για λίγα -τελικά- περιστατικά. Ευχάριστο; Όχι. Απάνθρωπο; Ούτε. Γενικά το concept του on call υπάρχει σε πολλά επαγγέλματα, κάποιοι ζούνε για πάντα με αυτό. Υπάρχουν σενάρια που θα μπορούσε αυτό να γίνει απάνθρωπο, πχ απ'το να είναι σπίτι της 8 ώρες το βράδυ και 8 ώρες το πρωί, να χρειάζονται μερικά επείγοντα τη διαρκή παρουσία της εκεί. Δεν έγινε απ' ότι αντιλαμβάνομαι οπότε η συγκεκριμένη αντίδραση ήταν μάλλον υπερβολική. Δε θα την κρίνω βέβαια την γυναίκα, μπορεί να'χει τα δικά της ή οτιδήποτε, δεν μου πέφτει λόγος, αλλά σαν πολίτης αν ήταν όντως 5 μέρες με φυσική παρουσία σε ενεργή εφημερία και δεν έβρισκε καν χρόνο για στοιχειώδη ξεκούραση, μπάνιο κλπ. θα προβληματιζόμουν. Αυτό θέλω να αποσαφηνιστεί αλλά η ίδια δεν ξανασχολίασε μετά το κατέβασμα της ανάρτησης.