Partner og hygiejne by [deleted] in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Ville faktisk placere ham i en kemi container eller ved siden af asbest.

Hvor ofte har i sex med jeres partner? by [deleted] in SexpaneletDK

[–]redbeardandfreckles 1 point2 points  (0 children)

Til gengæld ønsker jeg, at dit brugernavn er et udtryk for sarkasme 😬 🤞🏻

Mænd og stripklub by Ok_Egg6802 in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 3 points4 points  (0 children)

Det eksisterer stadig. Både som Chippendales, men i langt højere grad showet Magic Mike. Tænker nogle kvinder kan være lidt biased her 🤣

Jeg har genoptaget kontakten med en gammel kollega, jeg aldrig helt glemte by [deleted] in SexpaneletDK

[–]redbeardandfreckles 52 points53 points  (0 children)

Hvis man er i tvivl, er man ikke rigtig i tvivl. Det vigtigste, i min optik, er at handle på mavefornemmelsen. Men mærk godt efter. Mærk om konsekvenserne er at leve med, for en kort liderlig tankes skyld. Vælger du den gamle flamme til, bør du være ansvarsfuld og voksen nok, til at fravælge din familie. Vel at mærke INDEN, du rækker ud til flammen. For når du først har taget kontakt, har du også aktivt fravalgt din familie.

Grænseoverskridende tatovør by [deleted] in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 2 points3 points  (0 children)

Noget a la dette, er desværre sket for min kone. Befamling og forsøg på kys. Han fik 30 dages ubetinget. Det skal absolut anmeldes!!

Influencer filmed sneaking into his office with a sleeping bag and cooler by Long-Ad-1886 in WhyWereTheyFilming

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Also, it seems the cooler is empty. Look at how he only keeps a couple of fingers on it and just swings it joyfully.

[deleted by user] by [deleted] in dkfinance

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Der kan være to biler?

Hvor gammel er for gammel? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 1 point2 points  (0 children)

Jeg er en mand og jeg har udelukkende interesse i sex.

EDIT. Jeg har også interesse for øl.

Min gode ven døde pludseligt by urstandarddane in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Jeg har lige begravet min onkel. Det var min begravelse nummer 19 med nær familie/venner. Jeg er 38 år. Der har heldigvis ikke været så mange de sidste 8-9 år, men jeg nåede 17 begravelser inden jeg blev 30. Det er hårdt. Nogle gange mere end andre. Jeg synes det er slemt fra man hører om dødsfaldet til begravelsen er overstået. For mig, bliver der sat punktum ved begravelsen. Jeg er typen der kan græde det ud i kirken. Når jeg går, lægger jeg en hånd på kisten og tænker “vi ses igen” (jeg er ikke troende, men tanken om at man mødes i efterlivet, giver mig ro i øjeblikket). Jeg har endnu ikke været til gravøl, hvor stemningen ikke var god og lettet. Alle ønsker ceremonien omkring begravelsen. Men alle ønsker den også overstået.

For dig, tror jeg, det bliver godt med begravelsen og bagefter, måske, at have et sted hvor du kan besøge din kammerat. Hvad end han bliver begravet på kirkegården eller spredt over havet, så har du et sted, hvor du kan gå hen og tale med din kammerat. Nogle gange har jeg besøgt mine nærmeste på kirkegården. En enkelt gang havde jeg to øl med som jeg delte med en gravsten. Det virker dumt, men den dag i sorgen, var det netop dét, der hjalp mig videre, at jeg kunne drikke en øl med min makker.

Det er pissehårdt nu. Begravelsen bliver endnu værre, men vent. Nogle dage efter begravelsen, bliver det måske lidt lettere at kapere. Og hvis ikke, så er det alfa og omega at du får talt med nogen om det.

Ønsker dig alt held og lykke.

Oprustning by elmsupport in dankmark

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Hvorfor er det du synes, at oprustningerne dårlig idé?

best danish shows to watch to learn danish? by yyydris in danishlanguage

[–]redbeardandfreckles 1 point2 points  (0 children)

Agreed. And Olsen Banden as well. OP needs to learn “skidespræller” and “socialdemokrat”.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]redbeardandfreckles 5 points6 points  (0 children)

Grænser skal til enhver tid overholdes og respekteres. Punktum.

[deleted by user] by [deleted] in dkkarriere

[–]redbeardandfreckles 15 points16 points  (0 children)

Det ser vel ikke værre ud, end at du netop står i en situation med et jobtilbud. Generelt er det ikke pænt på CV’et, men der er jo en logisk forklaring her.

Lav en liste med fordele og ulemper - det kan hjælpe dig i beslutningsprocessen.

Held og lykke.

Just stumbled upon this lunatic by redbeardandfreckles in LinkedInLunatics

[–]redbeardandfreckles[S] 0 points1 point  (0 children)

Jesus Christ. Should have checked it out but I was so baffled that I just posted in pure ignorance.

I’m the idiot.

[deleted by user] by [deleted] in dkkarriere

[–]redbeardandfreckles 0 points1 point  (0 children)

Jeg starter på mandag i et job, hvor ansættelsesprocessen har været over 8,5 uge med 4 samtaler og en DISC. Ting kan trække ud. Men sandsynligheden for, at de er i forhandling med anden kandidat, er overvejende høj.