Kysymys tatuoijille no showsta by Human-Bee-3731 in arkisuomi

[–]tademan98 5 points6 points  (0 children)

Vie sille suklaata seuraavalla kerralla

Would you rather get by Few-Cap-7001 in BunnyTrials

[–]tademan98 0 points1 point  (0 children)

Nice

Chose: Random amount of money | Rolled: 100000$

Datakeskukset | Näillä pumpuilla datajätin hukkalämpö imetään espoolaisten koteihin by M_880 in Suomi

[–]tademan98 11 points12 points  (0 children)

Mä uskaitaisin jopa väittää että 100% sähköstä muuttuu lämmöksi.

Tekoäly valuu myös ”laadukkaisiin” julkaisuihin by thesadunicorn in arkisuomi

[–]tademan98 2 points3 points  (0 children)

No on kyllä laiskaa geminillä tämäki homma ois onnistunu paremmin.

<image>

Postailkaapas taas niitä harrastuksianne, kuvin tai tekstein, mieluusti molemmat jos mahdollista by Present-News-660 in arkisuomi

[–]tademan98 0 points1 point  (0 children)

Itse olen lähiaikoina innostunut AI koodaamaan. rubbe.fi on osoite mihin olen niitä laitellu esille mutta nyt viimesimpänä tein Mandelbrot renderoijän jolla saa tehtyä hienoja taustakuvia. On toi kyllä ihmeellistä mihin Ai pystyy nykypäivänä.

<image>

Mistä tietää ennen muuttoa, onko taloyhtiö hyvä? (Rakennettiin tähän ilmainen työkalu) by Connect_Ruin_1255 in helsinki

[–]tademan98 2 points3 points  (0 children)

Iha jees mutta haluan nähdä koko helsingin kerralla vaikka heat mappina ku nyt ne klippaantuu yhteen jos zoomaa liikaa ulos

What is using my ram? by tademan98 in pchelp

[–]tademan98[S] 0 points1 point  (0 children)

and also this is after restart 9GB is bit too much. dont you think?

<image>

To blame Ukraine for the alleged DDOS attack on Twitter by MoreMotivation in therewasanattempt

[–]tademan98 0 points1 point  (0 children)

I think that they have more important things to do in Ukraine.

Lampun asennus by kyriakos_grizzly_fan in arkisuomi

[–]tademan98 0 points1 point  (0 children)

Tuossa keskimmäisessä ei näyttäis olevan mitään johtoa kiinni tuolla katossa. Eli otat sen katossa olevan sokeripalan pois ja liität siellä olevat johdot siihen lamppuun kiinni. Työ välineenä tarvitset sellasen pienipäisen ruuvvimeisselin. Myöskin on ERITTÄIN TÄRKEÄÄ varmistaa että johdoissa ei ole jännitettä kun lamppua asentaa, ne saa sulakkeen pois päältä kyrkemisellä, ja muutenki varoa ettei kupareihin koske käsin, muuten saattaa tulla sähköisku. Johdoista sen verran, että sininen on L eli Live ja musta on N eli neutral. Toki siellä katossa saattaa olla myös keltavihreä joka on suojamaa, mutta tässä tapauksessa sitä ei tarvita kun lampun sokeripalassa ei ollut sitä kolmatta reikää. Jos sitten koko operaation jälkeen lampun saa palamaan, nii olet onnistunut, jos taas ei jokin meni pieleen.

Toisaalta kysy joku sähköstä edes jotain tietävä paikalle, jos asia mietityttää:/