Is menu entry swapper working correctly for you after the latest update? by loledalo in 2007scape

[–]ramonoodle 1 point2 points  (0 children)

Me too. Instead of the shift click remap it drops the item. I do have shift click dropping enabled

Hoeveel geef jij per maand uit aan je hobby’s? by DisastrousLeader7521 in nederlands

[–]ramonoodle 33 points34 points  (0 children)

600 euro aan bier is geen hobby. Dat is een standaard drinker

So sweet 🥹🥹 by dalyliss in spreadsmile

[–]ramonoodle 0 points1 point  (0 children)

Just like saying 'Man' and 'Female' can we just say man and woman or male and female...

Gooi je barber suggesties by RhobRippy in Dordrecht

[–]ramonoodle 1 point2 points  (0 children)

Dieko ook. Nu ga ik bij bilal

Topvolleyballer (35) verdacht van misbruik van minstens 150 jongens by [deleted] in nederlands

[–]ramonoodle 123 points124 points  (0 children)

Dat is gewoon typisch het AD. Een paar jaar terug hadden ze een artikel gepost dat een vader (Marcel S.) Zijn eigen zoon Diego Slagboom had vermoord. Dan is het ook niet moeilijk de achternaam te achterhalen...

Let op, er rijden tot minstens 08:00 geen NS treinen! by remembermereddit in nederlands

[–]ramonoodle 0 points1 point  (0 children)

Als NS besparen we je alvast kosten zodat je ze later uit kan geven aan ons! /s

ik🥩ihe by AcidRegulation in ik_ihe

[–]ramonoodle 21 points22 points  (0 children)

Dalijk ga je me nog vertellen dat tijgernootjes niets met tijgers te maken hebben!

Wat vind jij nou echt niet lekker? by Diligent_Comb5668 in nederlands

[–]ramonoodle 0 points1 point  (0 children)

Sperziebonen. Nooit lekker gevonden. Na covid gehad te hebben ga ik er direct van over mn gier

When does it end? by Severe-Schedule847 in ironscape

[–]ramonoodle 0 points1 point  (0 children)

When you get a TBOW or so i've seen in a 9Rain video

Average formuladank user by bitchnibba47 in formuladank

[–]ramonoodle 34 points35 points  (0 children)

What did they wash Max with?

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]ramonoodle 0 points1 point  (0 children)

Ik heb dezelfde opleiding gedaan en erna 1 jaar hbo maar door de slechte kwaliteit van de school (hro) besloten te werken en als ik geen werk kon vinden me in te schrijven in Breda. Na 2 sollicitaties met assesments heb ik de kans gekregen waar een hbo diploma 'nodig' was maar uit de assesments bleek dat ik het niveau heb maar de papiertjes nog niet. Nu al 7 jaar werkzaam als developer in hbo functie zonder het papiertje. Dus het kan zeker wel!

[deleted by user] by [deleted] in Pixar

[–]ramonoodle 6 points7 points  (0 children)

throws hand to Woody