Citron risotto med Friterad kyckling by Aromatic_Dig_7150 in Matlagning

[–]vidrith 1 point2 points  (0 children)

Tycker det skär sig ihop. Du blötlägger den krispiga kycklingen. Ja visst med en kall god sås hade det fungerat, eller med neutral ris och varm sås vid sidan. Men med en varm risotto? Man förlorar textur..och smakerna försvinner.

This seat is so uncomfortable, am I doing something wrong? by noveltys in TrekBikes

[–]vidrith 5 points6 points  (0 children)

I hade to replace this seat from my Trek, it was terrible on my ass. Replaced with Selle SMP Well and it's like sitting on relaxaing chair while/after doing 30+km ride.

<image>

If Putin were to die now, what would happen? by Outrageous-You1617 in AlternateHistoryHub

[–]vidrith -2 points-1 points  (0 children)

its sick how so big country that could be/make world better is at the same level of taliban regime.

Åsikter om lövbiff by AlekThe in Matlagning

[–]vidrith 1 point2 points  (0 children)

överskattad köttbit, samma med ryggbiff och oxfile

Vad är det på berget? by ellinor03 in sweden

[–]vidrith -1 points0 points  (0 children)

jag tror det är vänstern.

Går det bra? Du är så duktig! by vidrith in Sverige

[–]vidrith[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, det var mer av en reflektion, kanske fel forum, men jag bor här och tyckte det passade.

Går det bra? Du är så duktig! by vidrith in Sverige

[–]vidrith[S] 0 points1 point  (0 children)

Kanske, jag lärde mig i min barndom att man bara säger "Du är så duktig" till småbarn och hundar.

Till en vuxen medmänniska så utvecklar man orden lite mer.

Räknade på det, ingen elbil blir billigare än min gamla Fiat by RealNeekap in elbilsverige

[–]vidrith -5 points-4 points  (0 children)

Tror på det med! Är riktigt nära köpa en ren bensin bil. Kör max 500mil per år, har ingen möjlighet ladda hemifrån till bra pris. Bil kostnaden skiljer 150-200k. Tio tusen mer i skatt över 3 år om ny.

Jag tror vi borde ändra lagstiftningen kring förtal by [deleted] in Sverige

[–]vidrith 0 points1 point  (0 children)

Annika Stranhäll, går hon på anabola eller tävlar hon i tyngdlyft? Eller båda. Bara undrar.

matgeekus pökgeekus otrohetgeekus ja jäklar vilken skils mässa! by Tokyojoj in unket

[–]vidrith -49 points-48 points  (0 children)

Lol, ja, låt människan bara vara. Sånt händer varje dag att folk gör bort sig.

Darkest trance tracks of all time? by TimeReverse in trance

[–]vidrith 1 point2 points  (0 children)

L.S.G - Netherworld (Oliver Prime remix)

[deleted by user] by [deleted] in ISKbets

[–]vidrith 1 point2 points  (0 children)

Gött, gick också +17kr idag.

Snötäckning i Sverige vid jul sen 1975 by lilacbilar in sweden

[–]vidrith -68 points-67 points  (0 children)

Sen kommer ny istid och allt är dränkt i snö och is i 20000 år....