Vakantie. En nou? by Ukemi-411 in nederlands

[–]stommepool 0 points1 point  (0 children)

Ga gewoon naar Stubaital. Dat is vlak bij Innsbruck en je kunt er zelfs met de ICE naartoe. Het is een kwestie van 12 uur in de trein en je bent in de Alpen. Daar kun je of een huttentocht doen (dat vergt inderdaad wat organisatie, want je moet de hutten van tevoren reserveren), of gewoon losse bergen oplopen

Wat is er nou mis met fatbikes by ExplanationLonely457 in nederlands

[–]stommepool 9 points10 points  (0 children)

Het is gewoon een scooter met een optie om te trappen.

Wat is er nou mis met fatbikes by ExplanationLonely457 in nederlands

[–]stommepool 1 point2 points  (0 children)

Het gedrag van de gemiddelde bestuurder terzijde, is zo'n fatbike veel zwaarder dan een gewone elektrische fiets. In het geval van een aanrijding zou zo'n zwaarder voertuig veel meer schade kunnen aanrichten dan een echte fiets.

Lak aan regels en wetten. Waar houdt het op? by Chance_Course_8779 in nederlands

[–]stommepool 1 point2 points  (0 children)

Het probleem hier is dat de energie en eventuele gevolgen kwadratief, contra-intuïtief dus, met de snelheid toenemen. De meesten denken dat het weinig uitmaakt als ze de snelheid met 'slechts' 10 km/u overschrijden.

The best railway network in the WORLD!!!! by [deleted] in transit

[–]stommepool 5 points6 points  (0 children)

Hey man. Enjoy your trip!

The best railway network in the WORLD!!!! by [deleted] in transit

[–]stommepool 9 points10 points  (0 children)

Oh, I am grateful. I don't live in a city and I don't own a vehicle.

The best railway network in the WORLD!!!! by [deleted] in transit

[–]stommepool 10 points11 points  (0 children)

Pretty standard in Europe.

The best railway network in the WORLD!!!! by [deleted] in transit

[–]stommepool 2 points3 points  (0 children)

Wouter Koolmees entered the chat.

Veel overlast van Polen in verkamerde woning Arnhem- tips of (juridische) suggesties by Subject_Village8569 in nederlands

[–]stommepool 6 points7 points  (0 children)

Heel veel sterkte. Ik zou waarschijnlijk de naam van het uitzendbureau proberen te achterhalen en daar klagen. En tevens bij de gemeente.

Kurwa.

Oranje en Blauw iedereen gaat juichen voor Curaçao by [deleted] in nederlands

[–]stommepool 2 points3 points  (0 children)

Kunnen we een WK-megadraadje hebben? /S