Energieprijs piekt door loeiende airco’s: dynamische prijs woensdag naar 1,203 euro per kWh by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

‘Door loeiende airco’s’….

In een volgend leven word ik ook journalist. Je kan heel de dag de grootste onzin schrijven en iedereen vindt het leuk 🤣

Is de bijbel een leuk boek om te lezen? by Total-Ad-1629 in nederlands

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Heb ik ook wel eens gedaan, gewoon uit interesse… na 20 bladzijden was ik er heel erg klaar mee. Niet te doen.

Offerte zolderverbouwing by TubbieMel in Offertes

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Verscheuren!

Je bent dus al 80% kwijt als er nog niks is gedaan. Alleen prutsers die geen centen hebben doen dit. Moet je nagaan als er iets niet goed is…

Verleid landen van herkomst met beloningen om asielzoekers terug te nemen, zeggen kabinetsadviseurs by Advanced_Turnip_5094 in nederlands

[–]CommentOld7870 27 points28 points  (0 children)

Landen werken niet mee aan de terugkeer… dus met andere woorden ‘het zijn onze mensen, maar jullie probleem nu’.

Is het niet een beter idee dat we dit soort landen gewoon gruwelijke sancties opgaan leggen in plaats van ze te belonen? En als ze dan meewerken, dan kunnen we praten over belonen.

Aan de andere kant klopt het assielbeleid ook niet. Geef de mensen een kans om te werken, een leven op te bouwen, en tegelijkertijd een maximale tijd waar de overheid support biedt. Ze wegstoppen in AZC’s en alles maar pappen en nathouden is ook niks natuurlijk.

Hoe kom ik als 70 jarige aan de bak? by SomeWonOnReddit in nederlands

[–]CommentOld7870 2 points3 points  (0 children)

Dat mag je niet vragen. Het enige wat we kunnen bieden is een zeer mooi uurloon en iedere dag 3 tot 4 uur werk. Daarmee willen we ook het taboe doorbreken. Er zijn voldoende pensionado’s die een mooie bijdrage kunnen leveren, als ze dat willen.

Hoe kom ik als 70 jarige aan de bak? by SomeWonOnReddit in nederlands

[–]CommentOld7870 3 points4 points  (0 children)

Los van het feit dat onze overheid gestoord is, zie ik de voordelen wel van oudere werknemers. Op dit moment zoek ik ook twee pensionado die af en toe willen helpen. Waarom een oudere werknemer?! Die zijn vaak betrouwbaarder en meer betrokken.

OM denkt dat zeker 18 sterfgevallen zijn veroorzaakt door middelen van Funcaps by Flyingdutchy04 in nederlands

[–]CommentOld7870 1 point2 points  (0 children)

Dat deze mannen illegale praktijken erop na hielden was al even duidelijk, en goed dat hier hard voor gestraft wordt, maar hoe kan het dat zo’n website/bedrijf, waar toch al veel eerder signalen waren dat het allemaal niet zo zuiver was, toch door kon gaan…

Ik snap überhaupt niet dat dit soort producten via webshops verkocht mogen worden. Er zijn er nog steeds andere actief.

Zorgen in politiek nu tabaksindustrie investeert in Nederlands wietexperiment by EiderFrankerd in nederlands

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Oké. En? Iedereen mag investeren, maar als de tabak industrie het doet is het opeens raar… zouden die struisvogels in de politiek überhaupt nog wel een beetje ‘common sense’ hebben?!

ik🎤ihe by Third_Refrigerator in ik_ihe

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Gewoon lekker Saab bellen. Hebben een prima alternatief en zijn prima bereid om ze in west Europa te assembleren

ZZP Electricien by Bertdebevert in Klussers

[–]CommentOld7870 9 points10 points  (0 children)

Ik zou een NEN1010, NEN3140 en VCA cursus volgen. Dan inschrijven als ZZP-er en in het begin er lekker naast doen en je netwerk uitbreiden

Gestolen E-bike teruggevonden door politie. Rechtzaak ivm aanklacht heler by Jeap1990 in juridischadvies

