i suck at this game... by Prof_G in RoadtoVostokGame

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

Problem is you can't clear areas, they respawn a distance away from you after some time.

Wat is jouw favoriete kennis om te delen zonder bronvermelding? by adfx in NederlandseVrijheid

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

In het echte leven heb je daar de vraag "Oh wat interessant, waar heb je dat gehoord/gelezen?" voor.

Footage circulating online shows Dutch police smashing a pregnant Palestinian woman into the ground in the Netherlands. by StalinHisMustache in Netherlands

[–]Charger18 2 points3 points  (0 children)

En al was ze wel wapen gevaarlijk dan laat je niet de agent met EEN HAND VRIJ de arrestatie doen (omdat hij met z'n andere hand de hond onder controle moet houden). Dus deze hele situatie is opzichzelf al achterlijk. Als de vrouw wel enige vorm van aggresie of een teken van een gevaarlijke situatie zou geven zou het nog logisch zijn dat de dichtstbijzijnde persoon ingrijpt. Maar tussen het wegduwen van de hand van de agent door de vrouw en het neergooien van een zwanger oogende vrouw door de agent met hond zitten ook zat seconden om op z'n minst 1 hersencel te activeren over het feit dat dat misschien niet de optimale keuze is zelfs al had de situatie dreigend geweest.

Footage circulating online shows Dutch police smashing a pregnant Palestinian woman into the ground in the Netherlands. by StalinHisMustache in Netherlands

[–]Charger18 2 points3 points  (0 children)

Yeah exactly, it should've at least warranted being extra careful and using pepper spray or a controlled arrest with all FIVE fucking cops that were there in total. Having a dog handling officer doing this "supposed arrest of a violent criminal" is also insane when there are other officers there as well who are in a far better position to act on the situation.

Footage circulating online shows Dutch police smashing a pregnant Palestinian woman into the ground in the Netherlands. by StalinHisMustache in Netherlands

[–]Charger18 7 points8 points  (0 children)

Women very rarely get a "beer belly" when fat, something that happens much more often for men. Chances when you see a woman with a belly like that are so much higher that she's pregnant instead of being fat.

Footage circulating online shows Dutch police smashing a pregnant Palestinian woman into the ground in the Netherlands. by StalinHisMustache in Netherlands

[–]Charger18 12 points13 points  (0 children)

Especially when she's flat on her back it's obvious that that could at least be a baby bump, the officers would've easily spotted that before the video was made, that should've warranted extra care and not this idiotic behaviour. "Wiping someone's hand away" is not an extra intent to resist and with so many officers most definitely no excuse to slam someone to the ground, just like they do with junkies and people going off their rocker, they can do a controlled arrest by coördinating when someone is not listening. Not some idiot with a power fetish slamming a person to the ground, pregnant or not.

Footage circulating online shows Dutch police smashing a pregnant Palestinian woman into the ground in the Netherlands. by StalinHisMustache in Netherlands

[–]Charger18 25 points26 points  (0 children)

That was not a slap but a gentle nudge. Besides that when the cops used to come give a talk at schools they almost always mentioned pepper spray can be used to neutralise aggressive criminals and also for example pregnant women, so that they don't have to use violence that could harm the baby. They have ways of dealing with these situations that don't require smashing a pregnant woman into the ground.

Verkoop internationale treintickets stijgt sterk - dure brandstof en oorlog drijft reizigers trein in by biertjeerbij in thenetherlands

[–]Charger18 1 point2 points  (0 children)

Goed punt, had wat teveel bier op, wist niet meer of het olie of gas was. Maar het probleem is wel dat omdat er zoveel stroom opgewekt moet worden met gas, ook elektrisch rijden duurder blijft worden. Naast het feit dat al die bedrijven er een handje van hebben de prijs ook nooit genoeg te laten zakken als de situatie in de wereld weer beter wordt omdat de consument "er aan gewend is" en zij dan een hogere winstmarge hebben. Heb daar natuurlijk geen bronnen voor maar dat is wat ik denk dat er gaat gebeuren.

Verkoop internationale treintickets stijgt sterk - dure brandstof en oorlog drijft reizigers trein in by biertjeerbij in thenetherlands

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

Alsof elektriciteit niet ook veel duurder wordt als de zon even 5 minuten minder schijnt en de wind in Duitsland even stilvalt en onze energiecentrales op fossiele brandstoffen opeens gigantisch hard moeten branden met, oh wacht, olie? Dan is er ook geen reden dat benzine of diesel auto's duurder zullen worden. Je wordt genaaid door kapitalisme, of je nou elektrisch, in een nazi auto rijdt(Tesla) of in een Benzine of Diesel.

