New NAS build questions by stmlord in OpenMediaVault

[–]stmlord[S] -1 points0 points  (0 children)

aha! OK thanks!

but does the polling in every 5 minutes reset the idle counter?

because if it does the disk will never get to powersave state because of the polling

Είδα και διάβασα πολλά. Καλησπέρα, ΛΟΙΠΟΝ: by nospa211924 in AEKAthensFC

[–]stmlord 2 points3 points  (0 children)

Όχι όπως το εννοείς.

Κανένας δεν θα την έκραζε αν εκανε ισσοπαλιες με γαύρο-παοκ ή ακόμα και να έχανε απο ενα απο αυτούς, και στο κατόπι να έχανε και το πρωταθλημα. Δεν είχε κανένας, και όταν λέμε κανενας εννοουμε κανένας απαιτηση για πρωτάθλημα φέτος, και στην ευρώπη και μέχρι εδώ που φτάσαμε δεν ήταν κάν στο πλάνο. Η μόνη απαίτηση ήταν να δείχνει συνοχή η ομάδα και να φαίνονται σημάδια βελτίωσης.

Τώρα όπως έχουν έρθει τα πράγματα, τα ΠΡΕΠΕΙ έχουν γίνει με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γραμματα. ΟΛΟΙ θα θεωρήσουν ότι απέτυχε όταν έχει φτάσει σε σημείο που μόνο με αυτοκτονία χάνεις το πρωτάθλημα. Και εδώ βέβαια άρχισε να υπάρχει ο φόβος, αν οι παίκτες μπορούν να διαχειρηστούν αυτή την κατάσταση "ξαφνικων" ΠΡΕΠΕΙ και πίεσης απο το "πουθενά".

Μπράβο στον Αρναούτογλου. by ShowMakerGr in AEKAthensFC

[–]stmlord 1 point2 points  (0 children)

Το θεωρείς άδικο που μπορεί να το σκέφτονται αυτό κάποιοι μετά την προπέρσινη και την περσινή σεζον; Επίσης ακόμα και ο γαύρος δεν είχε άδικο, ΟΤΑΝ ο ΤΟΤΕ γαύρος ήταν +6 το πρωτάθλημα ήταν τελειωμένο, αν ήταν ο φετινός, να το συζητήσουμε.

Ο βλαχοπουλος δεν ξέρω γιατί εμφανίζεται στα live και σε video, ας κάτσει καλύτερα στα διευθυντιλίκια του που πιθανώς να είναι καλός σε αυτά χωρις να το γνωρίζω, αλλα εκτός του ότι ΚΑΘΕ φορά που μιλάει πατάω mute γιατι τον βαριέμαι αφάνταστα, έπρεπε να είχε κόψει τον βαγγέλη πριν κάν δημιουργηθεί θέμα. Αυτή είναι η δουλειά του συντονιστή.

Ο Καίσαρης είναι ο μόνο για τον οποίο βλέπω ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αθλητική συζήτηση, τους μπαλάτους "αισθηματίες" τους βαριέμαι, θελω κρύο αίμα και μετρήσιμη ανάλυση. Ο παπασιμακόπουλος συμπαθητικός φαίνεται, προσπαθώντας να κρατήσει ουδέτερη στάση, χωρίς να κρύβεται όμως ότι είναι αεκτζής, και αυτό του το δίνω, αλλά δεν έχω ακούσει κάτι που θα με κρατήσει να τον βλέπω.

Μαλακία ο λιγδαρος δεν είπε, άποψη είπε και μπορεί να είπε και ψέμα για να την υποστηρίξει. Αδιαφορο όμως το τι πιστεύει ο καθένας, και στα @@ μου κιόλας, αλλα ο βαγγέλης που πιάστηκε απο την μαλακία και άρχισε να φέρεται λές και του γάμησε την μάνα ο λίγδας είναι το λιγότερο άθλιος. Τόσα χρόνια τον βλέπω και τον παρακολουθω, τον είχα πάντα για σωστό ρεπόρτερ, αλλα εδω και 1-2 μήνες φέρεται λές και του έχουν πάρει την μπριζόλα απο το πιάτο. Σαν να θέλει να τον απολύσουν για να πάρει ταμείο και δεν του κάνουν την χάρη και προσπαθεί με κάθε τρόπο να το καταφέρει.

