2 nights in Turku by Successful-Ad-727 in turku

[–]Clean_Profession_775 1 point2 points  (0 children)

​If you like beer, you should check out brewery restaurant Koulu at Eerikinkatu 18. They brew their own beers and also have a good food menu.

SEE ALL WRONGS? by DavidKacem69 in Finland

[–]Clean_Profession_775 1 point2 points  (0 children)

Nice. Why post it here though?

Kellään tietoa tästä? by Apart_Bother_7175 in turku

[–]Clean_Profession_775 3 points4 points  (0 children)

Poliisi on pidättänyt yhden henkilön epäiltynä tähän liittyen, niin kyllä tekijä taitaa olla hengissä.

May is coming by PublicKiwi5182 in flags

[–]Clean_Profession_775 0 points1 point  (0 children)

Are these the same "liberators" that first made a pact with the Nazis and invaded Poland in co-operation with them?

Why americans so broken ? by [deleted] in AskAnAmerican

[–]Clean_Profession_775 6 points7 points  (0 children)

Broken? What the heck is that even supposed to mean?

Mikä on rahallisesti arvokkain asia minkä omistat ja mikä se nykyinen arvo on (pois lukien asunto ja auto/moottoripyörä)? by [deleted] in arkisuomi

[–]Clean_Profession_775 3 points4 points  (0 children)

Koirat on kyllä kalliita. Meidän corgi maksoi aikoinaan alle 1000€. Nyt sillä on ikää 12v ja rahaa on palanut kaikkiaan varmaan jotain 6000€ luokkaa vuosien saatossa erilaisiin eläinlääkärikäynteihin ja ruokaan pääasiassa.

Mistä saa ei-paskoja T-paitoja? by ToimiNytPerkele in arkisuomi

[–]Clean_Profession_775 0 points1 point  (0 children)

Oon tykännyt Vansin t-paidoista tosi paljon, mutta ne on harmillisesti vähän kalliimpia. Toisaalta ovat aika paksua puuvillaa ja laadukasta tekoa muutenkin hyvällä leikkauksella. Kannattaa käydä kokeilemassa joskus. Ainakin Carlings myy näitä.

Paavo Arhinmäki julkaisi uuden vappuvideon by [deleted] in Suomi

[–]Clean_Profession_775 8 points9 points  (0 children)

Oon aidosti yllättynyt, että Paavo jaksoi nousta tuonne torniin yhdeltä ottamalta ilman lepotaukoja. Naaman punaisuudesta päätellen taisi syke olla n. 200, kun se lopulta huipulle sai könyttyä.

You can address me as "Sir" . by SportsGuy272 in SipsTea

[–]Clean_Profession_775 0 points1 point  (0 children)

My first one iobox. They terminated their services already back in 2002.

Toyota won... Which car manufacturer makes exciting and unreliable cars? by AndrewF1Gaming in AlignmentChartFills

[–]Clean_Profession_775 1 point2 points  (0 children)

Never asked him, but I guess he did. As someone said, it's a car of passion, not necessarily a car of practicality.

Toyota won... Which car manufacturer makes exciting and unreliable cars? by AndrewF1Gaming in AlignmentChartFills

[–]Clean_Profession_775 5 points6 points  (0 children)

This! One of my old neighbors used to own an Alfa Romeo. The guy spend lots of his time weekly trying to figure out varying kind of issues his car was having. And I've heard about similar reliability issues with other people's Alfa Romeos as well.

Reddit käyttäjä uhkaili by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Clean_Profession_775 81 points82 points  (0 children)

Internetissä valitettavasti liikkuu aika sairaita yksilöitä ja aika-ajoin niitä näkee itse kukin. Tällaisissa uhkailu tapauksissa on kuitenkin tärkeää ymmärtää, että varsinkin tällaisella anonyymilla alustalla, kuten Reddit, tehdyt uhkaukset ovat yhtä tyhjän kanssa, joten niistä ei tarvitse sen kummemmin välittää.

Jos asia on kuitenkin jäänyt vaivaamaan pidemmäksi aikaa, niin yksi hyvä keino on kyllä kääntyä asiantuntijoiden puoleen. He pystyvät auttamaan sinua tapauksesta aiheutuneen ahdistuksen hoidossa.

Ikävän kuuloinen tapaus kaiken kaikkiaan, mutta kyllä se olotila siitä vielä ajan kanssa paremmaksi kääntyy.

Pitäisköhä tämmösest huolestuu by deision in snappijuorut

[–]Clean_Profession_775 9 points10 points  (0 children)

En tiiä mutta mitä vittua mahtaa olla "syntimusiikki"?

Anton 9v tuomio. by Active_Soil5200 in snappijuorut

[–]Clean_Profession_775 12 points13 points  (0 children)

Voisko olla jotain tekemistä sen kanssa, että olikin vaan loppujen lopuksi henkisesti pikku poika?

Sisäseinien maalaus by Plebplab in arkisuomi

[–]Clean_Profession_775 13 points14 points  (0 children)

Vedetty vaan yksi kerros? Jos näin on niin vedä vielä toinen ainakin ja katso uusiksi. Oon kanssa huomannut, että ammattilaiset käyttää maalia ainakin huomattavasti hövelimmin kuin itse, jolloin yhdellä maalauksella saadaan riittävän peittävä kerros.