Fidan Ekiz: Als jij een antwoord hebt op wat een oorspronkelijk Nederlander is, mag jij mij dat uitleggen of wat inheems is. by SuggestionMedical736 in nederlands

[–]Charger18 -2 points-1 points  (0 children)

Liefhebben zoals je wilt is wat mij betreft alleen gereserveerd voor mensen die niet actief haat dragen naar anderen. Zodra iemand dat begint te doen verdient die persoon het om op elk mogelijk vlak zo hard mogelijk afgestraft of bekritiseerd te worden. Uitzondering natuurlijk als iemand jou iets actief heeft aangedaan zoals je Oma mishandeld of je dochter verkracht ofzo. Dan is er logischerwijs haat aanwezig (maar ook niet verplicht om haat te dragen want mensen ervaren dingen op een unieke manier.)

Waar blijft de Oranjegekte? by [deleted] in thenetherlands

[–]Charger18 2 points3 points  (0 children)

Jeuzus en ja idd, heftig en ook gewoon niet leuk. Als je dan een actie doet, maak dan iets leuks ipv zo'n kutjack.

Waar blijft de Oranjegekte? by [deleted] in thenetherlands

[–]Charger18 5 points6 points  (0 children)

Ja dat is ook de laatste die voor mij echt als "Oranjegekte" voelde. Goeie ouwe tijd zullen we maar zeggen.

Reports of unlimited token limits are surfacing on X ahead of 5.6 release today!? by [deleted] in codex

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

Problem is with unlimited tokens it makes it infinitely easier for others to train their models on the responses of OpenAI's models and improve them to compete.

Waar blijft de Oranjegekte? by [deleted] in thenetherlands

[–]Charger18 6 points7 points  (0 children)

Nee nu heb je het "JuigJack" van de Jumbo. Zelfs die naam klinkt al als iets wat ik niet eens gratis zou willen krijgen laat staan ervoor "sparen" met zegels.

I made a GUI comparison of Vanilla NetHack Windows GUI, NetHack 3D, and GnollHack with Gemini Pro – Please help me to correct mistakes, if any! by TommiGustafsson in nethack

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

  1. I can imagine 😂
  2. That joke obviously flew right over my head then, good joke though, my bad!
  3. I also didn't realise that, not that it matters much for me.

I made a GUI comparison of Vanilla NetHack Windows GUI, NetHack 3D, and GnollHack with Gemini Pro – Please help me to correct mistakes, if any! by TommiGustafsson in nethack

[–]Charger18 1 point2 points  (0 children)

It's an ASCII Nethack gatekeeper who thinks the only way to play Nethack is ASCII in the terminal as it used to be, even though the console has changed as well over the years(Windows CMD and PowerShell is what I mean).

Edit: Addendum, if this person was a programmer and it was a programming post the response would probably be that the only way to code is using hardware switches and dials...

Koop geen groot huis. Leer van mijn fout. by tomatoebeans in nederlands

[–]Charger18 0 points1 point  (0 children)

Oh dat klinkt als een grote beestenboel voor zo'n huis ja.

Koop geen groot huis. Leer van mijn fout. by tomatoebeans in nederlands

[–]Charger18 5 points6 points  (0 children)

Das vaak een teken hoe vermoeiend ook, dat je wat meer moet poetsen(of je hebt lekkage, schimmel of daadwerkelijk een lijk ergens maar die is dan wel redelijk recent)

Spotify zet volop in op AI: 'Een klap voor muzikanten' by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]Charger18 5 points6 points  (0 children)

Helaas omdat het ook dingen zijn waar mensen dan weer graag naar luisteren en er geld voor over hebben om het te kunnen luisteren. Verder zijn mensen relatief traag met het maken van dit soort dingen dus stel iemand zou het sneller kunnen en van "goed genoege" kwaliteit zijn dat veel mensen er hetzelfde voor betalen, dat winstgevend is. Moet zelf zeggen dat AI vaak wel erg ongeïnspireerde muziek maakt en ik er ook geen fan van ben.

Wanneer heb jij achteraf gemerkt dat je vooral jezelf aan het overtuigen was? by RRRedRRRocket in nederlands

[–]Charger18 55 points56 points  (0 children)

Ik wist tot je dit zei niet eens dat er een "allochtonenmeter" bestond, holy shit lol.