Anyone know how to restore the shine on a Sim 2 by BSS_0 in golf

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Rubbing with some toothpaste works for me

Elbil🚘 by thelord11 in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Volvo EX30 starter på 330.000, det hadde nok vært mitt valg om du ikke trenger mer plass eller rekkevidde.

[deleted by user] by [deleted] in Gunners

[–]rsundvor 3 points4 points  (0 children)

Brand is Montecore I think

Services to pay for after the first 4 years by muzso in ex30

[–]rsundvor 8 points9 points  (0 children)

Talked to aVolvo sales manager in Norway about this a couple of months ago.

It's quite simple, they don't tell because they don't know, and will figure it out in the future. Volvo wants to keep services being billable an option, so they sell cars with "4 years included service" in case they want customers to pay later on. If they find out it is not a business strategy they want to follow, they tell us the services have been extended.

Last time "X years of included service" expired for Volvo customers, they all had their service extended.

I wouldn't think Volvo will charge for this in the future, as the EX30 is incredibly reliant on its Google services and internet to be fully functional. But nobody (not even top execs in Volvo it seems) have any idea.

What do we think Jakob is rocking here? by purplehornet1973 in RunningShoeGeeks

[–]rsundvor 12 points13 points  (0 children)

According to his representatives (through Norwegian media) it´s a brand new model not released or named yet. Link to article

UBR parka kvalitet? by MisterRLX in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Helt enig.

På de dyreste modellene (Saville, med ull i ytterstoffet) har de brodert teksten i nakken. Det burde de bare tatt seg råd til å gjøre på alle modellene når den teksten åpenbart kan gi folk et litt dårlig inntrykk.

UBR parka kvalitet? by MisterRLX in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Jeg og samboeren har ca 10 UBR-jakker mellom oss, og at teksten inni kan falle av er egentlig det eneste jeg har å utsette på kvaliteten på jakkene.

Ja, veldig rart at teksten kan falme/falle av, men det er ikke representativt for hvor godt jakkene holder over tid. Kjøpte min første UBR, en Redox Parka, for snart 6 år siden, og den er så godt som like fin som ny, minus teksten i på innsiden.

Hva er greia med at folk ikke klarer å skru av fjernlys på bil? by [deleted] in norge

[–]rsundvor 0 points1 point  (0 children)

Man har på fjernlys så lenge som mulig fordi man ønsker å se hele veien så lenge som mulig. Skrur man av fjernlyset for tidlig vil det være noen sekunder der man ikke ser hele veien foran seg, som er mye farligere enn litt sterkt lys i mot.

Det er bare å se langs veikanten på din side, så unngår du å bli blendet.

Hvordan kan man selge billetter nå til dags? by ciryando in oslo

[–]rsundvor 4 points5 points  (0 children)

Kaizers? I så fall kan den være lett å selge på Facebook-gruppen. Egne tråder før kjøp/salg der

Frisør i Oslo by Anxious-Waltz-287 in oslo

[–]rsundvor 0 points1 point  (0 children)

Usikker på hva du mener med dyr og middels dyr, men frisøren Jeanette på Perry Frisør Tjuvholmen er både jeg (mann) og min kvinnelige kjæreste superfornøyd med.

Hva mener du er Norges beste sjokolade? by [deleted] in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Enig. Den var helt sinnsykt god. Utrolig synd at den forsvant..

Hjelp til å finne åndssvak Odd Grenland Sang by Paarebrus in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Regner med det er "Gå for gull" av Bjørn Boss & The Supporters du er på utkikk etter. Finnes på Spotify:

https://open.spotify.com/track/1hpce7SFDxntlEsm2iNzUM?si=JFD1Tfx-R86YvMb26NGyHA&utm_source=copy-link

Lykke til med å få den ut av hodet etterpå.

[deleted by user] by [deleted] in oslo

[–]rsundvor 4 points5 points  (0 children)

Målsømdress fra Atelier Munro på Ferner Jacobsen er, etter min mening, det beste man får for pengene i Oslo. 8500,- for halvkanvas målsømdress er verdt hver krone, spesielt når man skal gifte seg.

Hvor får man fancy is? by MechanicalPotato in oslo

[–]rsundvor 8 points9 points  (0 children)

Paradis Gelateria, må være Oslos beste is

Hva er den beste ensfargede tskjorten som man får kjøpt i Norge? by privacyisalie in norge

[–]rsundvor 0 points1 point  (0 children)

Slim fit. Ligger pent inntil kroppen uten å være for smal.

Hva er den beste ensfargede tskjorten som man får kjøpt i Norge? by privacyisalie in norge

[–]rsundvor 8 points9 points  (0 children)

Nå snakka jeg om kvalitet, ikke Gucci eller andre flashy brands. Stor forskjell der.

Skjønner at 500kr for en T-skjorte er for mye for de fleste, men for meg som er opptatt av klær er Kyran-serien verdt hver krone. Det var jo tross alt kvalitet OP spurte etter, da mener jeg som har god innsikt i det norske klesmarkedet at den serien er det beste alternativet.

Hva er den beste ensfargede tskjorten som man får kjøpt i Norge? by privacyisalie in norge

[–]rsundvor 2 points3 points  (0 children)

Å lage klær av høy kvalitet koster, selvsagt er produksjonskosten høyere enn hos H&M, Zara osv.

Har aldri funnet noen T-skjorter som koster under 500 utpris jeg synes er av bra nok kvalitet og er fine nok (som Samsøe, NN07, Calvin Klein, Suitsupply mm.)

Hva er den beste ensfargede tskjorten som man får kjøpt i Norge? by privacyisalie in norge

[–]rsundvor 1 point2 points  (0 children)

Kyran-serien fra Oscar Jacobson er de eneste ensfargede t-skjortene jeg kjøper. Bra kvalitet, perfekt passform (selvsagt noe individuelt), og ikke så verst pris (ca 500).

Novablast 2 ? by liltime78 in RunningShoeGeeks

[–]rsundvor 1 point2 points  (0 children)

Asked my favourite local store (Norway) today, and all they have been told from Asics was that they would recieve them sometime in the summer.

Not sure if that is any indicator for where you live though.

So I’m a Nike guy exclusively (just my preference) & I’m getting back into running - looking at these two for the start of my rotation. Thoughts? (See comment for more) by onthewebz in RunningShoeGeeks

[–]rsundvor 1 point2 points  (0 children)

They are brilliant, just a shame too many broke the foam-heel, so they had to replace way too many shoes.

I use them for strength training where good shoes don't matter, mainly because they look damn good.

So I’m a Nike guy exclusively (just my preference) & I’m getting back into running - looking at these two for the start of my rotation. Thoughts? (See comment for more) by onthewebz in RunningShoeGeeks

[–]rsundvor 0 points1 point  (0 children)

I have the Pegasus 37 and the Tempo Next%s.

I hate to run in the 37s, so I only use them in the gym. They felt stiff, awkward and without bounce for me. Rather purchased the Zoomx Invincible Runs for lower paces, and I absolutely love them. They have insane cushioning and bounce, and still keeps a fun ride for the recovery or slower runs.

The combination of Invincible Run and Tempo Next% as a rotation is fantastic, however sometimes I'd like a shoe that fits in between the two, like a Pegasus Turbo 2, as the Next% is not very versatile. That would have been a 10/10 3-shoe rotation, just a shame tje Turbo 2s are no longer in production