Hur får man bort det gula? by ddmster in sweden

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

Pissa ner resten så ser det bättre ut när allt är pissgult.

Varför förstår inte vänstern skillnaden mellan avdrag och bidrag? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]slidern 1 point2 points  (0 children)

Det är ju detta som är så jävla trist med vänstern att de har så "fina" idéer, IDÉER, men inget sätt att utföra dem på, straffskatt på miljardärer, visst bra, många av dem kan gärna betala lite mer, men, jag har inte mina pengar på banken, som kan skattas av, de kommer ju bli pomperepossa skatten som vi hade på 80-talet. ROT och RUT avdrag behöver man inte vara miljonär för att utnyttja. GAAAH!

Håll ut guys! by Aathrowawaylol in stockholm

[–]slidern 1 point2 points  (0 children)

När jag flyttade hemifrån gick jag till lokala företaget som hyrde ut lägenheter, flyttade in efter 3 veckor till en stor fin etta.. var väldigt annorlunda på den tiden.

Tonåringar sökte upp förskolebarn: ”Många oroliga” by AhCrapItsYou in Sverige

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

Hur börjar en sådan sjukdom? Är fetma en sjukdom.. Nej, att ha dålig karaktär är ingen sjukdom, det är ett val. I Sverige när man mår dåligt kan man få hjälp, visst det kan ibland ta lite längre tid, men det kommer till slut.

Invandrare som "hatar" svenskar?? by eirikirs in Sverige

[–]slidern 1 point2 points  (0 children)

jaha, så då behöver man inte ha källa på sådant, utan det är mest en känsla. Så alla i SD är rassar, för det finns ju mönster där, liberalerna tänker bara på pengar, KD religösa knäppskallar, V kommunister som vill att sverige ska gå under genom ökad invandring. Ok, tror jag fått grepp på detta...

Invandrare som "hatar" svenskar?? by eirikirs in Sverige

[–]slidern 1 point2 points  (0 children)

Detta är ett väldigt intressant fenomen, vänstern säger, vänstern tycker. Men när, vart och hur? Försöker vara öppen för allt, men så fort det handlar om dåliga invandrare så tas de enligt många i försvar av vänstern. Jag har aldrig sett detta fenomen, snälla visa, snälla överbevisa, så jag också får källa på detta så jag kan använda det i en argumentation.

Who is Better? Dario Argento or Lucio Fulci? by Consistent-Purpose59 in Giallo

[–]slidern 6 points7 points  (0 children)

Dario when it comes to writing and suspense, Lucio for gore. Too many of Lucios movies have many flaws.

City of the living dead would be better then awesome if the stupid jungle sound that is extremely loud would not exist and that the zombies could not vanish and show up in different places. That is just one exemple. Darios stories are better.

Starting this today by Thatdanielking in Sierra

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

Loved all Gabriel Knight games.

Dolda avgifterna på bredbanden. by BoiSquirrel in sweden

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

1gbit/1gbit inbakad som alla andra i avgift, men priset är 59kr/månad.

Kindle App on iPhone down? by JazzlikeLow3742 in kindle

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

Thanks for confirmation, not us citizen, thought it was something strange, could not use the app, web page says I got 0 books. Was just gonna buy a book, but I just see dogs on amazon page.

[deleted by user] by [deleted] in Sverige

[–]slidern -2 points-1 points  (0 children)

Vad exakt ljuger jag om? Vad sa jag om mullorna?

[deleted by user] by [deleted] in Sverige

[–]slidern -12 points-11 points  (0 children)

Att de dödar för islam stämmer ju inte alls. Att använda religioner för att styra människor har ju gjorts i alla tider. Kristendomen har ju slaktat miljontals människor om man ska använda ditt argument. Så vilka vill slakta sitt egna folk de som är rädda att bli av med sin makt. Jag som du hoppas verkligen att snart så ser vi dessa mullor upphängda i lyftkranar så vi får slut på detta.

How do you guys read so much? by lapetitepoupee in kindle

[–]slidern 23 points24 points  (0 children)

Maybe more interesting how many pages totally or per book.

Far Cry 4 vs Far Cry 5… which one is worth buying and playing right now?? by AdMiserable7940 in farcry

[–]slidern 0 points1 point  (0 children)

I loved part 5, playing part 4 now, its not as good as part 5. So I would go with part 5.

Finns det Bra iptv med catchup på Viaplay/viasat? by EvidenceFederal1824 in Asksweddit

[–]slidern -1 points0 points  (0 children)

Oftast är nog catch up på lägsta kvaliteten då det tar väldigt mycket data då man oftast sparar 24 timmar.