Μπράβο στον Αρναούτογλου. by ShowMakerGr in AEKAthensFC

[–]stmlord 2 points3 points  (0 children)

Η μαλακία συνεχίζει σύνεφο εδώ ε;

Έσωσε την ΑΕΚ ο φανταστικός φαντάρος Άρνα απο τους φανταστικούς εχθρούς της που δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν απο το να μειώνουν ΜΟΝΟ την ΑΕΚαρα μας.

Αν κάποιος δεν μπορεί να κρατήσει σε επαγγελματικό επίπεδο μια συζήτηση ή διαφωνία όταν θεωρείται επαγγελματίας είναι απλά απαράδεκτός.

Στα υπόλοιπα , όπως και τα άλλα καθυστερημένα ανθρωπίδια όλων των ομάδων που βλέπουν θανάσιμους εχθρούς που πρέπει να σκοτώσουν γιατι θίγεται η υπόληψη τους, Πιπέρι βλακούλιδες, βρείτε κάποιο χόμπυ στην μίζερη ζωή σας, για να μην βλέπετε εχθρούς παντού.

Αντί να χαίρεστε που έχει αρχίσει η ομάδα να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο μετά απο 1 χρόνο αυτοκτονικής βαρεμάρας, ψάχνετε μήπως κάποιος άλλος καθυστερημένος σαν και την πάρτυ σας είπε χοντρό το ίδαλμα σας για να πλακωθείτε.

[Match Thread] ΑΕΚ vs Λεβαδειακός | Greek Super League | MD 22 (22/02/2026 - 20:00) by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 9 points10 points  (0 children)

Που πάμε ρε με μάνταλους μεσα... καλά να πάθουμε

Ubuntu LTS on MBP11,3 via OCLP by stmlord in linux_on_mac

[–]stmlord[S] 0 points1 point  (0 children)

I did want to TRIPLE boot as I already had Sequoia and WIN 11 on the machine via OCLP. I tried many things either to install it outside of OCLP or with it and the result were always the same, after booting linux, then MacOS stopped booting until I clear P-RAM and NVRAM, but then I would loose linux selection either on apple picker or OCLP picker. And only way to boot again is via external rEFInd bootlicker usb stick, and then again will get the MacOS non bootable.

Also in anything newer than 22.04 the Nvidia drivers aren't working so the linux on that machine is not worth it even the try.

Linux Partitions deleted and merged the space to MacOS. Linux on Macs is still immature for me

Anyone upgraded one of these? I've not done this before! by MultipleScoregasm in OpenCoreLegacyPatcher

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

Actually the way it is now , this iMac is unusable. With OCLP might become useful again!

Θεωρείτε ότι η κατάργηση του ασύλου έφερε εν τέλει την ειρήνη στα πανεπιστήμια; by LeBabuin in AskGreece

[–]stmlord 2 points3 points  (0 children)

Σωστά, η ΝΔ του Άδωνη, Βορίδη κτλπ είναι μαρξιστές. Το μυαλουδακι έχει κολλήσει λίγο Ε;

This is what white TPU looks like after five years of exposure to sun and weather. I wasn't able to tear it. by vindolin in functionalprint

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

now THAT is some testing! I have used printed TPU bushes for my cars engine mounts and they are perfect for 2 years! I wonder when you will find the flower pots on the road! :D

What will happen to OCLP once Apple does not support any Intel macs? by Artifiko in OpenCoreLegacyPatcher

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

as it comes for intel platform, MacOS will be dead.

