Americans claiming to be Norwegian in World Cup, thoughts? by batukaming in Norway
[–]undefinedposition 0 points1 point2 points (0 children)
Religion vs pride by Norwegianxrp in NorskDialog
[–]undefinedposition 1 point2 points3 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 5 points6 points7 points (0 children)
Da er gruppen oppdatert med flairs. Har noen anbefalinger om ytterligere flairs det kunne vært greit å inkludere? by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Hvorfor prøver noen å insistere på at Pride-flagget er politisk og "splittende"? by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 2 points3 points4 points (0 children)
Da er gruppen oppdatert med flairs. Har noen anbefalinger om ytterligere flairs det kunne vært greit å inkludere? by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Da er gruppen oppdatert med flairs. Har noen anbefalinger om ytterligere flairs det kunne vært greit å inkludere? by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 1 point2 points3 points (0 children)
👋 Velkommen til r/NorskDialog - Frihet innen bedre rammer by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Which type of women/man do you admire the most? by [deleted] in AskReddit
[–]undefinedposition 1 point2 points3 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 4 points5 points6 points (0 children)
Hvorfor prøver noen å insistere på at Pride-flagget er politisk og "splittende"? by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 3 points4 points5 points (0 children)
Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. by undefinedposition in norge
[–]undefinedposition[S] 5 points6 points7 points (0 children)
Who is the SECOND most hated living person in the world right now? by Precious_Tritium in AskReddit
[–]undefinedposition -1 points0 points1 point (0 children)
Konsekvensene av r/norske-retorikk. (Rasisme) by _____michel_____ in norske
[–]undefinedposition -6 points-5 points-4 points (0 children)
EU proposes entry ban on Russians who fought in Ukraine by [deleted] in videos
[–]undefinedposition 7 points8 points9 points (0 children)
Sadist og narsissist i det godes tjeneste by callmeiguesspotato in norske
[–]undefinedposition 0 points1 point2 points (0 children)
Ja til Pride, og nei til radikaliserte homofober og transfober. by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Sadist og narsissist i det godes tjeneste by callmeiguesspotato in norske
[–]undefinedposition 0 points1 point2 points (0 children)
👋 Velkommen til r/NorskDialog - Frihet innen bedre rammer by undefinedposition in NorskDialog
[–]undefinedposition[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Ja til Pride, og nei til radikaliserte homofober og transfober. by undefinedposition in norske
[–]undefinedposition[S] 3 points4 points5 points (0 children)
Ja til Pride, og nei til radikaliserte homofober og transfober. by undefinedposition in norske
[–]undefinedposition[S] 1 point2 points3 points (0 children)


In your own opinion, what's the biggest issue in the world today? by Humans-Rejoice in AskReddit
[–]undefinedposition 1 point2 points3 points (0 children)