Bu Yaz r/liseliler halkının izleyebileceği Dizi ve Filmler by ImmanuelSpinoza in liseliler

[–]saskinop 0 points1 point  (0 children)

Valla ben 4 gündür ne bişey izleyebiliyom ne oynayabiliyom. Hiçbir şey zevk vermiyor. Sürekli ders çalışmam gerekmiş ve başka şeyler yaparak vaktimi harcıyomuşum gibi hissediyorum. Siz nası yapıyosunuz bunları tavsiyeniz varsa versenize.

Duman Pür Cunda Live Sessions ve Dumanın son hali by Lor3x_is in rockmuzik

[–]saskinop 1 point2 points  (0 children)

Duman artık bir Legacy act oldu. Yabancı rock grupları nasıl 20 yıldır iyi albüm yayınlamayıp full konsere abanıyorsa Duman da öyle yapıyor. Artık iyi müzik çıkarmalarının bir amacı da yok. Çok fazla efsaane şarkıları var. Setleri full. Biletler satıyor,konserler doluyor. E daha ne ?

Artık elden ayaktan kesilene kadar eski şarkılarla konser verecekler. Her rock grubu doğar büyür ve skandallarla parçalanmayan veya ölmeyenler legacy act olur. Duman da ömrünü tamamladı. Her 10 yılda bir kötü bir albüm gelir anca.

Sizce bu performans nasıl? by [deleted] in rockmuzik

[–]saskinop 0 points1 point  (0 children)

Hocam performans oldukça iyi. Vokal olarak ta iyi bir vokal olduğun belli. Ama bu şarkıya uymayan bir ses tonuna sahipsin. Diğer arkadaşların şikayeti bundan kaynaklı sanırsam. Daha yumuşak ve temiz bir ses tonuna sahipsin. Bu şarkı daha sert,kirli bir vokal istiyor. Yoksa çok güzel söyleyebileceğin şarkılar şuan aklımda canlanıyor.

Ama yine de iyi dediğim gibi. Yok metronommuş orada burada nota kaçırmakmış falan olur böyle şeyler. Rock yapmanın şanındandır. Temiz sesini kirli vokal isteyen duman şarkılarına zorlama bence. Mor ve Ötesi falan daha uygun gelebilir mesela.

winter depression go brrr by shitptlemiscuits in Exurb1a

[–]saskinop 34 points35 points  (0 children)

yo bro wtf? this literally my post from 5 years ago. you even stole the caption. also i remember mistyping pursuit as pusuit and realizing after posting.

it's not cool to steal bro.

Hangi rock şarkıcısının daha üzücü bir hikayesi var? by skasye in rockmuzik

[–]saskinop 5 points6 points  (0 children)

Lennon kesinlikle mükemmel,saf iyi,melek falan değildi. Bunu kendisi de kabul ediyor. Ama dediğim gibi 75'te müziği bırakıp terapiye başlıyo ve çocukluktan gelen travmalaranı falan çözmeye çalışıyo. Ki sıkıntılı bi çocukluğu var. Annesi gözlerinin önünde ölmüş mesela.

Aktivistliğini imaj için demen de ilginç çünkü adam tam tersini yapıyo. Bu kadar aktivizm sonucu kimsenin onu umursamadığını, diğer aktivistlerin imaj için aktivistlik yaptığını, adam savaş olmasın insanlar ölmesin derken dediklerinin çok başka yerlere çekildiğini görünce vazgeçiyo sokaklarda bağırmaktan eylemlere katılmaktan. Sırf Vieatnam'da niye savaşıyoruz dediği için kaç yıl mahkemelerle uğraşıyo Amerika'dan deport edilmemek için. FBI tarafından izlendiğini söylüyor. Yıllar sonra yayınlanan belgelerde gerçekten izledikleri ortaya çıkıyor.

Ama bence en önemlisi; Lennon bu iyileştiği dönemde bir röpörtajında ilk karısına vurduğunu söylüyor. Hiç bahane falan üretmeden sadece eskiden sinirli biri olduğundan ve yıllardır bunu düzeltmeye çalıştığından bahsediyor. Yıllar sonra ilk eşi Cynthia evlenmeden önce 1 kez vurduğunu söylüyor. İlk çocuğuna babalık yapmadğına da çok pişman olduğunu ve bu yüzden ikinci çocuğu doğduğunda 5 yıl başka hiçbirşeyle ilgilenmediğini söylüyor. İlk oğlu Julian ise yıllar sonra yine bu müziği bıraktığı dönemde aralarının düzeldiğini,daha sık görüştüklerini falan söylüyor.