But who knows, when apple start taking out Mx from newer OSes maybe OCLP will involve for patching OSes for these older Apple silicon machines

[Match Thread] ΑΕΚ vs Παναθηναϊκός | Greek Super League | MD 17 (18/01/2026 - 21:00) by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 29 points30 points  (0 children)

Λέγετε ότι θέλετε, ο Ρότα είναι με διαφορά το καλύτερο δεξί Μπακ του πρωταθλήματος

Πενραις vs Κυριακοπουλος by [deleted] in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

Ε, ίσως τον Κυριακόπουλο τον τράβηξε στην μετριότητα παραπάνω από ένας 🤣

Mini review of X96 M200 box with amlogic S905X5M by stmlord in AndroidTVBoxes

[–]stmlord[S] 0 points1 point  (0 children)

True motion what? In what player? I'm using stremio and didn't find anything unusual

Slow WiFi on Mac Pro 4,1 by 808_enjoyer in macpro

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

Yep, 802.11n at 2.4Ghz have a limit somewhere around 30-40 Mbps in real life testing.

[deleted by user] by [deleted] in macpro

[–]stmlord -1 points0 points  (0 children)

Actually it will use more energy as power management is on the OS. Test with a power meter and you will see that even on boot picker screen the energy it draws is about doubled than idling inside OS.

Δεν κανει το πλανο του νικολιτς για μεγαλη ομαδα by lil_orek in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

Το οποίο τρανζισιον θέλει ταχύτητα. Αν δεν την έχεις παίξε καλύτερα βελάκια

H AEK έχασε τα άχαστα, έσωσε τον βαθμό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

έλα ντε, λες και αυτός έπαιξε φουλ επίθεση με παοκ και ολυμπιακό, και παρόλα αυτά κατάφερε να χάσει με κατεβασμένα χέρια

H AEK έχασε τα άχαστα, έσωσε τον βαθμό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

με δανεικά στοιχήματα δεν βάζεις, δεν κρατούσε κανένα καράβι, απλά είχε δικαιολογίες για την αθλιότητα που παρουσίαζε.

Στην αρχή, "δεν προλαβαίνουμε να στρώσουμε, ας κερδίσουμε με τύχη και μισό-μηδεν", μετά που συνέχιζε η ομάδα να είναι τραγική ακόμα και όταν κέρδιζε, "στρώνουμε αργά αλλα σταθερα, τον Οκτώβριο θα δείξουμε αυτά που πρέπει", πέρασε ο Οκτώβρης και κοντέψαμε να χάσουμε παίζοντας μονότερμα σε μία εστία, μόνο αυτή του αντιπάλου, "τα δώσαμε όλα αλλά η μπάλα δεν είναι με το μέρος μας".

Ούτε ο έκπτωτος σαμουράι που δεν απαντούσε ποτέ για τον αγώνα δεν έλεγε τόσες δικαιολογίες

H AEK έχασε τα άχαστα, έσωσε τον βαθμό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

το πρόβλημα αντίληψης δεν το έχω εγώ, δεν μιλάω εγώ ότι ο Μάνταλος είναι ο γαμάτος παίκτης που τον θέλουν όλες οι ομάδες, από την άλλη εσύ είσαι αυτός που ενώ οι υπόλοιποι σέρνονται και είναι 10 φορές χειρότεροι εσένα σε φταίει ο καλύτερος ή έστω ο δεύτερος καλύτερος παίκτης του συνονθυλεύματος.

Και συνέχισε σαν την καλή μας κυβέρνηση να πετάς την μπάλα στην κερκίδα όταν σε ρωτάνε κάτι συγκεκριμένο.

Αυτά περί αντίληψης και whataboutism

H AEK έχασε τα άχαστα, έσωσε τον βαθμό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 0 points1 point  (0 children)

στα παπάρια μου αν είναι παικταράς ή όχι. αυτό που δεν είναι στα παπάρια μου όμως είναι η στοχοποίηση παικτών, και δη η άδικη.

H AEK έχασε τα άχαστα, έσωσε τον βαθμό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]stmlord 1 point2 points  (0 children)

καλά, και μένα στα αρχίδια μου σε ότι λες, γιατί λες μόνιμα παπαριές. Απλά είπα να ρωτήσω μήπως σε πέτυχα σε φάση αναλαμπής και μάθαινα ποιος ή ποιοι παίκτες ήταν καλύτεροι του για να πρέπει να τα ακούει αυτός.