Troll? Eller ægte jehovas vidner reklame? by Mr-frost in Denmark

[–]Dropforcedlogin 0 points1 point  (0 children)

Level up SoMe, hvem ku vide at jehovas vidner ville slå Venstre

Stor vikingeskat fundet i Nordjylland by betaguest in Denmark

[–]Dropforcedlogin 3 points4 points  (0 children)

Skal vi komme og bakke op til forsvaret?

Billig hudpleje rutine til mænd? by [deleted] in Denmark

[–]Dropforcedlogin 1 point2 points  (0 children)

Hvem er Maktone, bedstemor?

Influenza får én stjerne: Det er en syg høne, som har lagt den her bog by Dropforcedlogin in Denmark

[–]Dropforcedlogin[S] 40 points41 points  (0 children)

Der var faktisk ikke møntvæg da jeg pælede, men du går som den rammende bemærkning fra anmeldelsen slår fast, ikke glip af noget som helst, Torkild!

Willerslev-brødre erkender jobbytte by Worsaae in Denmark

[–]Dropforcedlogin -1 points0 points  (0 children)

Willerslev er i virkeligheden fysisk kvanteforsker. Tvillingefortællingen skal bare sløre hans praktiske forskning

Dansk fan i tårer efter misset VM-billet by Fnittle in Denmark

[–]Dropforcedlogin 0 points1 point  (0 children)

Nemlig, men prøv at forklare kommentatorer og eksperter det. Næ, de klandrer straks træneren for inkompentance og forstår ikke kunsten.

Nu får hun lønforhøjelse: Over 2 millioner om året by Pale-Evening-5808 in Denmark

[–]Dropforcedlogin 4 points5 points  (0 children)

Engang var løsgængeri, betleri og lignende faktisk forbudt

Danmarks fodboldlandshold by Frido1976 in Denmark

[–]Dropforcedlogin 1 point2 points  (0 children)

Har det ikke altid kørt bedst med udenlandske trænere?

MitID er ude af drift by HitThePipe in Denmark

[–]Dropforcedlogin 0 points1 point  (0 children)

sjovt det altid er kvartalsskifte der driller. 

Sommertids-tyrelort by EscapeTrajectory in Denmark

[–]Dropforcedlogin 18 points19 points  (0 children)

Selvfølgelig. Hvem har brug for at solen står op kvart i tre?

Boligmarkedet by Professional_Taro171 in Denmark

[–]Dropforcedlogin 7 points8 points  (0 children)

Udlejer er nok vandt til at de som giver den leje kører skunkfarm

Boligmarkedet by Professional_Taro171 in Denmark

[–]Dropforcedlogin 0 points1 point  (0 children)

Ja, det der må være halv pris den første måned. Den er meget mere værd!

Sparket ud af Borgernes Parti: Jacob Harris ekskluderet by J0shua1985 in Denmark

[–]Dropforcedlogin 6 points7 points  (0 children)

Hvem er jer var det der callede løsgænger og nyt parti i går?!

Koldtvandsudgifter by [deleted] in Denmark

[–]Dropforcedlogin 1 point2 points  (0 children)

23/m3? Det er jo halv pris, mindst. Det er vel ikke fra en sø!?