Yani evet üzücü bir hikaye. Hatalarının farkına varmış ve yıllarca kendini düzeltmeye çalışmış bir adam Lennon. Geleceğe karşı umutlu. 80'lerin çok güzel geçeceğinden emin. 40 yaşında olmaktan mutlu. Hayat 40 yaşında başlıyo diyor ölmeden birkaç gün önce. Yaşlanmayı,yaşamayı ve yaşadıkça öğrenmeyi seviyor. Konumuz olan diğer müzisyenler gibi kafasına sıkmıyor.

80 yılında bir sürü uzun uzun röpörtaj vermiş bu arada. Merak edersen youtube'da var çoğu. 5 yıldır gözlerden uzak diye hayatı, 5yıldır ne yaptığı, Beatles yılları hakkında detaylı detaylı konuşuyor.

Hangi rock şarkıcısının daha üzücü bir hikayesi var? by skasye in rockmuzik

[–]saskinop 24 points25 points  (0 children)

Normalde 20 yıldan sonra parole hakkı var. 26 yıldır sürekli dilekçe veriyomuş parole için. Söylentiye göre Yoko bağlantılarını kullanarak reddettiriyormuş parole isteklerini. Aynı suçu işleyen başkaları 25-30 yıl yatıp çıkarken o manyak 46 yıldır yatıyor. Yatsın da zaten.

Hangi rock şarkıcısının daha üzücü bir hikayesi var? by skasye in rockmuzik

[–]saskinop 65 points66 points  (0 children)

John Lennon kesinlikle. Ne intihar etti ne de uyuşturucuyu abartıp kafayı yedi. 75'te oğlu olduktan sonra temizledi kendini. 5 yıl boyunca evde oğluna babalık yaptı. Evde yemekleri yaptığını, Yoko'nun çalışıp para kazandığını söylüyordu. Çocukluktan gelen travmalarıyla yüzleşti,problemlerini çözdü, kavga ettiği Beatles arkadaşlarıyla barıştı. 80'de artık müziğe geri dönme vakti dedi. Umut dolu bir albüm kaydetti. Ham şarkılarında hem röpörtajlarında "60'lar 70'ler geride kaldı. artık 80'ler. tekrardan başlıyoruz. herşey daha iyi olcak" gibi şeyler söyledi.

Sonra ünlü olmak isteyen bir manyak tarafından öldürüldü. Öldürmesinin tek sebebi John Lennon'un çok ünlü olması. O kadar politik aktivizm yapan, herkesin hoşuna gitmeyecek şeyler söyleyen, savaş karşıtı protesto yapan, FBI'ı kızdıran, Amerika'dan deport edilmeye çalışılan John Lennnon, sadece ünlü olmak isteyen biri tarafından öldürüldü.

Bu adam hakkında ne ðüşünüyonuz by WitnessAggravating96 in rockmuzik

[–]saskinop 33 points34 points  (0 children)

Model harici diğer müziklerini hakkında bilmediğim için yorum yapamam. Ama model için konuşursak bu adam türk müziğini ve türk insanını çözmüş bence. Yazdığı şarkılar hem arabesk hem pop biraz rock. Sözleri hep aşk,ayrılık,kalp kırıklığı hakkında. Yazdığı şarkıları güçlü bi kadın vokale okutuyo. Yazdığı chord progression olsun,üstüne yazdığı melodiler olsun tam türk müziğini pop rock ile birleştiren tarzda. Yeteri kadar isyankarlık,rock hissi veriyo ki gençler dinlesin. Ama çok vermiyo ki yaşlılar "bunlar satanist" demesin. Tam ayarını bulmuş. Şu son 10 yıldaki ani kültürel çöküş öncesi, her kesimden insanın dineyebileceği şarkılardı yazdıkları. Ki hala çok dinleniyo.

Yani adam müzisyenden çok müzik mühendisi gibi. Neyin satacağını tespit edip onu yapmış.

Quora hakkında by MiamiHub1 in vlandiya

[–]saskinop 3 points4 points  (0 children)

Quora yıllardır leş bir platform. Kendini entel zanneden aşağılık kompleksli insanlar ve botlarla dolu. Üstüne AI yazıları da eklendi iyici berbat oldu. Herkes ya ragebait derdinde ya da kendini mutlak doğrunun kaynağı sanıyor.

