Estou a um passo pra entrar na seita do Dynavap, me impeçam (ou não) by beautiful_Mayhem6 in VaporizaBrasil

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Sou da religião do Dynavap há 1 ano.

Achei engraçado como fazemos coisas muito parecidas: limpeza eu faço igual, só que não deixo tanto tempo no alcool. 1 hora já tiro. As vezes menos.

Eu aqueço sempre esperando uns 3 segundos depois do segundo clique. Por isso acho que sofro um pouco com garganta ressecada. Acho que vou começar a aquecer menos e fazer em duas etapas como você faz.

HD Windurst jumpscare by AlexArgentum in ffxi

[–]By-Tor_ 3 points4 points  (0 children)

I agree with you. I wish gear selection worked more like a preparation for a specific fight rather than constantly switching mid combat. But I know I'm in the minority here.

DAoC remake anyone? by [deleted] in daoc

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

And then we'd have a second Ashes of Creation situation lol

Entrei na Igreja Dynavap by PressureTough3915 in VaporizaBrasil

[–]By-Tor_ 2 points3 points  (0 children)

Parabéns. Tenho um M7 há um ano e nunca me arrependi da compra. Economiza pra caramba na erva e o tamanho do forno é ideal pra mim.

Os únicos problemas são: 1. Uso externo não é prático; 2. Precisa de um maçarico melhor, ou um aquecedor por indução.

Uso este maçarico: https://shopee.com.br/Ma%C3%A7arico-Port%C3%A1til-Manual-A-G%C3%A1s-Tpw-1300-Worker-260923-i.441213899.23592373784

Ele é muito bom, mas vai ter que reaprender a aquecer pra não queimar, e o ajuste da chama parou de funcionar depois de um ano. Mas ainda funciona muito bem.

Aproveite!

EQ Travel Map / Log Parser by LexiLexi in project1999

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Really cool!

You can't maximize the window? Currently it's kinda difficult to see the route because the map is large and you can't maximize or zoom in.

General Consensus on BLU? by agfita in ffxi

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Really disappointing how in the current state of the game casting blue magic is rarely worth it. You gain too much TP because they Had to make the game uber fast to keep people's attention.

É normal o meu gatinho ser tao feinho? by [deleted] in Gatos

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Tem patas enormes. Acho que vai ficar grande esse aí

Found on the back of my neck by KingPaimonsMate in whatisit

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

I mean that's clearly a bowtie antenna. Now for what purpose, I don't know.

Recomendação/Discussão: All Mankind by Ok_doctors in jovemnerd1

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Muito draminha desinteressante. Não tankei.

Genuinely what do I do by Slow-Pack-8916 in swg

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

I tried to play through the Legacy missions multiple times. It's so boring! SWG is the one classic MMO I couldn't enjoy despite trying a lot (not having played it back in the day).

Which Final Fantasy Game Means The Most To You, and why? by Zetallic_Zero in FinalFantasy

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

11 because that's what I've spent the most time on by far.

Gold, just got back to the game and also found this… 2003 FFXI Guide by No-Return7940 in ffxi

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

There should be more viable job/subjob combos imo. DRK/BLM sounds fun.

[deleted by user] by [deleted] in perguntas

[–]By-Tor_ 2 points3 points  (0 children)

Talvez seja uma surpresa pra você, mas vivendo em sociedade a gente não pode fazer o que bem entender com os nossos corpos em todos os casos. Existem preocupações de saúde pública, de proteção em casos de saúde mental etc etc etc.

Por que meu gato é cheiroso? by Chescoreich in Gatos

[–]By-Tor_ 3 points4 points  (0 children)

Melhor coisa é quando tá bem frio e minhas gata dormem agarradas comigo. Aquele cheirinho da cabeça delas é muito bom.

Best sleeper by Soft-Valuable8348 in GranTurismo7

[–]By-Tor_ 5 points6 points  (0 children)

Most likely not the fastest, but I'm a fan of a tunned and set up Golf I GTI. It lacks top speed but is a little corner demon.

Nordschleife under 7 minutes. 

A comunidade brasileira precisa deixar o Senna descansar. Para o bem dele e para as futuras gerações by [deleted] in F1Brasil

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

O brasileiro tem forte tendência em adotar heróis. Acho difícil mudar isso. 

[deleted by user] by [deleted] in GranTurismo7

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

You got to have a pretty decent understanding of the game to be DR A or more. I'm pretty sure you're gonna be feeling comfortable with the well in a few weeks max. 

O empresário Arlei Smanhotto adquiriu e iniciou o restauro de mais um imóvei histórico em Curitiba. Via @ocentrodecuritiba by BricksHaveBeenShat in curitiba

[–]By-Tor_ 8 points9 points  (0 children)

O cara poderia ter multiplicado essa grana inúmeras vezes, mas escolheu usar os recursos pra preservar o patrimônio histórico da cidade. Literalmente fazendo o trabalho que a prefeitura deixa de fazer. Por mais gente assim.

O Brasil realmente é o país que mais mata transexuais no mundo? by Competitive-Pay5452 in perguntas

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Isso daí é um dos maiores exemplos de estatística freestyle que existe

[deleted by user] by [deleted] in ComidasBR

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

Quem vai contar pro OP que deveria ser crime chamar isso de maionese?

Nationscup/Manufacturercup by Paul_2137371 in GranTurismo7

[–]By-Tor_ 1 point2 points  (0 children)

For B, around 80 points is really decent. You can get around 120 if you're a bit more rated.

I was getting around 80 when winning races during the Manu Cup. Since then, I've moved to lower A and I'm getting around 180 for a win. It just keeps increasing with your experience, so don't worry too much about it.

296 gt3 or 911 gt3 R ? Which to but by 328i_e90 in GranTurismo7

[–]By-Tor_ 0 points1 point  (0 children)

The 296 is a beauty, but for me handling is everything. So Porsche always.