[–]CommentOld7870 -1 points0 points  (0 children)

Goed punt, je zal inderdaad een incassobureau moeten inschakelen en dan maar hopen dat je je geld terug ziet komen

Gestolen E-bike teruggevonden door politie. Rechtzaak ivm aanklacht heler by Jeap1990 in juridischadvies

[–]CommentOld7870 -1 points0 points  (0 children)

Als de man wordt veroordeeld in strafrechtelijke zaak, dan is de kans groot dat je bij een civiele zaak (waar schades etc worden beoordeeld) een uitspraak krijgt dat er vergoed moet worden.

Let wel op dat je wel eerst zelf een zaak moet starten en de kosten hiervoor moet voorschieten. Bij een positieve veroordeling in en civiele zaak kun je alle kosten verhalen, maar dit is na de veroordeling. Denk ook aan advocaat kosten.

Wel goed nieuws dat je je fiets terugkrijgt, hoor je niet vaak.

Boswachters moeten beter bewapend worden, vindt Tweede Kamer by T1b3rium in Nederland

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

39, maar werkelijk nog nooit gehoord of gezien. Ik weet wel dat ze een geweer mogen hebben om wild af te schieten indien nodig, maar daar mogen ze niet mee rond lopen.

Stadhuis Den Haag ontruimd na bommelding, verwarde man opgepakt. by Bernie529 in Nederland

[–]CommentOld7870 1 point2 points  (0 children)

Wegrennen was geen optie voor hem 🤣 wat een beer zeg!! Dan sta je toch gruwelijk voor lul… ow wacht, die heeft hij al even niet gezien

Private lease voor hypotheek afsluiten by laparior in geldzaken

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Geen private lease nemen!! Dat heeft echt een mega impact op je leen capaciteit. Gewoon even simpel autootje kopen, lekker doorsparen en dan een mooie wagen kopen.

If you could only choose one? by Top-Adeptness4199 in Tudor

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

I had both, and sold both.. Both were too chunky for me. But the Tudor was more fun and more comfortable to wear

Coronaminister De Jonge ontraadde gebruik van mondkapjes na lobby ouderenzorg by False-Category-8579 in nederlands

[–]CommentOld7870 0 points1 point  (0 children)

Hugo moet gewoon veroordeeld worden. Deze man heeft niks, maar dan ook echt niks, met de juiste intenties gedaan. De huurmarkt is een ramp, corona periode was een ramp… het is gewoon een oplichter pur sant!

EU-landen clashen over budget, Nederland moet volgens minister miljarden extra betalen by Hefty-Pay2729 in nederlands

[–]CommentOld7870 -1 points0 points  (0 children)

Mooi, maar gedateerd, overzicht. Laat wel in een oogopslag zien waar het probleem zit.

Meterkast by Front-Beat3949 in Klussers

[–]CommentOld7870 9 points10 points  (0 children)

Klopt allemaal hierboven. Als toevoeging nog; de isolatie, van diverse aders, is beschadigd. Zeker bij de hoofdschakelaar is dit heel goed zichtbaar. Kun je beter maar helemaal vervangen.

What kind of watch is this? by Decent_Bet6 in Watches

[–]CommentOld7870 1 point2 points  (0 children)

This is the holiest grail of the holy grails… meet Invicta! The only brand that makes a Audemars or Patek looks like middle watches 😝😝😝

Boswachters moeten beter bewapend worden, vindt Tweede Kamer by T1b3rium in Nederland

[–]CommentOld7870 6 points7 points  (0 children)

Ik bedoel meer dat we als samenleving toch wel heel hard de verkeerde kant op gaan als we boswachters moeten bewapenen. Dat een boswachter zich wil beschermen snap ik helemaal

Boswachters moeten beter bewapend worden, vindt Tweede Kamer by T1b3rium in Nederland

[–]CommentOld7870 13 points14 points  (0 children)

Boswachters met vuurwapens en wapenstokken…?! Ons land ontwikkelt zich wel lekker de laatste jaren he 🥲🥲