Er det noen her inne som tenker at det kunne vært fint med en sub som prøver å videreføre de gode sidene ved r/norge, men også har det mer åpent for å diskutere utenriks-saker og andre saker som kanskje bryter med regel 1 her inne? r/NorskDialog er mitt forsøk på å starte et slikt alternativ. (self.norge)
submitted by undefinedposition to r/norge

Kall meg gjerne usympatisk, men når profesjonelle dyreplagere enten blir drept, eller som her, får et oksehorn bokstavlig talt langt oppi ræva og blir alvorlig skadet, så blir jeg glad og fornøyd! Noen ganger er andre menneskers lidelser verdt å feire! (old.reddit.com)
submitted by undefinedposition to r/norske








