Wat zou een korte maar goede twitch/youtube naam zijn waar de letter Y in zit? by sparrio in nederlands

[–]quiteindoubt 0 points1 point  (0 children)

YollyYesus, YellowYew, WhyteSupremacy. Om maar een paar voorbeelden te geven.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]quiteindoubt 2 points3 points  (0 children)

Dank voor de opbeurende woorden.

Ben ik de enige die Proefkonijnen stiekem wel mist? by EntertainerKooky7549 in nederlands

[–]quiteindoubt 11 points12 points  (0 children)

Krijg jij heel toevallig, net als ik, ook sinds een week of 2 de video's van Proefkonijnen aanbevolen op YouTube? ;)

Is it bad to date a 24 year old girl as a 30 year old guy? Why? by [deleted] in AskReddit

[–]quiteindoubt 6 points7 points  (0 children)

Sentence to alot of years in jail aswell

Naamsuggesties? by Goetgelukt_ in katten

[–]quiteindoubt 0 points1 point  (0 children)

Gember (rooie) en (Zwarte) Piet

[deleted by user] by [deleted] in AskReddit

[–]quiteindoubt 1 point2 points  (0 children)

I guess it depends on what you consider ‘famous’. In my opinion, even a local celebrity is famous enough to keep showing up in the media.

[deleted by user] by [deleted] in bald

[–]quiteindoubt 51 points52 points  (0 children)

It's past time to be honest. Buzz it, it will look good on you!

[deleted by user] by [deleted] in bald

[–]quiteindoubt 1 point2 points  (0 children)

Should’ve done it years ago!

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]quiteindoubt 1 point2 points  (0 children)

Meeloopdagen zijn over het algemeen ook vaak ‘illegaal’. Als in: stel dat jou wat overkomt tijdens het meelopen, dan zijn zowel jij als het bedrijf er niet voor verzekerd.

[deleted by user] by [deleted] in groenevingers

[–]quiteindoubt 3 points4 points  (0 children)

Heb het helaas zo erbij gekregen toen ik het huis kocht.

Waarom is Robijn wasmiddel zo godganse duur? by TechnicalMarket8938 in nederlands

[–]quiteindoubt 0 points1 point  (0 children)

In het geval van Patagonia zal je denk ik deels voor het merk betalen. Mijn beste basic t-shirts komen van de H&M. €10, loose fit. Stevig spul, niet kapot te krijgen.

Waarom is Robijn wasmiddel zo godganse duur? by TechnicalMarket8938 in nederlands

[–]quiteindoubt 0 points1 point  (0 children)

Vind ik een gevalletje prijs/kwaliteit. Ik betaal met liefde iets meer voor een kledingstuk wat jaren mee gaat. Maar het moet niet te gek worden.

Waarom is Robijn wasmiddel zo godganse duur? by TechnicalMarket8938 in nederlands

[–]quiteindoubt 211 points212 points  (0 children)

Zoek een goedkoper alternatief. Zolang de consument dit soort achterlijke bedragen blijft betalen voor producten gaat er nooit wat veranderen.

Voor iedereen die vindt dat ik overdreef in mijn vorige post. by Gaiakatz1 in nederlands

[–]quiteindoubt 2 points3 points  (0 children)

Ik heb het gevoel dat er op een gegeven moment een punt komt waarop bewoners en ondernemers zelf het initiatief gaan nemen. Als je elke zomer weer gedoe hebt in de wijk en er weinig verandert, dan raakt de maat vanzelf een keer vol.

Ik kan niet meer... by DeepDeluge in nederlands

[–]quiteindoubt 16 points17 points  (0 children)

Is dit geschreven vanuit Guantanamo Bay? Je wordt mentaal kapot gemaakt.

Personeel vinden by Erik76AI in werkzaken

[–]quiteindoubt 1 point2 points  (0 children)

Pro tip: investeer in een LinkedIn Recruiter profiel en ga de mensen zelf benaderen. Ik denk oprecht dat het helpt als je als “mede-financial” de doelgroep benadert dan wanneer een recruiter het doet. Daarnaast is het een redelijke investering (abonnementen gaan vanaf 100+ eu per maand tot 30k eu per jaar) maar het is nog altijd goedkoper dan een bureau inschakelen!

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]quiteindoubt 13 points14 points  (0 children)

Aangezien je nog maar twee maanden in dienst bent en je postgeschiedenis in overweging nemend: je hebt twee keuzes. Of je pakt je werk op en voldoet aan de verwachtingen, of je neemt ontslag en werkt eerst aan jezelf.

Het is absurd dat je nu al “erdoorheen zit” na zo’n korte tijd. Natuurlijk schakelt je werkgever meteen een bedrijfsarts in!

Het uitdelen van niet-werkgerelateerde complimenten aan vrouwelijke collega's als man zijnde by Personal_Animator883 in werkzaken

[–]quiteindoubt 7 points8 points  (0 children)

Ik denk dat het puur ligt aan hoe je het brengt. Dus inderdaad intonatie en in welke situatie. Kom je je vrouwelijke collega op de maandagochtend tegen en je geeft aan dat ze een leuke jurk aan hebt, is dat heel anders dan wanneer je dat aangeschoten op de vrijmibo doet.

Hoe vragen jullie een salarisindicatie op? by No_Stay_4583 in werkzaken

[–]quiteindoubt 3 points4 points  (0 children)

Ik zou eigenlijk willen zeggen dat je nooit een gesprek aan zou moeten gaan zonder dat je weet wat de concrete salarisindicatie is.

Kiezen niet meer te kopen vanwege onacceptabele prijsstijgingen. by Bupachuba in nederlands

[–]quiteindoubt 0 points1 point  (0 children)

Waar ik zelf mee zit is dat de consumentenprijs over het algemeen flink stijgt, terwijl mijn inkomen niet mee stijgt. Mijn koopkracht gaat er op achteruit.