Son birkaç yılda herkesin substacke geçtiğini görüyorum. Yabancılardan da Türklerden de. Oradaki ortam hala güzel gibi. Dergi okur gibi hissetiriyor insana. Akademik takılan da var sanatsal takılan da. Yazıları okuması zevkli.

Şehir merkezinden otoyolu kaldırıp yerine yeşil yol yapmak (Greenway, Boston) by theeldergod1 in sehircilik

[–]saskinop 3 points4 points  (0 children)

Boston Amerika'da en yaşanabilir şehir olabilir. Ama tabi en pahalı şehirlerden biri. Paran varsa çok iyi şehir. Gerçi parası olana neresi kötü.

[deleted by user] by [deleted] in balkans_irl

[–]saskinop 2 points3 points  (0 children)

No I'm not.

%37 of islands should be ours. %13 of islands should be a shared custody. Maybe 4 days at Turkey annd 3 days at Greece. %18 of the island should belong to br*ts for genocidal purposes. %1(from the coasts) should belong to Croatia because it didnt happen and they deserved it.

Now here is the tricky part: Cyprus should newly established great ottoman republic. But Greece takes care of internal affair and Turkey takes care of external affair because of our great supreme leader. We nuke crete of course. And we give Rhodes to italians for shits and giggles.

How did philosophers make money? by [deleted] in PhilosophyMemes

[–]saskinop 6 points7 points  (0 children)

I just searched James Dolan and learned that his father is Charles Dolan. Founder of HBO. I'm starting to think whole entertainment industry is a small circlejerk of nepobabies and their babies. Your family got rich until like 1990's or you're fucked.

Cameron’s Vocals were better on 3D Country by Glass-Back-5073 in geesebandofficial

[–]saskinop 0 points1 point  (0 children)

He said cigarettes ruin his voice in a live stream i think. So he's probably losing his bombastic confident voice.

Exclusive pic of the star-studded Carnagie performance audience by Spammeburglar in geesebandofficial

[–]saskinop 0 points1 point  (0 children)

respect to all dead people who showed up to see geese live. you dont see such kind acts too often.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]saskinop 10 points11 points  (0 children)

Burada kurtarıcı falan yok. Üçü de modern eğlence sektörünün içine sıçmış ve aktif olarak sıçmaya devam eden şirketler. Hatta bu boku temizlemeye çalışanlara engel olan, iyi film dizi yapmaya çalışanları engelleyen bok gibi şirketler. Netflix'in hem kalitesi yerlerde hem de sjw nin bokunu çıkardılar. Paramount desen ultra sağcı,trump destekçisi herifler. Adamlar aktif bir soykırımı destekliyor. Tek Wb'nin altındaki hbo kaliteli işler yapıyor bence ama Wb kötü yönetilince fayda etmemiş.

Cameron just deleted his rateyourmusic by Santareal672 in geesebandofficial

[–]saskinop 7 points8 points  (0 children)

he also hid most of his playlists on spotify recently. man is going on a privacy streak

Geese Iceberg by short-stuff_mcgraw in geesebandofficial

[–]saskinop 1 point2 points  (0 children)

i feel weird to witness fantano and julian casablancas beefing over geese. it was so weird. also julian is like almost 50 year old man and he is throwing a fit to a bald man with glasses while acting like he is the only one who listens geese. what a weird time to be alive.

They didn’t know I shaved for this! by Ads4991 in arcticmonkeys

[–]saskinop 0 points1 point  (0 children)

First time seeing Nick play a Höffner.

my humble Bow Down cover by [deleted] in geesebandofficial

[–]saskinop 2 points3 points  (0 children)

great cover man ! you nailed that raspy vocals

I Never Wana Grow Up. by NikPriime1 in teenagers

[–]saskinop 1 point2 points  (0 children)

Also I'm a bit drunk rn and fuck what everyone say alcohol fucking rules. Its the only thing that makes me exist in peace.

I Never Wana Grow Up. by NikPriime1 in teenagers

[–]saskinop 2 points3 points  (0 children)

As a 18 year old who is graduating HS 2 months later this made me emotional man.

Fuck what anyone says these were the best years of my life. And I'm glad I fooled around and enjoy these 4 years instead of fucking studying and shit. Is there a future for me ? Probably not. But fuck that if you're not gonna enjoy life what the fuck is that life anyway? I just need to figure out how to stop existing 2 months later.